Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 19:06
Medlem
Kan någon skicka länk till telegramgruppen på PM till mig? Tack!
Citera
2024-09-05, 19:26
Medlem
#474 FiFaan vilken läskig typ. Helt traumatiserad av han meow:ande och knaollafilmen. Vilken attityd sen!
Nej, han åkte direkt in på topp 5 av de äckligaste av äckliga.
Citera
2024-09-05, 19:36
Medlem
Okejokejokej1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coandersson
Kan någon skicka länk till telegramgruppen på PM till mig? Tack!

Går du in på deras Instagram finns länk till deras telegramgrupp i bio; pphhss23
Citera
2024-09-05, 20:14
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hoppas han blir av med jobbet. Rätt sjukt att han har en svensk tjej och bor hemma hos föräldrarna allihopa. Deghjärnan lägger pengarna på en skrutt-BMW från 2012 istället för att köpa en lägenhet. Man undrar vad det är för flodhäst han är ihop med?
Mycket möjligt att föräldrarna bor i hemlandet egentligen.
Citera
2024-09-05, 20:17
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Han bor där ensam, föräldrarna har inte bott i Sverige senaste 10 åren? men får socialbidrag?
Citera
2024-09-05, 20:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Just fan, det upplögget är nog vanligt bland ”flyktingarna”.
Citera
2024-09-05, 21:35
Moderator
Carlboms avatar
Dumpen skriver på Instagram att detta gäller #475:

https://www.bt.se/sport/ungdomsledar...takt-med-barn/

Citat:
En ungdomsledare i en Sjuhäradsförening har stängts av sedan han hängts ut för att söka sexuell kontakt med en minderårig.
Det är en kritiserad sajt på nätet som publicerat chattar och videoklipp där ungdomsledaren påstås stämma träff med en 13-årig flicka.

Rätt hård inledning på betalartikeln ändå får man säga. Alla ord såsom som ”hängts ut”, ”påstås”, ”kritiserad sajt” är märkligt många i så liten text med tanke på att #475 finns på film och i chattar. De får det nästan att låta som om han är helt oskyldigt uthängd och utsatt för en komplott.

Att Borås Tidning ogillar Dumpens arbetssätt och existens kan man inte ta fel på i alla fall.

Hoppas Sara bekämpar den här elden med eld som hon brukar. Det är alltid bra sidounderhållning till konfrontationerna
Citera
2024-09-05, 22:02
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.

Jag har börjat trötta på allt tok som peddosarna kläcker ur sig och tittade inte på den där
filmen första gången jag var inne på sidan.
Men den var verkligen sevärd.

Jag skulle kunna ha gett mycket för att få vara med på morgonmötet på #474:ans jobb dagen efter uthängningen.

Den här hade nog inte räckt långt som skämskudde.
https://youtube.com/watch?v=THfgsymF7So

#474 har tre kollegor på sin enhet.
Kollega 1 har producerat 23 publikationer.
Kollega 2 har producerat 20 publikationer.
Kollega 3 har producerat 42 publikationer.

#474 själv har producerat ...

1 publikation (tillsammans med en skock andra).

Sitter han bara och peddo-filar på jobbet?

Han kanske inte är den skarpaste forskaren i Universitetet.

Ibland undrar jag om det där peddofilandet kommer sig av någon sorts mindervärdeskomplex.
Att man söker sig till barn för att det är dom enda man känner att man kan vara överlägsen,
dominera och imponera på.
Senast redigerad av Korv-Bajs 2024-09-05 kl. 22:06.
Citera
2024-09-05, 22:25
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Alltså vi har lagar i det här landet, och etiska riktlinjer. Borås tidning kan inte fastslå och publicera något som någon annan påstår. Och tacka fan för det.

/ En som gillar Dumpen men har förmågan att hålla två tankar i huvudet samtidigt

Självklart är det så. Men denna text kändes ändå mer ställningstagande än den vad den hade behövt vara. Då jämför jag med övriga gammelmedia som blivit kritiserade av Dumpen för ett mer neutralt ordval.

Nu vet jag inte vad som står i resten av artikeln men den kanske kan hjälpa #475 att ändå få tillbaka sitt undomsledar-jobb. Han behöver nog alla halmstrån han kan få tag i just nu.
Citera
2024-09-05, 22:30
#475 fick sparken idag.
Citera
2024-09-06, 00:11
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luc1d
#475 fick sparken idag.

På vilka grunder?
Citera
2024-09-06, 00:15
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren åker på riktigt omkring och letar pedofilknullplatser ute på vischan som att det är Pokemon go. Legend

Med kuken i ena handen och mobilen i den andra. Haha ursäkta, men tänk er att det här är en forskare och en respekterad människa (granne i alla fall) tänk om man mötte en sån: ”god dag god dag, här går jag med kuken i handen och njuter av en härlig sommardag!”

Alltså på riktigt – fattar inte vad som försiggår i deras skallar. Så stört beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in