Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-10-31, 20:36
Medlem
Finnj-vels avatar
hej Flashback, jag har problem med alkoholen och idag har jag supit som fan och jag är dyng RAK! om vi tar det från början så, lång historia kort, så har jag sett en cykel stå vid Coop Forumi stan, och jag tänker stjäla cykeln och cykla rätt in i butiken och välta allt jag ser. direkt vid ingången finns det glasburkar till asiatiska rätter och det kommer smälla så in i helvete. Folk kommer bli rädda som fan och chockade och jag kommer vråla åt dom, typ "UR VÄGEN HORA", sedan hålla på såhgär till jag åker fast helt enkelt. Jag kommer kunna hålla på en halvtimme eller mer tror jag då jag bor i en liten håla. Jag garvar som fan när jag ser mig själv komma på den där cykeln och cykla in i allting, dokc vet jag att det är ett lagbrott, förstörelse av egendom och stöld osv, tänker även hota någon. Men om ni hade samma chans som jag, vilka brott skulle ni helst utföra i en butik? Det kommer garanterat stå om mig i tidningen.
2024-10-31, 20:41
Medlem
Smile:)s avatar
Du skriver imponerande väl för att vara så pass berusad som du påstår.

Nice try!
2024-10-31, 20:43
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
hej Flashback, jag har problem med alkoholen och idag har jag supit som fan och jag är dyng RAK! om vi tar det från början så, lång historia kort, så har jag sett en cykel stå vid Coop Forumi stan, och jag tänker stjäla cykeln och cykla rätt in i butiken och välta allt jag ser. direkt vid ingången finns det glasburkar till asiatiska rätter och det kommer smälla så in i helvete. Folk kommer bli rädda som fan och chockade och jag kommer vråla åt dom, typ "UR VÄGEN HORA", sedan hålla på såhgär till jag åker fast helt enkelt. Jag kommer kunna hålla på en halvtimme eller mer tror jag då jag bor i en liten håla. Jag garvar som fan när jag ser mig själv komma på den där cykeln och cykla in i allting, dokc vet jag att det är ett lagbrott, förstörelse av egendom och stöld osv, tänker även hota någon. Men om ni hade samma chans som jag, vilka brott skulle ni helst utföra i en butik? Det kommer garanterat stå om mig i tidningen.

Du måste daska kassörskorna på rumpan och känna tuttarna. Inte bara tjejerna, killarna också.
Du BÖR även göra helikoptern när polisen kommer. Bara ut med snoppen och snurra som satan tills du blir nedbrottad.
2024-10-31, 20:44
Medlem
Citat:

Bland det dummaste jag läst på länge.

Oooom du inte filmar det förstås!!
2024-10-31, 20:49
Medlem
Har Coop Forum öppet såhär sent i en ”liten håla?”
2024-10-31, 20:54
Medlem
Airwave92s avatar
Kan du inte filma allt också?
2024-10-31, 20:59
Medlem
billigosts avatar
Citat:

Det känns som om du har en fantastibild i huvudet där du med bestämdhet cyklar in i butiken och med enkla graciösa rörelser viftar ner allt från hyllorna och allt spelas upp i snygg slowmotion och till låten Bitter Sweet Symphony med The Verve.

Men i verkligheten kommer du lyckas välta en burk som klarar fallet och sedan fastnar du med cykeln i första bästa rollator och där är det game over.
2024-10-31, 21:02
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Kan du inte filma allt också?
Har en go pro och har fixat den nu men kommer inte kunna live streama
2024-10-31, 21:03
Medlem
Finnj-vels avatar
har stoppat på mig en kniv också nu ifall någon blir våldsam eller ifall jag vill hugga någon
2024-10-31, 21:06
Medlem
DieselnDusts avatar
Dom gångerna jag har haft en karatefylla så har exempelvis mina sms varit oläsliga..

Men du kanske menar att du precis börjat druckit och ska BLI dyngrak?

Undra om du kommer bli lobbad om du gör den där handlingen. Vill du verkligen sova på stans "bästa hotell"?
2024-10-31, 21:10
Medlem
billigosts avatar
Citat:
har stoppat på mig en kniv också nu ifall någon blir våldsam eller ifall jag vill hugga någon

Använd kniven till att öppna upp en burk ansjovis istället och smeta in dig sittandes på golvet i lotusställing, som en protestaktion för klimatet. Då kanske du till och med slipper straff.
2024-10-31, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Dom gångerna jag har haft en karatefylla så har exempelvis mina sms varit oläsliga..

Men du kanske menar att du precis börjat druckit och ska BLI dyngrak?

Undra om du kommer bli lobbad om du gör den där handlingen. Vill du verkligen sova på stans "bästa hotell"?

Med kniv på sig lär han även få prova på det lite mer långvariga, nästbästa hotellet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in