Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-04, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
du sger att det r en klockren brytning vilket det bevisligen inte r.
r det ju. P bollen frst!
2024-11-04, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jobola
Hahaha. Du r s tntig nr du ska kra p det spret och dina kommentaren gr inte ens att ta serist. Inte ens en blind Gnagare skulle anse att det var en korrekt brytning. Sen kper jag att domaren missar det rda kortet precis som jag kper att domaren missar att Watson verdriver knuffen frn Guidetti.
Solklar brytning.
2024-11-05, 04:08
Medlem
Kul att se Norrkping sl AIK med 1-0 och klara sig kvar. De jublade mer n MFF gjorde fr guldet. De ligger trots allt i botten av tabellen.
2024-11-05, 07:59
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Solklar brytning.

Han skulle ha minst gult ja kanske t.o.m rtt. Hade du solen i gonen?
2024-11-05, 09:04
Medlem
BestCoast.s avatar
Vilken diskussion. Borde givetvis varit ett godknt ml, tacklingen skulle resulterat i rtt.
Min bestmda sikt.

Halmstad hade tur med domaren, knns som att senaste omgngarna har domarna vgat blsa mer till frdel mot smklubbarna n tidigare vilket r klart positivt.
2024-11-05, 09:04
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Solklar brytning.
Haha fina Ville. Alltid lika snett p det. Ingen hller med dig i detta, det borde kanske sga dig ngot. Trasten ska vara glad att foten sitter kvar idag. Att Milo r p boll spelar noll roll vilket folk redan frskt frklara fr dig.
2024-11-05, 09:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
r det ju. P bollen frst!
Hur lngt ska det g innan du erknner att du har fel? Milosevic kliver in med dobbarna frst och trffar bde Traustason och boll. Huruvida han trffar boll frst eller inte r irrelevant d han ventyrar en grov skada p sin motstndare.

En sak som r gemensamt i alla dina efterblivna argument r att det som gynnar AIK r vad du argumenterar fr.

Frra veckan skrev du att det skulle va frispark fr AIK mot Gteborg vid kvitteringen d Hansen fr en knuff bakifrn. Nu nr Guidetti delar ut en knuff bakifrn ska mlet godknnas. Allt fr att det ska gynna AIK. Du r s efterbliven att du inte fattar hur efterbliven du r.

Edit: tror jag frskt ett 50 tal gnger att ha ett vettigt samtal med dig genom ren men att vertyga en intelligent person om att den har fel r svrt, att frska med en idiot r helt omjligt. Lika bra att ge upp.
Senast redigerad av ZlatanMania 2024-11-05 kl. 09:28.
2024-11-05, 09:36
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Det var vl knappast ngra skrllar att tv lag som spelar dligt/nervst fr stryk av tv motiverade lag?

Det tyckte tydligen spelbolagen ocks, med tanke p deras odds.
2024-11-05, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Hur lngt ska det g innan du erknner att du har fel? Milosevic kliver in med dobbarna frst och trffar bde Traustason och boll. Huruvida han trffar boll frst eller inte r irrelevant d han ventyrar en grov skada p sin motstndare.

En sak som r gemensamt i alla dina efterblivna argument r att det som gynnar AIK r vad du argumenterar fr.

Frra veckan skrev du att det skulle va frispark fr AIK mot Gteborg vid kvitteringen d Hansen fr en knuff bakifrn. Nu nr Guidetti delar ut en knuff bakifrn ska mlet godknnas. Allt fr att det ska gynna AIK. Du r s efterbliven att du inte fattar hur efterbliven du r.

Edit: tror jag frskt ett 50 tal gnger att ha ett vettigt samtal med dig genom ren men att vertyga en intelligent person om att den har fel r svrt, att frska med en idiot r helt omjligt. Lika bra att ge upp.
Knuff av Guidetti? 🤣🤣 Du glmmer att AIK skulle ftt frispark i situationen innan nr Ceesay kommer med dubbla sulor.
2024-11-05, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Haha fina Ville. Alltid lika snett p det. Ingen hller med dig i detta, det borde kanske sga dig ngot. Trasten ska vara glad att foten sitter kvar idag. Att Milo r p boll spelar noll roll vilket folk redan frskt frklara fr dig.
Fr att folk hr ej kan regelboken 🙏 inte mitt fel att de r iq befriade 🙏
2024-11-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han skulle ha minst gult ja kanske t.o.m rtt. Hade du solen i gonen?
Max gult. Han var p bollen innan. Det jag ville f fram sedan ska ju AIK ha frispark situationen innan nr Ceesay kommer in med dubbla sulor i en glidtackling men den r det tyst om
2024-11-05, 10:17
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Fr att folk hr ej kan regelboken 🙏 inte mitt fel att de r iq befriade 🙏
Inte nnstans str det i regelboken att en tackling kan vara hur ful som helst s lnge den gr p boll. Det r en stmpling rakt ver vristen med dobbarna. Rtt enligt domarbasen Jonas Eriksson. Men han kanske inte kan regelboken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in