Citat:
Ursprungligen postat av
mrStan
Mina vikar började krypa uppåt i när jag var i 20-års åldern. Det stannade dock av någon gång vid 25, idag är jag 35 och det har inte blivit värre. Förutom mina höga vikar har jag väldigt tjockt hår.
Har du blivit hjälpt av något medel eller schampo så att håret börjar växa vid vikarna? Jag föreställer mig inget mirakel men om håret hade börjat växa bara någon centimeter längre ner än hur hårfästet sitter nu så hade det varit en enorm skillnad.
ta absolut inga piller, det kan bara göra dig sjuk och jag hade aldrig gjort någon hårtransplantation eftersom det aldrig ser lika bra ut som naturlig hårtillväxt!
jag har riktigt friskt hår och jag använder inte annat än vatten vid hårtvättandet, samt att jag även äter rikligt med kollagen från nötkött. kollagen är definitivt en bristvara i modern kost, då nötkött som säljs i butik innehåller nästan inget kollagen. kollagenrik mat är ett hälsomirakel!!
drick därför varje dag benbuljong gjord på nötben och märgben du kan ha sjudandes på låg temperatur över natten, så kommer du få vad som behöver för att göra håret starkare och friskare än någonsin. slaktare som på saluhaller i städer har alltid märgben att sälja och billigt.