2024-10-28, 05:53
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du pstod att Trump yttrat sig nazistiskt.
Den avhumaniserande retoriken r mnga, smrtsamt, bekanta med. Problemet fr ldringen Trump r dock att den sortens verbala attacker aldrig nr in i det politiska finrummet. Det r i princip bara skinskallarna p gatan som vxer av det. Mrkligt va?
Citera
2024-10-28, 05:55
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birgerfurugaard
Det r nd imponerande att Trump lyckas samla s mnga vldtktsmn och kvinnomisshandlare som talar p hans mten
Om man staplade deras belastningsregister p hg s skulle nog papperstraven sl hl p stratosfren och n till mnen. Lol.
Citera
2024-10-28, 06:36
Medlem
Ouelets avatar
Deras politiska strategi r intressant. Den lmnar milt uttryckt mycket i vrigt att nska. Eftersom de kastade hundvisslan verbord och valde att slita fram en kraftigt ljudfrstrkt mic...som rasist efter rasist efter rasist fick skrika vilt i. Wow.
Trump rally speaker: Theres literally a floating island of garbage in the middle of the ocean right now. I think its called Puerto Rico
Citera
2024-10-28, 07:05
Medlem
mammanmedbollars avatar
Jag fr inte ihop hur den goda Dr Phil rstar p Trump?? Det r ju som att offret rstar p frvaren.
Citera
2024-10-28, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ja, det skett ett par ggr och det r ett intressant sammantrffande med detta vckelsemte i New York.
Enat rike och hur invandrare r syfilisen i samhllet r de som jag kommer p direkt, som r stulet rtt av frn nazisterna.
r du intresserad s r det enkelt att hitta om du vill hitta det, det betyder om du sger du inte hittade, s ljuger du bara.

Rtt intresant att ennazist kommer till undsttningen, mnsan det borde bertta ngot fr dig om nu inte ngon agenda hindrar intagandet av fakta.
D mste ju indianerna vara nazister d de ville kasta ut alla vita.
Citera
2024-10-28, 07:17
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
klyban r efterbliven och hgst troligen bor han p ngot gruppboende.
Mitt rd r att ignorera denna idiot. Om man kollar hur mnga inlgg han skrivit s inser man rtt snabbt att detta r en person med rtt mnga skruva lsa.

Hller med. Oavsett vad han tycker s kommer vit makt vinna valet. Jag var sjlv gtt med i pride boys och det r grym gemenskap dr och man fr bra vapen och ibland storma byggnader.
Citera
2024-10-28, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Jag fr inte ihop hur den goda Dr Phil rstar p Trump?? Det r ju som att offret rstar p frvaren.

De r goda bda tv. Lsningen p dilemmat.
Citera
2024-10-28, 07:28
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar

"den goda Dr Phil"???

Jag r pro-Trump och hatar dr Phil.

Se hur olika vi kan tycka.

Sen fr vl "fake-tv-doktorn" rsta p vem han vill, men jag r inte direkt stolt att vi r p samma sida.

Shit happens...
Senast redigerad av ziracorn 2024-10-28 kl. 07:34.
Citera
2024-10-28, 07:49
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Deras politiska strategi r intressant. Den lmnar milt uttryckt mycket i vrigt att nska. Eftersom de kastade hundvisslan verbord och valde att slita fram en kraftigt ljudfrstrkt mic...som rasist efter rasist efter rasist fick skrika vilt i. Wow.
Trump rally speaker: Theres literally a floating island of garbage in the middle of the ocean right now. I think its called Puerto Rico

Stackars dig, PMS mste vara jobbigt. Det var en KOMIKER. Och till skillnad frn en hel del andra s var han faktiskt rolig. Fan vad bajsndig du r!
Citera
2024-10-28, 07:50
Medlem
mammanmedbollars avatar
Vilket jvla rally dr Trump hller valmte i Madison Square Garden! Massor av mobbare som samlats p samma stlle fr att ropa glpord om Harris och hylla Trump till skyarna trots att han visat sig vara en kvinnohatare och syssla med ekonomisk brottslighet. Hur kan Dr Phil tycka att det r ok?
Citera
2024-10-28, 08:13
Medlem
flashbockens avatar
Donald ljuger alltid ven nr han ljuger

Bilderna avsljar Trumps nya bluff vid Madison Square Garden.

Han ljuger s han tror sig sjlv! sger den ena av poliserna.
Det har varit helt lugnt hr, nda upp till nionde avenyn, vad vi har hrt. S, nej Jag nskar bara att
han slutar snacka s vi fr g hem, sger den andra, och frklarar att de inte vill uppge sina namn.
https://www.expressen.se/nyheter/var...mps-nya-bluff/
Citera
2024-10-28, 08:26
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Stackars dig, PMS mste vara jobbigt.
Det skulle jag inte sga att det r. Och du behver inte tycka synd om mig om du inte menar det. Jag verlever bra utan din sympati. S var dig sjlv istllet. Sg vad du verkligen tycker...som dina klanmedlemmar gjorde i MSG:
"She is some sick bastard, that Hillary Clinton. What a sick son of a bitch. The whole fucking party. A bunch of degenerates. Lowlives, Jew-haters, and lowlives. Every one of 'em. Every one of 'em."

https://x.com/atrupar/status/1850618361400463682
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in