Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-29, 14:39
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Prostatan mr bst av regelbundna utlsningar, grna en gng om dagen, s detta r verkligen idiotfasoner. Just sayin'
Citera
2024-10-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Prostatan mr bst av regelbundna utlsningar, grna en gng om dagen, s detta r verkligen idiotfasoner. Just sayin'

Runka p du, ingen hindrar dig
Citera
2024-10-30, 00:58
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettballl.
Runka p du, ingen hindrar dig

Nej det skulle se ut det.
Men jag tycker det r fr jvligt att folk blir ilurade sn hr skit som Nofap och att det skulle vara nyttigt p nt vis. Avhllsamhet frn porr absolut men att inte f utlsning r ju bara efterblivet.
Citera
2024-10-30, 01:02
Medlem
Citat:
Nej det skulle se ut det.
Men jag tycker det r fr jvligt att folk blir ilurade sn hr skit som Nofap och att det skulle vara nyttigt p nt vis. Avhllsamhet frn porr absolut men att inte f utlsning r ju bara efterblivet.

Tror du inte att det r nyttigt att avst frn att runka fr att sedan successivt brja runka igen men utan porr, alternativt att enbart ha sex istllet fr att runka? 3 mnader som ges som frslag inom nofap-kretsar r trots allt inte srskilt lng tid om du tnker under en livstid.
Citera
2024-10-30, 01:05
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Tror du inte att det r nyttigt att avst frn att runka fr att sedan successivt brja runka igen men utan porr, alternativt att enbart ha sex istllet fr att runka? 3 mnader som ges som frslag inom nofap-kretsar r trots allt inte srskilt lng tid om du tnker under en livstid.

Mjligen som del i avvnjning mot grovt porrmissbruk, inget annat. Finns absolut inget vettigt argument mot runkning eller positiva effekter av avhllsamhet om vi bortser frn verdriven porrkonsumtion. Som flera i trden redan faststllt s r nofappers verlag idioter och tntar.
Citera
2024-10-30, 01:11
Medlem
Citat:
Mjligen som del i avvnjning mot grovt porrmissbruk, inget annat. Finns absolut inget vettigt argument mot runkning eller positiva effekter av avhllsamhet om vi bortser frn verdriven porrkonsumtion. Som flera i trden redan faststllt s r nofappers verlag idioter och tntar.

N dom som inte varit beroende eller inte konsumerar porr och runkar i verdriven mngd upplever nog inte s stor skillnad. Jag upplever mig m bttre under perioder av nofap, klart mer energi och mer alert. Men men, each to their own. r vl en idiot och en tnt i s fall
Citera
2024-10-30, 01:15
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
N dom som inte varit beroende eller inte konsumerar porr och runkar i verdriven mngd upplever nog inte s stor skillnad. Jag upplever mig m bttre under perioder av nofap, klart mer energi och mer alert. Men men, each to their own. r vl en idiot och en tnt i s fall

Ja, ditt engagemang i denna trd gr att det sistnmnda lter ytterst troligt.

En frga dock d du verkar lite expert; om min tjej runkar av mig med handen enbart, r det sex eller runk d?
Citera
2024-10-30, 01:20
Medlem
Citat:
Ja, ditt engagemang i denna trd gr att det sistnmnda lter ytterst troligt.

En frga dock d du verkar lite expert; om min tjej runkar av mig med handen enbart, r det sex eller runk d?
Beror p om ni interagerar med varann eller ej skulle jag sga. Skiter ni i varann under akten s lter det mer som en knslols avrunkning, vad skulle va vitsen med det.
Citera
2024-10-30, 01:24
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Beror p om ni interagerar med varann eller ej skulle jag sga. Skiter ni i varann under akten s lter det mer som en knslols avrunkning, vad skulle va vitsen med det.

Frstr nu att det blir vldigt mkt runkande fr din del.
Citera
2024-10-30, 01:26
Medlem
Citat:
Frstr nu att det blir vldigt mkt runkande fr din del.
Jo jag har haft mina perioder men vill dra ned p det
Citera
2024-10-30, 21:23
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Jag r inne p min 8e dag nu, tjuvstartar lite innan No nut november lol. Ligg med din tjej du, inte hela vrlden, men du kan ju skippa att runka nd

Nice bara hlla i glm inte dom bra effekterna som kommer Jo blir bara ligg om det blir nt. Tycker det kan vara lite nice med ett uppehll ibland. Man fr jaktinstinkten tillbaka lite :P
Citera
2024-10-31, 06:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Nice bara hlla i glm inte dom bra effekterna som kommer Jo blir bara ligg om det blir nt. Tycker det kan vara lite nice med ett uppehll ibland. Man fr jaktinstinkten tillbaka lite :P

r inte s insatt i den hr nofap-svngen s vad kan man frvnta sig fr bra effekter d? Har inte skinnat p typ 2-3 mnader, dock har jag gkat min krring med jmna mellanrum s att inte skinna d r ju inte direkt ngon uppoffring. Att dremot vare sig skinna eller gka p ngon mnad skulle jag absolut se som en utmaning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in