2024-08-29, 07:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Som kommunikationschef har han nog bra koll på vilken information som når "företaget" också #471
Citera
2024-08-29, 07:45
Medlem

Vilken lurig jäkel. Föreslog att barnet skulle ta med en kompis för att känna sig tryggare direkt följt av följdfrågor om hon hade någon speciell i åtanke osv. Förmodligen ett väl inövat koncept då samma upplägg stod att läsa i domen (att han mötte upp två barn).
Senast redigerad av Gemini_ 2024-08-29 kl. 08:23.
Citera
2024-08-29, 09:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kolla på krafman. Snubben gör vinster på miljonbelopp varje år och hans bror har tjänat 10 000 miljoner kronor på ett år.

10 miljarder?!?
Citera
2024-08-29, 09:36
Medlem
blompissares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
10 miljarder?!?

Mer än vad Gekås omsätter alltså. Tror killen i tråden blandar ihop några nollor här.
Citera
2024-08-29, 11:48
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ja Rasmus är helt klart en av mina favoriter. Det enda som varit bra med gädduppehållet är att Rasmus verkligen fått ta för sig. Har kollat iaf 4-5 ggr. Älskar hens sätt att vifta och gestikulera med händerna, så bestämt o sexy.

Kul att du också gillar Fluff.
Testa gärna länken nedan

Skoj att det kom en gädda igår, men jag vill likaväl slå ett slag än en gång för Gädda 316.

Mannen som gav fluffkink ett ansikte
Mannen som bad ett barn lukta på sitt fluff
Mannen som pratar om analplugg med svans
Mannen som livesände fluffsessioner mellan kl 19-21 (tror jag)

Henom hade alltså en följarskara som ville se fluffsex?

Visst, Hank är "skoj"
Badbollskillen i "Skeeeeeåne" är skoj
Toktokjanne är klassisk

Men.. 316 är är så fantastiskt skev, och chatloggen glimrar av sjuka idiotier.

Och medan man läser så inser man

"Vafan, det här är ju en person med rösträtt"

Sorry om tjatar om gamla dumpar, men vissa förtjänar mer uppmärksamhet än de fått.

Likt ica gäddan osv

Tillägg
I chatten säger han

"Jag har många fans som älskat mitt fluffiga underliv"

Läs den meningen 2 gånger och försök att ta in vad som sägs

Trevlig ärtsoppedag på er.
Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-08-29 kl. 11:52.
Citera
2024-08-29, 12:26
Avstängd
Fittpicens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Var ser du det? Kan inte se några dumpenlänkar alls på hans FB.

Alla inlägg dom nämner honom har det.
Citera
2024-08-29, 12:40
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Skoj att det kom en gädda igår, men jag vill likaväl slå ett slag än en gång för Gädda 316.

Mannen som gav fluffkink ett ansikte
Mannen som bad ett barn lukta på sitt fluff
Mannen som pratar om analplugg med svans
Mannen som livesände fluffsessioner mellan kl 19-21 (tror jag)

Henom hade alltså en följarskara som ville se fluffsex?

Visst, Hank är "skoj"
Badbollskillen i "Skeeeeeåne" är skoj
Toktokjanne är klassisk

Men.. 316 är är så fantastiskt skev, och chatloggen glimrar av sjuka idiotier.

Och medan man läser så inser man

"Vafan, det här är ju en person med rösträtt"

Sorry om tjatar om gamla dumpar, men vissa förtjänar mer uppmärksamhet än de fått.

Likt ica gäddan osv

Tillägg
I chatten säger han

"Jag har många fans som älskat mitt fluffiga underliv"

Läs den meningen 2 gånger och försök att ta in vad som sägs

Trevlig ärtsoppedag på er.
Ja det var en äkta kuf av rang med många spännande aspekter utöver hans fluffiga kink. Om jag inte minns helt fel så tände han även på jättestora kvinnorobotar och hans stora dröm var att en dag få ratta runt en sådan (likt en skurk från Cartoon Network) och krossa alla som hade något negativt att säga om hans fluffiga kalsonger.

All övrig tid spenderade han på grävmaskiner. Han jobbade som grävmaskinist och man vill ju gärna tro att han gjorde det iklädd både fluffkalsong och buttplugg med rävsvans. Men han och hans lekkamrater drev även någon slags podd/youtubekanal där de körde grävmaskin i ett spel hela kvällarna. En väldigt udda fågel.
Senast redigerad av BarryHatter 2024-08-29 kl. 12:42.
Citera
2024-08-29, 12:50
Medlem
ElementarSturgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Ja det var en äkta kuf av rang med många spännande aspekter utöver hans fluffiga kink. Om jag inte minns helt fel så tände han även på jättestora kvinnorobotar och hans stora dröm var att en dag få ratta runt en sådan (likt en skurk från Cartoon Network) och krossa alla som hade något negativt att säga om hans fluffiga kalsonger.

All övrig tid spenderade han på grävmaskiner. Han jobbade som grävmaskinist och man vill ju gärna tro att han gjorde det iklädd både fluffkalsong och buttplugg med rävsvans. Men han och hans lekkamrater drev även någon slags podd/youtubekanal där de körde grävmaskin i ett spel hela kvällarna. En väldigt udda fågel.

Just ja, du har så rätt - Kvinnorobotar.

Jag måste läsa hans logg igen och igen ....och igen.
Det är så mycket sjukt att det får Hank att framstå som vanilj ( samma Hank som alla pratat om i ett år och samma Hank som är skittråkig i jämförelse med 20 andra idioter )
Citera
2024-08-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
10 miljarder?!?

….nej…läs om - tänk!
Citera
2024-08-29, 13:03
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Just ja, du har så rätt - Kvinnorobotar.

Jag måste läsa hans logg igen och igen ....och igen.
Det är så mycket sjukt att det får Hank att framstå som vanilj ( samma Hank som alla pratat om i ett år och samma Hank som är skittråkig i jämförelse med 20 andra idioter )
Så sant. Jag roas mest av de underligaste figurerna som de fiskar fram. I just Fluffets fall så är jag osäker på hur starka dragningar han har till barn. Det var hela tiden hans fluffiga underkläder som var huvudakten och fjortisen han skulle träffa verkade mest vara ett besvärligt bihang till näsan hon ägde och som skulle få besöka hans illgröna skrev i baksätet på någon parkeringsplats någonstans. Hade näsans ägare så varit 80+ så tror jag han rullat ut sin Volvo från gårdsplanen och ställt upp, alltid redo att serva alla oräkneliga fans med sin svans och sitt fluffiga underliv.

Men det kanske är säkrast att inte raljera allt för mycket så att han inte vevar igång sin stora robot i vredesmod och huffar och puffar och blåser ner mitt hus över mig.
Citera
2024-08-29, 13:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Kolla på krafman. Snubben gör vinster på miljonbelopp varje år och hans bror har tjänat 10 000 miljoner kronor på ett år.

Citat:
Ursprungligen postat av ThorstenTotta
….nej…läs om - tänk!

10 000 miljoner kronor. Jag får det till 10 miljarder hur jag än läser om och tänker...
Citera
2024-08-29, 13:24
Medlem
rich1s avatar
Har för första gången sett 292: Hank alltså, vilken video. Höll på och skratta läppen av mig. Man skulle vilja se en uppföljning på hur det har gått för den juvelen hahaha Antar att det är fler än jag som reagerat på den här mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in