2024-06-23, 07:05
Medlem
StigEngstroms avatar
431, snacka om fallhöjd.
Ger intrycket av att vara en riktigt rik pamp på linkedin.
Det luktar flytt utomlands.
Citera
2024-06-23, 08:05
Avstängd
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.
Citera
2024-06-23, 08:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
431, snacka om fallhöjd.
Ger intrycket av att vara en riktigt rik pamp på linkedin.
Det luktar flytt utomlands.
Fast vad är det för jävla blufföretag han jobbar för? Jag möts av en hemsida full av floskler, kan inte ha några större kunder. Bolagets nyckeltal är allt annat än imponerande. Känns dock som att han haft ett riktigt jobb innan...

Citera
2024-06-23, 08:15
Medlem
Ubskylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.

Återkom gärna med mer information om det är rätt person.
Citera
2024-06-23, 08:16
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Fast vad är det för jävla blufföretag han jobbar för? Jag möts av en hemsida full av floskler, kan inte ha några större kunder. Bolagets nyckeltal är allt annat än imponerande. Känns dock som att han haft ett riktigt jobb innan...

Ja vad ska man säga, han ger ju intrycket av en rik knöl där en vanlig dödlig inte riktigt förstår fan vad han eller bolaget gör.
Men han är inte den första som blir framgångsrik på floskler.
På hans linkedin åker han över landet och även utomlands för att träffa andra pampar på diverse event.
Om bolaget verkligen är framgångsrikt eller inte överlämnar jag till andra, som du säger kan det ju bara vara en fasad.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-06-23 kl. 08:23.
Citera
2024-06-23, 08:25
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja vad ska man säga, han ger ju intrycket av en rik knöl där en vanlig dödlig inte riktigt förstår fan vad han eller bolaget gör.
Men han är inte den första som blir framgångsrik på floskler.
På hans linkedin åker han land och rike runt och även utomlands för att träffa andra pampar på diverse event.
Om bolaget verkligen är framgångsrikt eller inte överlämnar jag till andra, som du säger kan det ju bara vara en fasad.
Tror det kan vara en av inkomstkällorna, lite lagom pyramidigt sådär. Nu har han dock lite jobb med att floskla sig ur det här inför den 3-4 år äldre frugan (kring vilken det tycks finns tre granna töser i 20+-åldern)...
Citera
2024-06-23, 08:28
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Tror det kan vara en av inkomstkällorna, lite lagom pyramidigt sådär. Nu har han dock lite jobb med att floskla sig ur det här inför den 3-4 år äldre frugan (kring vilken det tycks finns tre granna töser i 20+-åldern)...
Gädda #431 fru är bara 42 år så hon är 14år yngre än han.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-06-23 kl. 08:33.
Citera
2024-06-23, 08:34
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #431 fru är bara 42 år så hon är 14år yngre än han.
Aha, då såg jag fel.
Citera
2024-06-23, 08:39
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Aha, då såg jag fel.
Lätt hänt så här på söndagsmorgonen. Men håller med dig om företagen han är involverad i att dom framstår väldigt egendomliga. Håller på att gräva lite mer i det och får se vad som kommer fram.
Citera
2024-06-23, 08:39
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta

Ja då har du garanterat rätt man, han bodde i finfin kåk i Saltsjö-Boo tidigare.
Höll han föredrag på företagseventet eller vad gjorde han där?
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-06-23 kl. 08:45.
Citera
2024-06-23, 09:47
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#431 Ännu en gädda som vill slicka barnstjärt. Han vill även sticka in fingret i hennes rumpa och sedan slicka på det. Hon ska göra samma sak på honom, pulla gubbrumpan och sedan smaka på fingret. Han vill även att hon håller i hans snopp när han kissar. Är tydligen sjukt upphetsande. Gäddor alltså *skakar på huvudet*.

Ja, och efter att han skrivit att han vill att barnet stoppar in fingret i hans röv och sen slickar på det frågar han om hon är fuktig. Totalt obegripligt. Han tror att det scenariot fuktar trosan på småtjejer?

Citera
2024-06-23, 09:55
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Ja, och efter att han skrivit att han vill att barnet stoppar in fingret i hans röv och sen slickar på det frågar han om hon är fuktig. Totalt obegripligt. Han tror att det scenariot fuktar trosan på småtjejer?

Den är priceless, jag vill inte ens tänka tanken fullt ut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in