2024-07-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Om mannen i permobil som du refererar till är #103 (mannen som erkände våldtäkt), vilket jag antar så finns svaret på din fråga i texten till videon på Dumpen. Långt ifrån ofarlig alltså.
Nyligen så lipade ni empatiska dårar över #411 också. Det var också en ofarlig gammal gubbe som aldrig skulle kunna skada någon IRL, tills det visade sig att han var dömd tidigare. Samma sak varje gång. Det är tack vare att eran blödighet är så utbredd i hela samhället som det ser ut som det gör. Det är därför som dessa miffon obrytt lunkar omkring ute i samhället och kladdar på era barn, istället för att sitta i förvaring tills de lämnar anstalten i en kista, vilket vore det enda rimliga.

#439 är inte heller ofarlig. Att han är ensam är inget frikort för att bete sig hur som helst.

#439 är inte ensam, han har nära kontakt med barn och flera barnbarn.

Om han inte har någon att knulla med så ger det ju inte heller något frikort att hålla på med olagligheter. Att han ska vara färdtjänstchaufför är direkt stötande.
Citera
2024-07-05, 12:09
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
#439 är inte ensam, han har nära kontakt med barn och flera barnbarn.

Om han inte har någon att knulla med så ger det ju inte heller något frikort att hålla på med olagligheter. Att han ska vara färdtjänstchaufför är direkt stötande.

Jo, jag vet. Men bara för att han själv i chatten skriver att han har 0 vänner, så börjar de som vill "öppna sina hjärtan" att böla här och skriva att han inte ska hängas ut bara för att han är sååå ensam.
Citera
2024-07-05, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Jo, jag vet. Men bara för att han själv i chatten skriver att han har 0 vänner, så börjar de som vill "öppna sina hjärtan" att böla här och skriva att han inte ska hängas ut bara för att han är sååå ensam.

Ha ha ja du tänkte så, jo 0 vänner ja. Men precis, alla som skriver så i sin chatt med ett barn de vill våldta borde inte publiceras hahahaha. Det vore ju korkat. Det har ju strängt taget inget med något att göra.

Sen tror jag inte att han är så dum som han verkar i konfrontationen. Han blir knäckt för att det är två vuxna och inte en späd tonåring som inte har hår på musen. Men senare i samtalet kan han uttrycka sig betydligt bättre då han inte vill bli uthängd och om det måste bli så så vill han bli blurrad. Och han kan också prata kring situationen kring att anhöriga ska bli meddelade. Då kommer orden ut ur käften på honom på ett helt riktigt sätt.

Varför han säger "det var ju dumt" är ju för att det är inte något han VILL tala om. Men han hade absolut kunnat om han velat.
Citera
2024-07-05, 12:23
Medlem
buttnutters avatar
Varför svarar alltid S & P "Va?" så fort de ställer en fråga till en gädda?

"Är det OK att som vuxen träffa en 14-åring?"
"Ne-"
"VA?!?!?"
Citera
2024-07-05, 12:29
Medlem
palikirs avatar
Söker en gädda, inte allt för längesen, där konfrontationen ägde rum i en hotellobby utanför hissarna.

Det var världens underligaste och långsökta bortförklaringar av gäddan. Typ att han stod där för att han skulle lämna ett mystiskt paket till någon kändis som utpressat honom, eller vafan det var. Men konversationen var borttagen så han kunde inte bevisa det. Och så vidare..
Citera
2024-07-05, 12:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Tänkte samma. Hank är väldigt, väldigt svårslagen.
Men detta snedslickande, tandfattiga riksmongo till pedofil är fan inte långt ifrån.
11 minuters lyteskomik, på rätt hög nivå och kul ironi från både Putte å Sarre.

Hade verkligen velat se kvinnan vars livmoder han besudlat med sin säd för att avla fram barn till denna värld..
#439 Ja, och man undrar hur dessa barn ser ut.
Citera
2024-07-05, 12:32
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ha ha ja du tänkte så, jo 0 vänner ja. Men precis, alla som skriver så i sin chatt med ett barn de vill våldta borde inte publiceras hahahaha. Det vore ju korkat. Det har ju strängt taget inget med något att göra.

Sen tror jag inte att han är så dum som han verkar i konfrontationen. Han blir knäckt för att det är två vuxna och inte en späd tonåring som inte har hår på musen. Men senare i samtalet kan han uttrycka sig betydligt bättre då han inte vill bli uthängd och om det måste bli så så vill han bli blurrad. Och han kan också prata kring situationen kring att anhöriga ska bli meddelade. Då kommer orden ut ur käften på honom på ett helt riktigt sätt.

Varför han säger "det var ju dumt" är ju för att det är inte något han VILL tala om. Men han hade absolut kunnat om han velat.

Jag tror inte heller att han är riktigt så korkad att han inte vet vad han gör. Det vet han såklart! Alla som går på det är mer korkade, skulle jag säga.

Inte heller är han den förste att försöka utnyttja sin efterblivenhet för att få sympatier. En annan som jag tar fritt ur minnet är RickiRomaRommin
https://dumpen.se/2023/03/24/rickiro...-204-goteborg/

#439 darrar under konfrontationen för att han är en fegis som inte klarar av att hantera vuxna och stå för vad han har gjort. Han förtjänar inga sympatier för det.
Citera
2024-07-05, 12:33
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Söker en gädda, inte allt för längesen, där konfrontationen ägde rum i en hotellobby utanför hissarna.

Det var världens underligaste och långsökta bortförklaringar av gäddan. Typ att han stod där för att han skulle lämna ett mystiskt paket till någon kändis som utpressat honom, eller vafan det var. Men konversationen var borttagen så han kunde inte bevisa det. Och så vidare..

Det är den tragiska figuren #371, även kallad hallickgäddan.
Senast redigerad av ScottFree 2024-07-05 kl. 12:38.
Citera
2024-07-05, 12:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Om du blivit utsatt för övergrepp skulle du alltså hellre bli det av en välutbildad vältalig man med hög social ställning?
Precis min tanke också. Det gör omöjligen någon som helst skillnad. Övergrepp är övergrepp, oavsett om det är en sådan här dåre som #439 eller någon med hög social status och som dessutom har alla tänder i behåll som gör sej skyldig till dessa.
Citera
2024-07-05, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Men därför skulle man kontaktat hans arbetsgivare och anhöriga med detta. Arbetsgivaren kan då välja att gå vidare med en utredning för taxitjänsten och reda i om något dumt har hänt. Anhöriga kan vara till hjälp för att hjälpa honom till det han behöver. Vård eller vad det kan vara.

Det finns ingen anledning att gemene man ska veta vem han är. Vi behöver inte bli varnade för honom. Men det är inte det som är mest illa med att man hängde ut mannen, det är att man hängde ut dottern också. Hennes liv har man ju nu delvis förstört genom detta. Det är fruktansvärt känslokallt att Patrik väljer att förstöra hennes liv. Att han tar sig den rätten.

Ingen anledning??
Han vill bli avsugen och även knulla en 12 åring!
Har du läst vad han skriver?
Han är inte ett dugg bekymrad av att kanske göra en 12 åring gravid.
Folk behöver veta vart han finns för att skydda sina och andras barn.
Det är återigen gäddan som sätter sina anhöriga i skiten.

Fast det är detta som Patrik vill. Han har ju för fan en hel klädkollektion som uppmanar andra till att man ska mörda människor som han ogillar.

Nix, varken Patrik eller Sara vill att folk ska terra vare sig gädda, anhöriga eller arbetsgivare.
Vill du dela med dig av din konfrontation? Finns nog inget annat skäl att skriva som du gör...

(Eftersom du inte riktigt verkar veta att Patrik heter Patrik så hjälpte jag dig rätta namnet)
Citera
2024-07-05, 12:46
Medlem

Skrattar så jag gråter när jag läser loggen och ser han skickat en så snygg bild på sig själv som möjligt till 12 åringen. Hur i hela fan tror han nåt under 70 år ska tända på tocke dyl? 🤔. Och en 12 åring framför allt. 🤮

Men tragisk hela han. Fräsch och fin t-shirt också. Jobbade han denna dag tro? Kanske mkt spyor, spott och annat klägg i Taxin..
Citera
2024-07-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isgeten
Petrus Rex blev trålad på ghettotorget i Västra Göteborg. Han var nyligen inflyttad i ghettot från sthlm om jag minns allt rätt. Du eller din snoktjänst har fått fel på datumen.

Enligt Mrkoll skrev han sig på den adressen 240109
Enligt Ratsit 231227
Petrus Rex #279
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in