2024-11-04, 12:00
Medlem
proconsuls avatar
Varför inte bara ignorera henne?
Citera
2024-11-04, 12:23
Medlem
monir7475s avatar
säg till de som hon skvallrar om ju. de borde veta
Citera
2024-11-04, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Varför inte bara ignorera henne?
Försöker undvika henne .men ibland behöver hon hjälp med allt möjligt
Citera
2024-11-04, 12:38
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Min granne pratar illa om andra grannar..hon har varit hemma hos någon och berättat för andra om den personen..hon berättar saker som hon inte bör berätta om personer..tycker detta är helt för djävligt....det är egentligen det enda hon pratar om.hur andra är...ska man berätta för henne vad man tycker .eller är det ok att man håller på så här.vad tycker ni
Gå och berätta för alla hur dum hon är.
Citera
2024-11-04, 13:33
Medlem
Tror hon pratar om mig med andra
Citera
2024-11-04, 13:33
Medlem
Citat:
Min granne pratar illa om andra grannar..hon har varit hemma hos någon och berättat för andra om den personen..hon berättar saker som hon inte bör berätta om personer..tycker detta är helt för djävligt....det är egentligen det enda hon pratar om.hur andra är...ska man berätta för henne vad man tycker .eller är det ok att man håller på så här.vad tycker ni
Hög igenkänning på detta. Det finns människor som vill göra sig intressanta, ha något spännande att berätta. Jobbigt att lyssna på allt negativt de berättar om andra.
Ett sätt att få tyst på dem är att lite stillsamt fråga ”känner du inga trevliga grannar” eller ”brukar du prata illa om mig också”
Citera
2024-11-04, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farmor52
Hög igenkänning på detta. Det finns människor som vill göra sig intressanta, ha något spännande att berätta. Jobbigt att lyssna på allt negativt de berättar om andra.
Ett sätt att få tyst på dem är att lite stillsamt fråga ”känner du inga trevliga grannar” eller ”brukar du prata illa om mig också”
Jag hoppas nån snart kan säga till henne.men hon har hållt på så här i år.men häromdagen prata hon verkligen illa om en väninna.
Citera
2024-11-04, 13:54
Medlem
Citat:
Jag hoppas nån snart kan säga till henne.men hon har hållt på så här i år.men häromdagen prata hon verkligen illa om en väninna.
Denna nån behöver kanske vara du. Du kan också säga ”om man inte har trevliga saker att säga om andra så tycker jag att man ska vara tyst”. Lite elakt kanske, men det är tydligt vad du menar.
Citera
2024-11-04, 14:15
Medlem
Citat:

Då får hon bete sig o sluta snacka skit.
Mina 2 cent iaf.
Citera
2024-11-04, 14:21
Medlem
Du vet dessutom att hon snackar skit om dig när du inte hör heller. Bjud inte hem henne, i synnerhet om hon inte ens har bullar med sig.
Sen är det bara vänta till åldern tar ut sin rätt så hon antingen åker in på hem eller inte orkar gå ut
Citera
2024-11-04, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Då får hon bete sig o sluta snacka skit.
Mina 2 cent iaf.
Jag undviker henne mycket....men jag har bara .plötsligt insett hur jävla elak hon är...hon får massor av hjälp av grannar..pga av att hon knappt klarar av att fixa saker
Citera
2024-11-04, 15:09
Medlem
proconsuls avatar
Citat:

Ja? Det är ju då du ska undvika henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto