Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-23, 09:59
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, och efter att han skrivit att han vill att barnet stoppar in fingret i hans röv och sen slickar på det frågar han om hon är fuktig. Totalt obegripligt. Han tror att det scenariot fuktar trosan på småtjejer?

Han tickar i alla boxar för en pedofilprofil. Han gillar att leka med rumpan och även blanda in kiss. Är ganska säker på att den här mannen har en del på sitt samvete med andra barn.
Citera
2024-06-23, 10:14
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den är priceless, jag vill inte ens tänka tanken fullt ut!

Den har gäddan verkar ju ändå med på banan. Har familj, jobb och verkar ha ett liv där han rör sig mycket bland folk och av dem tas på allvar (antar jag). Vad har gått snett här liksom? Hur slut i huvudet kan man vara?

Hur kan man ens i sina vildaste fantasier tro att högstadieflickor blir våta av tanken på att slicka sitt finger som varit inne i en gubbrumpa?

Och ja, jag kanske är störd. Men jag försöker visualisera detta. Ska #431 stå på alla fyra när han får barnfinger i röven? Vill han ligga på rygg med uppdragna och särade ben? Hur tänkte han? Jag vill veta!

Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han tickar i alla boxar för en pedofilprofil. Han gillar att leka med rumpan och även blanda in kiss. Är ganska säker på att den här mannen har en del på sitt samvete med andra barn.

Jag tycker att han tickar i alla boxar för gränslöst äckel som tror att allt och alla står till hans förfogande. Han har väl haft vuxenfinger i röven och nu tycker han att det verkar vara spännande med ett flickfinger. Han levlar upp liksom (men ner i ålder). Kiss- och stjärtpullskoj med vuxna är inte längre kul. Nu måste det till nåt nytt och "spännande". Avtrubbad jävel.

Citera
2024-06-23, 10:27
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Den har gäddan verkar ju ändå med på banan. Har familj, jobb och verkar ha ett liv där han rör sig mycket bland folk och av dem tas på allvar (antar jag). Vad har gått snett här liksom? Hur slut i huvudet kan man vara?

Hur kan man ens i sina vildaste fantasier tro att högstadieflickor blir våta av tanken på att slicka sitt finger som varit inne i en gubbrumpa?

Och ja, jag kanske är störd. Men jag försöker visualisera detta. Ska #431 stå på alla fyra när han får barnfinger i röven? Vill han ligga på rygg med uppdragna och särade ben? Hur tänkte han? Jag vill veta!

Jag tycker att han tickar i alla boxar för gränslöst äckel som tror att allt och alla står till hans förfogande. Han har väl haft vuxenfinger i röven och nu tycker han att det verkar vara spännande med ett flickfinger. Han levlar upp liksom (men ner i ålder). Kiss- och stjärtpullskoj med vuxna är inte längre kul. Nu måste det till nåt nytt och "spännande". Avtrubbad jävel.

Gränslöst äckel är just det som forskarna har sett när dom studerat pedofiler. Dom egenskaperna är följande. Pedofiler gillar kiss, rumpan och att blanda in djur sexuellt. Har svårt att se han ber sin 42 åriga fru att kissa så han kan titta eller att hon pillar han i baken och sen slickar på fingret.
Citera
2024-06-23, 10:38
Medlem
Adressen i Saltsjö Duvnäs säger att han är väldigt rik. Vad jobbar han egentligen med eller vart kommer kapitalet från?
Om det var som en vänstervriden tidning påstod för en tid sedan att gäddor kunde köpa sig fria från publicering så borde denna gädda ha gjort det.
Citera
2024-06-23, 10:42
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Adressen i Saltsjö Duvnäs säger att han är väldigt rik. Vad jobbar han egentligen med eller vart kommer kapitalet från?
Om det var som en vänstervriden tidning påstod för en tid sedan att gäddor kunde köpa sig fria från publicering så borde denna gädda ha gjort det.
Han är en märklig man helt klart. Har varit gift tidigare en kort tid. Har flyttat en hel del. Falun, Stockholm och nu Helsingborg.
Citera
2024-06-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP

Leta inne på setpointgroup.se så hittar du lite info om honom
Citera
2024-06-23, 10:51
Medlem
Ska inte gå in i något ”djävulens advokat”-mode här, men får känslan av att 431 befann sig i något slags ”decline”, även innan Dumpen fiskade upp honom. Att saker redan har börjat gå åt helvete med finanserna och familjen, att han börjat knarka och leva ut sina undertryckta pedofila fantasier. Den mannen som öppnade dörren och konfronterades av S&P, mådde allt annat än bra. Riktigt jävla pundig appearance, inte värdigt socialgrupp 1 någonstans.

Dock är detta en påminnelse för oss alla, att pedofili, liksom alkohol- och narkotikamissbruk, finns i alla samhällsskikt. Bra jobbat av Dumpen i vanlig ordning!
Citera
2024-06-23, 10:51
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Leta inne på setpointgroup.se så hittar du lite info om honom
Jag har tidigare varit inne och tittat på dom "SETPOINT Group AB". Men dom visar ingen omsättning på allabolag.
Citera
2024-06-23, 10:52
Medlem
whataboutisms avatar
En av svinets vänner har delat Dumpeninlägget på fejan och hotar möblera om ansiktet på honom:

Devglan:

Senast redigerad av whataboutism 2024-06-23 kl. 11:28.
Citera
2024-06-23, 10:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Ska inte gå in i något ”djävulens advokat”-mode här, men får känslan av att 431 befann sig i något slags ”decline”, även innan Dumpen fiskade upp honom. Att saker redan har börjat gå åt helvete med finanserna och familjen, att han börjat knarka och leva ut sina undertryckta pedofila fantasier. Den mannen som öppnade dörren och konfronterades av S&P, mådde allt annat än bra. Riktigt jävla pundig appearance, inte värdigt socialgrupp 1 någonstans.

Dock är detta en påminnelse för oss alla, att pedofili, liksom alkohol- och narkotikamissbruk, finns i alla samhällsskikt. Bra jobbat av Dumpen i vanlig ordning!
Tror samma. Han har en tant som inneboende också, snäll eller i behov av pengar? Han uppfann något ekonomiskt verktyg/modell/metod för pengaflöden på 90-talet. Den gick kanske att mjölka pengar ur i något decennium, sen sämre?
Citera
2024-06-23, 11:08
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Tror samma. Han har en tant som inneboende också, snäll eller i behov av pengar? Han uppfann något ekonomiskt verktyg/modell/metod för pengaflöden på 90-talet. Den gick kanske att mjölka pengar ur i något decennium, sen sämre?
Jag funderade lite på det också. Vad tror du om att lägenheten som är 7 rum och 225 kvm. Den har varit två lägenheter tidigare. Så den har två separata ingångar. Så den han hyr ut är helt fristående med egen ingång.
Citera
2024-06-23, 11:10
Medlem
Citat:
Den är priceless, jag vill inte ens tänka tanken fullt ut!
Priceless är också hans extremt bajsnödiga presentation av sig själv på linkedin - over the past three decades I’ve embarked on an incredible journey
Haha 😂 😅

Det finns en 22-åring i hbg med samma för- och efternamn plus ett till förnamn, kan vara en son.
Han finns på krimfup enl google.
Kan det vara han som avses i chatten när gäddan skriver ”kan inte riskera att han kommer hit”?
Just vid den delen i chatten saknas någon sida så svårt att veta vem han menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in