Citat:
Ursprungligen postat av
borrow
Min mamma gillar inte alkohol. S min mamma var en rlig person som inte begick ktenskapsbrott och skyddade sin familj. Men nr jag tittar p nyheterna eller tittar p mnniskor runt omkring mig, ser jag ofta mnniskor som gillar att dricka fuska och frstra sina familjer. I det avseendet respekterar jag min mamma, som inte gillar alkohol.
Alkohol var frbjudet i forntida samhllen. Det betyder att mnniskor som gillar alkohol tenderar att gna sig t dekadens och njuta av klubbkultur. De r de smsta kandidaterna fr ktenskap och r mer bengna att ha affrer. Sjlvklart gillar jag alkohol. Drick en flaska om dagen. Jag har tappat kontrollen ver mig sjlv flera gnger nr jag druckit. Efter att ha gtt igenom de upplevelserna insg jag att det r vettigt att inte gifta sig med ngon som dricker mycket. Kom bara ihg en sak: rliga kvinnor gillar inte att dricka. I synnerhet om en kvinna dricker alkohol och blir gravid eller uppfostrar ett barn, r det mer sannolikt att barnet vxer upp negativt.
Folk r alkisar som lskar att dricka alkohol. Allt handlar om alkohol fr alla dessa alkisar. Ja jag r verkligen seris nu. Jag kan inte frst frtjusningen i alkohol alls. Vad r grejen?
Men folk (kvinnor och mn) verkar ju m s psykiskt dligt i sig sjlva s de mste ta till alkohol och ven klnga p varandra.
ven mn som dricker alkohol r dliga. Vldsamma och skert otrogna