2024-11-01, 00:28
Medlem
StorTuffBikers avatar
Är det inte ovanligt tyst från Skithögen. Nästan ett dygn utan att posta någonting. Varken en video eller stories.

Då handlar det ändå om mannen som enligt utsago älskar Halloween, och idag är det den dagen. En välmående Baron hade suttit hela dagen på Instagram, filmat hur han gjort det mysigt, och bett följarna visa hur fint de har det. Idag har han varit knäpptyst hela dagen. Hans gisslan verkar ha åkt och firat med sin kompis som också heter Therese. Barnen syns på bild, men inte Skithögen.

I avsaknad av nya sinnessjuka utspel kan man ta del av det året när Företagsbaronen firade Halloween genom att erbjuda kunderna en riktigt fin deal på CBD-olja. Han får, hur sjukt det än låter, inte berätta om hälsofördelarna enligt lag!

https://streamable.com/g7rz3f

Happy Halloween!
Citera
2024-11-01, 01:52
Medlem
riegerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Känner ni er värdelösa idag då, grabbar och tjejer? Efter en hård arbetsdag, önskar ni inte att ni var en stor Youtuber, precis som Rask?
Nej.
Jag är inte det minsta avundsjuk på någon av er på youtube, har varken konto eller intresse.
Däremot reagerar jag på begreppet "stor Youtuber" (vilket du gör övrigt stavade fel", då denne Rask inte är att betrakta som stor. Detta gäller både i svenska som i internationella mått . Jag är nästan tio gånger större än Rask på Google maps om det är läsare som ger storhetens prägel..
Over and out!
Citera
2024-11-01, 08:37
Medlem
Martensites avatar
Det blir alltmer uppenbart att Carl Fredriks hat mot Chrippa grundar sig i avundsjuka. Chrippa åker på resor, han har en ung och snygg tjej och han har en bra relation med sin dotter. Carl Fredrik uppfyller inget av detta. Han har i stort sett aldrig varit utanför Trosa kommun, han har en halvfet och avdankad kvinna till fru och han har en usel relation till sina barn. Istället för att jobba på sig själv är det lättare att hata och förtala. Hat och förtal är Carl Fredriks främsta paradgrenar.

Tyvärr så har Terese en viss skuld i detta. Det är hon som har låtit detta fortgå under på tok för lång tid. Hon har tillåtet Carl Fredrik spela pajas på nätet utan några som helst konsekvenser. Hade hon dragit ut internetsladden tidigt i förhållandet så hade det kanske gått att vända skutan. Nu är det redan försent och Carl Fredrik är bortom all räddning. Han rör sig mot den bottenlösa avgrunden och det kan bara sluta med skillsmässa.
Citera
2024-11-01, 09:14
Medlem
Någon som vet hur det gått med årsredovisningen för bolaget?

Gissar på att det liksom privata fakturor tillåts gå åt skogen.
Citera
2024-11-01, 09:41
Medlem
Martensites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Fyfan, efter att ha arbetat 2 dagar extra förra veckan så belönades jag idag med ledighet. Vaknade för en timme sedan men tvingade mig ligga kvar i sängen för att njuta ordentligt men nu får det fan räcka. Tänkte somna om men jag vill bara gå upp och genomföra någonting, vad som helst, typ koka kaffe.

Hur fan klarar Rask av att ligga i sängen halva dygnet, varje dygn? Fatta vad fan det där sovrummet luktar. Enda sättet för Rask att bli mer lat är om han dör och begravs i en kista. När Rask dör så kommer begravningsbyrån troligtvis inte behöva göra några förberedelser alls, bara lyfta honom från sängen i kojan till kistan.

Så är det. Carl Fredrik spenderar så mycket av sin tid i sängen som möjlighet. Han finner ingen anledning till att gå ur sängen om han absolut inte måste. Han lämnar enbart bingen för toalettbesök och när han skall äta. Hade han fått välja hade han burit blöja och blivit matad via dropp. Lukten skall vi nog inte tala om, det luktar förmodligen soptipp i sovrummet. Han har nog inte bytt sängkläder sedan Sverige tog brons i fotbolls-VM 94. Detta är dock inte något som besvärar Carl Fredrik. Så länge han får spela pajas på Youtube så spelar det inget roll att hus och hem förfaller.
Citera
2024-11-01, 11:53
Medlem
Det är konstigt att Rask kommer undan igen när det gäller skulden som han skulle betala av till förmån för Therese!! Jag undrar hur Therese känner sig? Rask lovar att alla pengar som kommer in ska gå till frugan, och så blir det bara ingenting! Hur fan behandlar han sin fru? Och kommentarer om fantastiska Rask, jag fattar inte att hon är kvar i äktenskapet.
Citera
2024-11-01, 11:54
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riegert
Nej.
Jag är inte det minsta avundsjuk på någon av er på youtube, har varken konto eller intresse.
Däremot reagerar jag på begreppet "stor Youtuber" (vilket du gör övrigt stavade fel", då denne Rask inte är att betrakta som stor. Detta gäller både i svenska som i internationella mått . Jag är nästan tio gånger större än Rask på Google maps om det är läsare som ger storhetens prägel..
Over and out!

Du har givetvis rätt i att Rask inte alls är särskilt stor på Youtube. Men du har också jättefel i att jag skulle ha något med Youtube (skrivs med inledande versal) att göra. Sen verkar du vara dryg, vilket är en rätt rutten egenskap och som du har gemensamt med Rask.
Citera
2024-11-01, 14:20
Medlem
Vad ska rask göra till helgen?
Om han ändå inte jobbar kan han inte skaffa något fritids-intresse? Typ bowla, spela kort eller orientering kanske? Han har ju ändå flera timmar på sig under dagen
Citera
2024-11-01, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Om han ändå inte jobbar kan han inte skaffa något fritids-intresse? Typ bowla, spela kort eller orientering kanske? Han har ju ändå flera timmar på sig under dagen
Du verkar ha lite för stora förväntningar på baronen.
Han är för lat för att ha något fritidsintresse, det han gör är att skrolla sociala medier hela dagen. Inget mer än så. Det här är ingenting han kan vända, han är helt enkelt för gammal och för störd.
Citera
2024-11-01, 15:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Fredagkväll och hela familjen hemma brukar betyda fredagslive eller så sitter han och skriker på valfritt mongo framför kameran, inlåst i kojan.

Carl-Fredrik har inte tid med hobbys, hans speciella behov äter upp all hans tid.
Citera
2024-11-01, 16:06
Medlem
StekplankAmbross avatar
Var inne och kikade ifall baronen hade släppt något nytt och märkte något jävligt konstigt, videon "KRÄFTAN ÄR SLÄPPT! INTE MISSTANKARNA!" hade för några dagar sen typ 34 000 visningar. Den gick sen upp till 50 000 men är nu tillbaka på 34 000. Är det någon som har koll på hur det funkar med köpta tittare? Misstänker att det kanske kan ha något med det att göra
Citera
2024-11-01, 17:11
Medlem
StorTuffBikers avatar
Grisens senaste video kan nås via den här länken:

https://old.bitchute.com/video/BH0935UlBSrI/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-11-01 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in