Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-05, 13:59
Medlem
Fan, jag kte ur igr. Var sjlv hemma fr frsta gngen p lnge, ganska full och knde fr att unna mig lite skinnhiss. Drog tre stycken p rad. Mycket trevligt men kndes lite tomt eftert. Aja, upp p hsten igen!
Citera
2024-10-22, 22:47
Medlem
Ngon mer n jag som r lite smtaggad p no nut november i r?
Citera
2024-10-24, 23:05
Medlem
Stonedboys avatar
Jag har krt ofrivilligt nu i 2 veckor. Gtt ganska s bra vart lite smkt ibland. Men ser det inte som en omjlighet att hlla p lngre. Dock s fort jag trffar min tjej igen s lr det bli pang p fr det blir det allltid.
Citera
2024-10-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Jag har krt ofrivilligt nu i 2 veckor. Gtt ganska s bra vart lite smkt ibland. Men ser det inte som en omjlighet att hlla p lngre. Dock s fort jag trffar min tjej igen s lr det bli pang p fr det blir det allltid.

Jag r inne p min 8e dag nu, tjuvstartar lite innan No nut november lol. Ligg med din tjej du, inte hela vrlden, men du kan ju skippa att runka nd
Citera
2024-10-29, 03:33
Medlem
No nut november 2024

Jag tnkte att trden fr No nut november var vldigt inaktiv s denna kanske r bttre.

Hade varit kul om trden anvndes fr att hlla varandra uppdaterade om hur november mnad gr fr dom som deltar i NNN tvlingen

Jag r uppe i dag 8 som vning infr november

Lycka till allihopa, snart kr viii!
Citera
2024-10-29, 03:36
Medlem
Undseendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettballl.
Jag tnkte att trden fr No nut november var vldigt inaktiv s denna kanske r bttre.

Hade varit kul om trden anvndes fr att hlla varandra uppdaterade om hur november mnad gr fr dom som deltar i NNN tvlingen

Jag r uppe i dag 8 som vning infr november

Lycka till allihopa, snart kr viii!
Kan du frklara vad detta event innebr fr en novis?
Citera
2024-10-29, 03:44
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Kan du frklara vad detta event innebr fr en novis?
Incelarna tror att de ska f extra Chad-powers genom att inte runka p en mnad. Istllet ska de spara sin "mojo" fr att istllet vara "produktiva" p andra omrden.

Trams och fjams frn USA, precis som alla andra korkade subkulturer.
Citera
2024-10-29, 03:53
Medlem
Undseendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Incelarna tror att de ska f extra Chad-powers genom att inte runka p en mnad. Istllet ska de spara sin "mojo" fr att istllet vara "produktiva" p andra omrden.

Trams och fjams frn USA, precis som alla andra korkade subkulturer.
Vad r chad-powers?

Vad jag lrt mig genom livet r att sex r vldigt viktigt fr en del killar, speciellt the trubbeld ones.
Att undertrycka sina drifter kan vara bde bra och dligt. Men ja, det lter som trams.
Citera
2024-10-29, 04:15
Medlem
Xandas avatar
Citat:
Vad r chad-powers?

Vad jag lrt mig genom livet r att sex r vldigt viktigt fr en del killar, speciellt the trubbeld ones.
Att undertrycka sina drifter kan vara bde bra och dligt. Men ja, det lter som trams.
Det r en stor jvla hrva av Chads och Stacys, mewing, vrka i sig proteiner, lyfta skrot i "jrntemplet", sluta runka, sluta titta p porr, sluta spela datorspel, kontrollera sina dopaminniver, investera i krypto osv osv osv. Du fr googla. Kort sagt s r No Nut November en del av en maskulin kontrakultur vars id r att vara som feminismen, fast tvrtom och riktad mot unga mn.

Som sagt, trams.
Citera
2024-10-29, 04:22
Medlem
Undseendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Det r en stor jvla hrva av Chads och Stacys, mewing, vrka i sig proteiner, lyfta skrot i "jrntemplet", sluta runka, sluta titta p porr, sluta spela datorspel, kontrollera sina dopaminniver, investera i krypto osv osv osv. Du fr googla. Kort sagt s r No Nut November en del av en maskulin kontrakultur vars id r att vara som feminismen, fast tvrtom och riktad mot unga mn.

Som sagt, trams.
Nja, det dr lter ju bara bra.

Varfr kan vi inte bara vara?
Citera
2024-10-29, 07:22
Moderator
pudelluss avatar
mne infogat.

/Mod
Citera
2024-10-29, 14:36
Medlem
Citat:
Nja, det dr lter ju bara bra.

Varfr kan vi inte bara vara?

Ser bara no nut november som en bra tvling dr mlet r att undvika att runka under november. Sluta kolla p porr och vilja frbttra sig i andra aspekter ser jag inte som nt dligt heller s jag vet int, folk blev triggade i denna trden haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in