Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Den är priceless, jag vill inte ens tänka tanken fullt ut!
Den har gäddan verkar ju ändå med på banan. Har familj, jobb och verkar ha ett liv där han rör sig mycket bland folk och av dem tas på allvar (antar jag). Vad har gått snett här liksom? Hur slut i huvudet kan man vara?
Hur kan man ens i sina vildaste fantasier tro att högstadieflickor blir våta av tanken på att slicka sitt finger som varit inne i en gubbrumpa?
Och ja, jag kanske är störd. Men jag försöker visualisera detta. Ska #431 stå på alla fyra när han får barnfinger i röven? Vill han ligga på rygg med uppdragna och särade ben? Hur tänkte han? Jag vill veta!
Citat:
Ursprungligen postat av
Berraperra1975
Han tickar i alla boxar för en pedofilprofil. Han gillar att leka med rumpan och även blanda in kiss. Är ganska säker på att den här mannen har en del på sitt samvete med andra barn.
Jag tycker att han tickar i alla boxar för gränslöst äckel som tror att allt och alla står till hans förfogande. Han har väl haft vuxenfinger i röven och nu tycker han att det verkar vara spännande med ett flickfinger. Han levlar upp liksom (men ner i ålder). Kiss- och stjärtpullskoj med vuxna är inte längre kul. Nu måste det till nåt nytt och "spännande". Avtrubbad jävel.