2024-10-28, 00:50
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Japp. Alla p mtet r nazister... Fr det str i msm. Trump r den nya judeslaktaren. Han lr brja med att gasa sina barnbarn...

Dr. Phil jmfrs med Dr. Mengele, enbart fr att han hller tal p Trumps valmte i Madison Square Garden, "samma plats som nazisterna ocks hll ett mte 1939"
Svrt att tro det r p riktigt, hur mycket kan dom egentligen relativisera nazismen och Dr. Mengeles offer?
Dom har ju helt tappat det.
Citera
2024-10-28, 01:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag r inget strre fan av Trump, har dock aldrig hrt honom uttala ngot nazistiskt.

Har du ngot exempel? Det har tydligen hnt upprepade gnger enligt dig.
Ja, det skett ett par ggr och det r ett intressant sammantrffande med detta vckelsemte i New York.
Enat rike och hur invandrare r syfilisen i samhllet r de som jag kommer p direkt, som r stulet rtt av frn nazisterna.
r du intresserad s r det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du sger du inte hittade, s ljuger du bara.
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
De r desperata och spelar ut vad de fortfarande tror r det ultimata kortet: nazistkortet. Det r dags fr dessa frldrade fossiler att frst att nazistkortet har frlorat all den makt det en gng hade nr frljugen massmedia ensamt satt p tolkningsfretrdet.
Rtt intresant att ennazist kommer till undsttningen, mnsan det borde bertta ngot fr dig om nu inte ngon agenda hindrar intagandet av fakta.
Citera
2024-10-28, 01:11
Avstngd
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Dr. Phil jmfrs med Dr. Mengele, enbart fr att han hller tal p Trumps valmte i Madison Square Garden, "samma plats som nazisterna ocks hll ett mte 1939"
Svrt att tro det r p riktigt, hur mycket kan dom egentligen relativisera nazismen och Dr. Mengeles offer?
Dom har ju helt tappat det.

Serist, kallade media Dr Phil fr Dr Mengele?
Citera
2024-10-28, 01:12
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Jag r inget strre fan av Trump, har dock aldrig hrt honom uttala ngot nazistiskt.

Har du ngot exempel? Det har tydligen hnt upprepade gnger enligt dig.

Senaste anklagelsen om att Trump "vill ha generaler som Hitler" bygger helt p pstenden, allts hrsgen, frn John Kelly. Kelly blev sparkad av Trump frn hans stab 2019 fr inkompetens.
Det r inte frsta gngen Kelly anklagar Trump, 2023 hvdade han att Trump kallade militra offer fr "frlorare".
Det finns inga verifierbara bevis fr ngot av Kellys pstenden, s frvnta dig inte ngra exempel.
Citera
2024-10-28, 01:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det skett ett par ggr och det r ett intressant sammantrffande med detta vckelsemte i New York.
.
Kolla detta

En komiker fick publiken att sorla snarare n skratta enligt olika media. Inte ens Maga verksr ha varit bekvma.

Bland orkaner och kriser..

Han beskrev Puerto Rico som en hg med sopor som flt i havet och var allmnt rasistisk mot latino etc.

Dem. repr. NY Ritchie Torres bet ifrn.

"Tony Hinchcliffe, som r en av talarna vid Donald Trumps demonstration vid MSG, knde behovet av att kasta en rasistisk frolmpning mot folket i Puerto Rico.
Som Puerto Rican r jag frestad att kalla Hinchcliffe fr rasistiskt skrp, men att gra det skulle vara en frolmpning mot sopor."

Det var ju eg ett lgligt sammantrffande.
Harris kanske ska tacka den " komikern" d hon behver viktiga latino rster. Kort efter, med 45 miljoner fljare p insta:

"Latin superstar Bad Bunny is supporting Harris for president

The video shared by Bad Bunny on Instagram shows Harris saying theres so much at stake in this election for Puerto Rican voters and for Puerto Rico. A representative of the artist confirmed that Bad Bunny is supporting Harris.

The artist then shared several times another part of the clip where Harris says, I will never forget what Donald Trump did and what he did not do when Puerto Rico needed a caring and a competent leader, she says."

That's what they think of us, Ricky Martin shared on Instagram, and encouraged followers to vote for Harris."

Tidigare har hon Jennifer Lopez och Marc Anthony med sig.

Efter en annan orkan var 2017 Trump dr och kastade pappersrullar som hjlp.

" Bad Bunny also shared a part of the clip showing Harris saying that Trump abandoned the island, tried to block aid after back-to-back devastating hurricanes and offered nothing more than paper towels and insults.

En annan dets ironi. Tidigare p sndag var Harris p fljande:

"Harris visited a Puerto Rican restaurant in North Philadelphia earlier on Sunday and released her policy related to the island saying she wants to create a task force to attract investment to fix the electrical grid."

https://www.google.com/amp/s/abcnews...dent-115201636
Senast redigerad av develi 2024-10-28 kl. 01:24.
Citera
2024-10-28, 01:17
Avstngd
Sickmyducks avatar
Citat:
Depraverad r nog fel ord(det r Demokraternas politik som r depraverad med sin trans-bg-feminism-woke-skit) - men jag frstr pongen.

Han har nog rtt eller i alla fall delvis. Etablissemanget och eliten r otroligt hatade av bda sidor i USA. D kommer Demokraterna p den minst sagt mrkliga strategin att stndigt mla upp Trump som ngon antietablissemangsfigur. Helt efterblivet.

Sg du den animerade videon de gjorde dr Trump framstlls som galen diktator? De fick Trump att se cool ut och strkte bilden av en stark man som rensar upp i trsket. Ocks korkat.
Citera
2024-10-28, 01:21
Medlem
Citat:
Rtt intresant att ennazist kommer till undsttningen, mnsan det borde bertta ngot fr dig om nu inte ngon agenda hindrar intagandet av fakta.

r nazisterna i rummet med dig just nu? Var det din stndiga paranoia om att gaskammare ska upprttas vilken minut som helst eller ditt drogmissbruk som till sist knckte ditt psyke? Kanske var det en kombination?

Hrredu, pundaren, du fr uppdatera din programmering lite. Nazistkortet r utspelat sedan lnge och har ingen makt lngre - mycket tack vare sdana som dig. Ni hade ju ett vinnande koncept dr ett tag, men ni var ju tvungna att missbruka det och kleta det p var och varannan mnniska tills ingen tog er p allvar lngre.

Om man tror att Trumps mte p Madison Square Garden r ngot sorts nazistmte fr att ett nazistmte gde rum dr 1939 s behver man sluten vrd. Punkt slut. Trump, och andra politiker, borde tala mer om det och hur vi mste rusta upp psykvrden i vstvrlden igen. Det var ett stort misstag att brja vrda psykfall lsa ute i samhllet - ni r verallt numera. Make sluten psykvrd great again!
Senast redigerad av Reiwa 2024-10-28 kl. 01:24.
Citera
2024-10-28, 01:27
Medlem
Mnsans avatar
Citat:
Enat rike och hur invandrare r syfilisen i samhllet r de som jag kommer p direkt, som r stulet rtt av frn nazisterna.
r du intresserad s r det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du sger du inte hittade, s ljuger du bara.

Ditt svar r allts att jag ska leta sjlv, hittar jag inget s ljuger jag. Bland de svagare argumentationer man sett, ven p flashback.

Dina tv exempel har yttrats av politiska ledare i tusentals r innan Hitler dk upp. Alla politiker nskar sjlvfallet ett s enat land som mjligt att styra ver. Att inkrktare som begr mord och grova brott betraktas som en farsot som ska frpassas ur landet r knappast nazistiskt eftersom de flesta politiker hller med, oavsett ideologi.
Citera
2024-10-28, 01:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
r nazisterna i rummet med dig just nu? Var det din stndiga paranoia om att gaskammare ska upprttas vilken minut som helst eller ditt drogmissbruk som till sist knckte ditt psyke? Kanske var det en kombination?

Hrredu, pundaren, du fr uppdatera din programmering lite. Nazistkortet r utspelat sedan lnge och har ingen makt lngre - mycket tack vare sdana som dig. Ni hade ju ett vinnande koncept dr ett tag, men ni var ju tvungna att missbruka det och kleta det p var och varannan mnniska tills ingen tog er p allvar lngre.

Om man tror att Trumps mte p Madison Square Garden r ngot sorts nazistmte fr att ett nazistmte gde rum dr 1939 s behver man sluten vrd. Punkt slut. Trump, och andra politiker, borde tala mer om det och hur vi mste rusta upp psykvrden i vstvrlden igen. Det var ett stort misstag att brja vrda psykfall lsa ute i samhllet - ni r verallt numera. Make sluten psykvrd great again!
Det r ett intressant sammantrffande helt klart, och komiskt nog i en delstat dr donalds r stenkrd i.
SOm d betyder att hen r inte dr fr att f tag i vljare, det kan vara av tv anledningar och kanske tom bgge.
Det ena r att underhlla sin sjukliga narcissism och den andra att donalds r nog en nazist.

Din ad hominem berttar bara en enda sak och du vet att jag slog huvudet p spiken perfekt.
Fr det r ett intressant sammantrffande.
Leroy Jethro Gibbs - #39 "Theres No Such Thing as a Coincidence".
Citat:
Ditt svar r allts att jag ska leta sjlv, hittar jag inget s ljuger jag. Bland de svagare argumentationer man sett, ven p flashback.

Dina tv exempel har yttrats av politiska ledare i tusentals r innan Hitler dk upp. Alla politiker nskar sjlvfallet ett s enat land som mjligt att styra ver. Att inkrktare som begr mord och grova brott betraktas som en farsot som ska frpassas ur landet r knappast nazistiskt eftersom de flesta politiker hller med, oavsett ideologi.
Sklart du ljuger om du skulle pst att du inte hitta det, och jag r inte din betjnt heller och p ngot s enkelt att hitta.
Och det enda du berttar r att du redan vet om detta, men vill ltsas om att det inte existerar.

Och att en nazist kom till din undsttning, finner du inte det rtt intressant?
Citera
2024-10-28, 01:37
Medlem
over9ks avatar
Otroligt mktigt rally!
Citera
2024-10-28, 01:51
Medlem
Mnsans avatar
Citat:

Sklart du ljuger om du skulle pst att du inte hitta det, och jag r inte din betjnt heller och p ngot s enkelt att hitta.
Och det enda du berttar r att du redan vet om detta, men vill ltsas om att det inte existerar.

Och att en nazist kom till din undsttning, finner du inte det rtt intressant?

Hur knns det att vara svagbegvad? Ganska jobbigt va?

Du pstod att Trump yttrat sig nazistiskt. Jag bad om exempel. Du kom med ett imbecillt svar att det r nazism att nska ha ett enat land och vilja gra processen kort med immigranter som mrdar. I vrigt soprent i din lilla hjrna.

Skriv inte massa skit som du inte har tckning fr r mitt tips.
Citera
2024-10-28, 04:55
Avstngd
Det r nd imponerande att Trump lyckas samla s mnga vldtktsmn och kvinnomisshandlare som talar p hans mten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in