2024-06-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Adressen i Saltsjö Duvnäs säger att han är väldigt rik. Vad jobbar han egentligen med eller vart kommer kapitalet från?
Om det var som en vänstervriden tidning påstod för en tid sedan att gäddor kunde köpa sig fria från publicering så borde denna gädda ha gjort det.

Leta inne på setpointgroup.se så hittar du lite info om honom
Citera
2024-06-23, 10:51
Medlem
Ska inte gå in i något ”djävulens advokat”-mode här, men får känslan av att 431 befann sig i något slags ”decline”, även innan Dumpen fiskade upp honom. Att saker redan har börjat gå åt helvete med finanserna och familjen, att han börjat knarka och leva ut sina undertryckta pedofila fantasier. Den mannen som öppnade dörren och konfronterades av S&P, mådde allt annat än bra. Riktigt jävla pundig appearance, inte värdigt socialgrupp 1 någonstans.

Dock är detta en påminnelse för oss alla, att pedofili, liksom alkohol- och narkotikamissbruk, finns i alla samhällsskikt. Bra jobbat av Dumpen i vanlig ordning!
Citera
2024-06-23, 10:51
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Leta inne på setpointgroup.se så hittar du lite info om honom
Jag har tidigare varit inne och tittat på dom "SETPOINT Group AB". Men dom visar ingen omsättning på allabolag.
Citera
2024-06-23, 10:52
Medlem
whataboutisms avatar
En av svinets vänner har delat Dumpeninlägget på fejan och hotar möblera om ansiktet på honom:

Devglan:

Senast redigerad av whataboutism 2024-06-23 kl. 11:28.
Citera
2024-06-23, 10:57
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon
Ska inte gå in i något ”djävulens advokat”-mode här, men får känslan av att 431 befann sig i något slags ”decline”, även innan Dumpen fiskade upp honom. Att saker redan har börjat gå åt helvete med finanserna och familjen, att han börjat knarka och leva ut sina undertryckta pedofila fantasier. Den mannen som öppnade dörren och konfronterades av S&P, mådde allt annat än bra. Riktigt jävla pundig appearance, inte värdigt socialgrupp 1 någonstans.

Dock är detta en påminnelse för oss alla, att pedofili, liksom alkohol- och narkotikamissbruk, finns i alla samhällsskikt. Bra jobbat av Dumpen i vanlig ordning!
Tror samma. Han har en tant som inneboende också, snäll eller i behov av pengar? Han uppfann något ekonomiskt verktyg/modell/metod för pengaflöden på 90-talet. Den gick kanske att mjölka pengar ur i något decennium, sen sämre?
Citera
2024-06-23, 11:08
Medlem
Berraperra1975s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror samma. Han har en tant som inneboende också, snäll eller i behov av pengar? Han uppfann något ekonomiskt verktyg/modell/metod för pengaflöden på 90-talet. Den gick kanske att mjölka pengar ur i något decennium, sen sämre?
Jag funderade lite på det också. Vad tror du om att lägenheten som är 7 rum och 225 kvm. Den har varit två lägenheter tidigare. Så den har två separata ingångar. Så den han hyr ut är helt fristående med egen ingång.
Citera
2024-06-23, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Den är priceless, jag vill inte ens tänka tanken fullt ut!
Priceless är också hans extremt bajsnödiga presentation av sig själv på linkedin - over the past three decades I’ve embarked on an incredible journey
Haha 😂 😅

Det finns en 22-åring i hbg med samma för- och efternamn plus ett till förnamn, kan vara en son.
Han finns på krimfup enl google.
Kan det vara han som avses i chatten när gäddan skriver ”kan inte riskera att han kommer hit”?
Just vid den delen i chatten saknas någon sida så svårt att veta vem han menar.
Citera
2024-06-23, 11:11
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag funderade lite på det också. Vad tror du om att lägenheten som är 7 rum och 225 kvm. Den har varit två lägenheter tidigare. Så den har två separata ingångar. Så den han hyr ut är helt fristående med egen ingång.
Jo, äldre paradvåningar hade ju ofta en "pigkammare", så inte alls omöjligt.

Citera
2024-06-23, 11:13
Medlem
Kan inte få bort senaste gubbens vidriga fantasier om sin kissande saggiga penis och sitt bajs som ska petas ut
Citera
2024-06-23, 11:18
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag gick in på dumpen för en stund sedan. Ta mig fan så känner jag igen #431 När jag träffade honom på ett företagsevent för några år sedan, då bodde han i ett fin område i Stockholm. Saltsjö boo Om jag inte missminner mig.

Edit. Jag ser nu att ni vet vem han är. Jag är faktiskt jävlig chockad, den här killen är socialgrupp1. Den här killen har kapital att köpa människor. Jag måste titta på hans ansikte igen, så jag inte har fel.

Det är han. Jag har hört att väldigt många är chockade idag.
Citera
2024-06-23, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olofzzon

Fan oxå, visste inte att det fanns social grupper, som lastbilsförare är man i soc. Grupp 5 då?
Citera
2024-06-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte7878
Fan oxå, visste inte att det fanns social grupper, som lastbilsförare är man i soc. Grupp 5 då?

Av sin stavning att döma, skulle jag tro att du är en 3:a 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in