Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-05, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer. Petrus Rex bor kvar i Sverige. Han flyttade som du är inne på från Lidingö till Lundby/Kvillebäcken i Göteborg i januari 2024 och skådas antagligen sena kvällar på Hemköp Hjalmar Brantingsgatan iförd någon dekadent ödlekostym med horn och nitar. Han har inte gett sig på fler barn ännu även om de krypterade hårddiskarna med barnporr blir allt fler i byrålådan. En mycket vacker människa.

Förresten. Fan vilken makalös kompisförmedling Dumpen är ändå. Färdtjänstgäddan och Cigarett-Berra är ju som gjorda för varandra. De skulle säkert kunna spinna loss i timmar över ett flak bärs och nära långa filosofiska diskussioner om allt från smöriga blöjbyten till tandläkarskräck.

Tack för att du bekräftar!
Då hade jag rätt ID på den jönsen.

Haha ge dom inga ideér nu!
Citera
2024-07-05, 09:53
Medlem
PROLIFICs avatar
#439 skriver alldeles fruktansvärt. Visst gör han det, men jag förstår inte varför folk hakar upp så mycket på formen när innehållet är riktigt jävla motbjudande. Han skulle kunna ha en släng av dyslexi. Upptäkt, räd, sakt osv.

Det är faktiskt fiskaren som leder in på sex. De pratar om att ses och fiskaren frågar vad de ska göra när de ses, gäddan svarar att de gör det barnet vill och hon säger då att hon vill prova att suga.

"Ville du svälja sperma när du sugits"
"Har du fått bröst" (fiskaren svarar "Lite") "Spännande"
"Men mens du ej jar"
"Jag behöver ej. Kondom"
"Har du fått mens"
"Har du fått hår på museb"
"Knulla i bil"
"Skulle vara härligt att spruta sperma i dig" (Fiskaren: Bara jag inte blir med barn) "Ja det kan. Ta tid" "Att du skulle bli"

Han frågar om hon vill ses flera gånger, ja, det vill hon.

"Alltid utan skydd"
"Det vill jag"
"Skulle du gilla det"
"Vad skulle du göra om du blir gravid. Om något år"

Han pratar om att de ska ha ett hemligt förhållande som de kan avslöja när hon är 15 så han är i allra högsta grad medveten om att man inte ska ha förhållanden och ligga med 12-åringar.

"Är kåt"
"Skulle vara spännande om vi alltid knula oskyddadt"
"Finns ju risk"
"Det lite spännande"
"Kommer den punktligt"
"Mensen"
"Skulle du bli arg om du blir gravid om 1 2 år"
"Abort"
"När du 14 15" (jag antar att han menar att hon ska bli gravid då)
"Ja bli du så blir du"
"Om man vill barn går ju att planera när chansen stöst"
"Ville du planerar för barn"
"Kanske jag blev pappan"

Han uttrycker att han är rädd att få problem eftersom hon är under 15.

"Ville du suga"
"Vågar du suga"
"Får jag spruta"
"I dig"

Oavsett hur ensam man är och hur lite tänder man har sitter man inte och skriver såna här saker till vad man tror är en 12-åring.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-07-05 kl. 09:55.
Citera
2024-07-05, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Du reagerar på mitt ordval och sen slänger ur dig den känslolösa salvan. Men jag anser att ordvalet i kontexten blir ganska lätt att förstå. Du får reda i det själv.

Däremot så uppvisar du en mycket stor avsaknad av empati. Det du (och cola-patte med hans anhang) skulle vara i större behov av än att leva på att krossa andra familjer och förstöra deras liv är helt sonika något så enkelt som behandling.

Både cola-patte och den ensamma senaste på Dumpen är i stora behov av hjälp. Förmodligen du med om du inte bara trollar.

Den här har klarat av att ta både vanligt körkort och förarbevis för taxi.
Han har barn och barnbarn.
Att han verkar korkad vid konfrontationen är han inte ensam om.
Det blir nog en skaplig förvirring i skallen när du väntar dig en 12-14 åring att våldta och det istället kommer två vuxna.
Sen att Patrik och Sara är väldigt på och inte låter dom samla ihop tankarna är en taktik dom förklarat flera gånger.
Det finns ingen anledning att inte varna för den här mannen.
Han kör (körde) färdtjänst och har haft många tillfällen att skada andra människor.
Vad säger att han inte kladdat på passagerare?

Däremot är jag inte så impad på folk utifrån som kontaktar anhöriga, arbetet samt terrar gäddan efter en publicering.
Jag är nöjd med att ha koll på vart dom bor.
Citera
2024-07-05, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tramspellar var en snäll benämning, man tackar. Men jag reagerar på ordvalet "därför". Är det p.g.a. tramspellarnas egna tragiska livsöden som folk kommer att ligga på tills hans liv blir ännu mer förstört? Det kan absolut finnas en koppling men det är nog ändå många orsaker till varför folk trycker på för att förstöra hans liv ännu mer.

Vissa är direkt onda och mår bra av att trampa på den som redan ligger ner. Ännu fler ligger på ungefär samma intelligensnivå som gäddan, blir upprörda av beteendet, och känner att de bara måste ryta till mot en annan vuxen individ som beter sig såhär mot barn. Ett inte obetydligt antal mår riktigt dåligt själva och känner sig misslyckade, men får lindring för stunden när det dyker upp någon man kan trycka ner så att han får det ännu sämre än vad man har det själv - den gruppen du tar upp. Ganska många känner varken genuin empati för barnet eller intresserar sig för barnets bästa men är veka personer som följer strömmen och, när tillfället ändå ges, gärna hatar på någon som man anses vara berättigad att rikta hat emot.

För egen del tillhör jag den kategori som betraktar hela spektaklet ganska mycket uppifrån och ser det som underhållning i en annars ganska trist vardag. Så lite rätt har du förstås när du säger att vi som lägger för mycket tid på flashback överlag är ensammare än gemene man. Kanske inte oälskade, men i någon mån osociala. Jag har även en förkärlek för att blanda oförenliga uttryck så att det ska låta perverst och dösnacket kring gäddorna möjliggör den typen av uttryck, eller vad tycker du om mitt senaste konstverk "smöriga blöjbyten" - hur föreställer du dig ett sådant? Vilken scen skapar det i ditt sinne? Sen njuter jag av att elda på folk som hatar och se när det tar spjärn. Det var likadant i småskolan, där jag stod bredvid och eggade de som slogs till att fortsätta slåss. Dumpen är ju liksom en spännande följetong eftersom vi i modern tid inte haft ett liknande spektakel, som utmanar vår känsla för rätt och fel, rimligt och orimligt. Kommer det att bli en lagändring eller kommer Dumpens företrädare att bli lagförda, eller kanske rent av mördade? Vi följer alla fortsättningen med stor spänning och passar på att njuta av lite tillåten lyteskomik. Om gäddorna tar sina liv är ju egentligen skitsamma ändå, när vi ändå alla är döda om 100 år.
Detta kan vara det mest cyniska jag har läst på väldigt länge.
Citera
2024-07-05, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Sara behöver ju inte hålla sig undan åtal längre, det rann väl ut i juni? Därför är man tillbaka på banan igen.

#439 är ju uppenbart förståndshandikappad. Det här är ännu en i raden av män som aldrig borde publicerats. Det spelar ingen roll att han ”groomar barn”, ser man ut som en bajskorv, uttrycker sig och stavar som en lågstadieelev och har en personlighet som skriker LSS-boende så utgör man ingen fara för någon. #439-an är en ny KinkyBrian/CandymanKent och skälet till varför han publiceras istället för att bara kontakta hans vårdnadshavare/gode man är för att Sara är sadist med ett jättestort eget bagage som hon ständigt bär på. Hon hatar män och manlig sexualitet, oavsett hur den ser ut.

Sådana här personer antastar ofta folk på olika sätt, det visar olika domar Dumpen lagt fram och kommentarer på Dumpens FB. . Är ju inte så att Internet där de misslyckas med kontaktförsök är deras enda arena. Skulle inte rekommendera att sätta en 12-årig tjej i hans taxi.
Citera
2024-07-05, 10:11
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Den här har klarat av att ta både vanligt körkort och förarbevis för taxi.
Han har barn och barnbarn.
Att han verkar korkad vid konfrontationen är han inte ensam om.
Det blir nog en skaplig förvirring i skallen när du väntar dig en 12-14 åring att våldta och det istället kommer två vuxna.
Sen att Patrik och Sara är väldigt på och inte låter dom samla ihop tankarna är en taktik dom förklarat flera gånger.
Det finns ingen anledning att inte varna för den här mannen.
Han kör (körde) färdtjänst och har haft många tillfällen att skada andra människor.
Vad säger att han inte kladdat på passagerare?

Men därför skulle man kontaktat hans arbetsgivare och anhöriga med detta. Arbetsgivaren kan då välja att gå vidare med en utredning för taxitjänsten och reda i om något dumt har hänt. Anhöriga kan vara till hjälp för att hjälpa honom till det han behöver. Vård eller vad det kan vara.

Det finns ingen anledning att gemene man ska veta vem han är. Vi behöver inte bli varnade för honom. Men det är inte det som är mest illa med att man hängde ut mannen, det är att man hängde ut dottern också. Hennes liv har man ju nu delvis förstört genom detta. Det är fruktansvärt känslokallt att cola-patte väljer att förstöra hennes liv. Att han tar sig den rätten.

Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Däremot är jag inte så impad på folk utifrån som kontaktar anhöriga, arbetet samt terrar gäddan efter en publicering.
Jag är nöjd med att ha koll på vart dom bor.

Fast det är detta som cola-patte vill. Han har ju för fan en hel klädkollektion som uppmanar andra till att man ska mörda människor som han ogillar.
Citera
2024-07-05, 10:15
Medlem
Ubskylds avatar
Finns det någon som vet vem #439 är och kan ge rebus?
Citera
2024-07-05, 10:21
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Varken KinkyBrian, Candyman Kent eller den här tandlöse IQ69-pellejönsen bör ha hängts ut. Samma med rullstolscepet som satt i permobil som hängdes ut för ett par år sedan (glömt numret). Hur är de här farliga för någon?

Om mannen i permobil som du refererar till är #103 (mannen som erkände våldtäkt), vilket jag antar så finns svaret på din fråga i texten till videon på Dumpen. Långt ifrån ofarlig alltså.
Nyligen så lipade ni empatiska dårar över #411 också. Det var också en ofarlig gammal gubbe som aldrig skulle kunna skada någon IRL, tills det visade sig att han var dömd tidigare. Samma sak varje gång. Det är tack vare att eran blödighet är så utbredd i hela samhället som det ser ut som det gör. Det är därför som dessa miffon obrytt lunkar omkring ute i samhället och kladdar på era barn, istället för att sitta i förvaring tills de lämnar anstalten i en kista, vilket vore det enda rimliga.

#439 är inte heller ofarlig. Att han är ensam är inget frikort för att bete sig hur som helst.
Citera
2024-07-05, 11:09
Medlem
BavarianBeetles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Kommer aldrig sluta förvånas över bilderna gäddorna skickar. Kan inte ens börja reflektera kring hur dom tror det är bra bilder.

De är så verklighetsfrånvända att man tappar andan. Själv är man i form och försöker klä och uppföra sig bra, och jag kan ändå känna mig osäker i vissa sammanhang med kvinnor, men de här typerna tror på riktigt att det finns någon som är intresserad av gå på 'dejt' med en fet 50-årig gubbe med flottigt hår och reflexjacka som börjar skriva om sin kuk i andra kik-repliken. Att det dessutom är barn de tror det här om är grädden på moset.
Senast redigerad av BavarianBeetle 2024-07-05 kl. 11:40.
Citera
2024-07-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BavarianBeetle
De är så verklighetsfrånvända att man tappar andan. Själv är man i form och försöker klä och uppföra sig bra, och jag kan ändå känna mig osäker i vissa sammanhang med kvinnor, men de här typerna tror på riktigt att det finns att det finns någon som är intresserad av gå på 'dejt' med en fet 50-årig gubbe med flottigt hår och reflexjacka som börjar chatta om sin kuk i andra kik-repliken. Att det dessutom är barn de tror det här om är grädden på moset.

Man får ändå ge #439 Cred för att han dolde att han typ bara har en tand kvar som hänger löst i underkäken.
Citera
2024-07-05, 11:26
Medlem
Saras 30 km/h-jämförelse var så långt över den tandlösa barbapappans förstånd att det var sorgligt
Citera
2024-07-05, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Vad gäller den bristande språkförmågan hos #439 så ligger den inte många snäpp under S&P:s. Varje gång jag ser en konfrontationvideo blir jag panikslagen så fort S&P börjar avbryta gäddan och babbla i munnen på varandra av rädsla att deras usla förmåga att uttrycka sig ska besmitta och förorena min egen språkförmåga. ”Vet du vilka konsekvenser barnen får?” och så vidare…

MEN låt oss nu inte glömma #438 och den psykosociala thriller som nu utspelar sig i lilla idylliska Tranås. Här snackar vi ångest av stora mått. Konstprofilen ges nu utrymme i lokalmedia av helt andra anledningar än han är van vid:

#439 Har tidigare reflekterat över att Sara och Patrik inte heller verkar anpassa frågorna till nivån på gäddan. Ta till exempel #439, jag tvivlar på att han ens vet vad ordet "konsekvenstänk" betyder, en rimligare fråga hade varit: "Hur tror du att flickan som du chattade med hade mått om ni träffats"?

Likaså hade man kunnat utnyttja hans upprepande av "det var dumt" och frågat "och varför var det dumt"?, så hade han kanske utvecklat det hela

För avancerade ord och fel grammatik förvirrar bara gäddorna. Likaså frågan "varför har jag din snopp i min telefon"? En väldigt konstig fråga som aldrig någonsin öppnat upp till samtal.
Senast redigerad av Florman 2024-07-05 kl. 12:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in