2024-11-06, 08:14
Medlem
orrtupps avatar
Om det stmmer blir jag vldigt njd.
Citera
2024-11-06, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
https://thehill.com/homenews/campaig...ania-election/
https://www.fox5atlanta.com/election...orgia-fox-news

Georgia har strst andel svarta i hela USA, vilket visar att de svarta kndisar som Beyonce, Rihanna och Oprah... vertygade inte svarta att rsta p Harris.
ven latinamerikaner rstade p Trump.

Nu ska han hlla tal, r ni njda?

Blygsamt och lgmlt i media, vaknade vid 6 tiden p morgonen, och inga direkta resultat, bara tomt.
Det bevisar ju att opinionssiffror r inget vra politiker kan fatta beslut p, jag tnker p Nato medlemskapet.

Vad hnder nu ?
r frihandel hotad, och kommer europa splittras eller bli taightare ?
Citera
2024-11-06, 08:19
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Jag r njd

USA-s hela kndiselit stttade Harris frn Springsteen till Lady Gaga och Taylor Swift men nr dessa miljonrer kampanjade med Harris s fick det motsatt effekt p de miljoner amerikaner som r missnjda med sin ekonomiska situation. USA r vldigt eftersatt, infrastrukturen utanfr de stora stder liknar den i tredje vrlden. Vgar, broar, skolor, sjukhus r vldigt slitna och det r stor arbetslshet och de som har jobb... knappt kan verleva.
Citera
2024-11-06, 08:22
Medlem
Svavelbryggas avatar
Nr brjar klockan ticka till den utlovade fred i Ukraina inom 24 timmar? Har ju goda chanser att bli det frsta svikna vallftet.
Citera
2024-11-06, 08:24
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Spnnande vad denne galning ska hitta p.

En av dom f presidenterna som inte verkar provocera fram krig det frsta dom gr.

Nobels fredspris 2028?
Citera
2024-11-06, 08:25
Medlem
Warmanes avatar
Vilken tidslinje man lever i.
Citera
2024-11-06, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oz007
Blygsamt och lgmlt i media, vaknade vid 6 tiden p morgonen, och inga direkta resultat, bara tomt.
Det bevisar ju att opinionssiffror r inget vra politiker kan fatta beslut p, jag tnker p Nato medlemskapet.

Vad hnder nu ?
r frihandel hotad, och kommer europa splittras eller bli taightare ?

Europa kommer tvingas att bli tightare den liberala demokratin behver en stark rst nu fr att skingra
mrkret i vrlden , nn mste ju ta p sig ledartrjan nu nr amerikanerna gtt och lagt sig p soffan.
Citera
2024-11-06, 08:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Spnnande vad denne galning ska hitta p.
Ja det blir spnnande. Men jag undrar ocks hur det blivit med Harris som uttalad president. Jag har faktiskt ingen aning om hennes politik d svensk media mest koncentrerat sig p att skriva om varfr de ogillar Trump. Betedde sig amerikansk media p samma stt? Blev det fr mkt Trumpbashing s att folket helt enkelt gjorde tvrtom mot vad de blev tillsagda att gra?
Citera
2024-11-06, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
En av dom f presidenterna som inte verkar provocera fram krig det frsta dom gr.

Nobels fredspris 2028?
Han ska ju avsluta alla krig. Snacka gr ju men nu fr vi se om det blir mer n snack.
Citera
2024-11-06, 08:29
Medlem

Demokratin

Vann

Till

Slut!!
Citera
2024-11-06, 08:32
Avstngd
S spnnande! Njd och belten 🥳🎊🎉
Citera
2024-11-06, 08:34
Medlem
Trump vinner Nevada! Ngot som inte skett sedan 2004. Vilken sjuk prestation att komma tillbaka och dessutom vnda stater som tidigare varit demokratiska.

USA kommer st mer enade n ngonsin tidigare, bara om woke-vnstern kan hlla sig borta frn vldsamma "fredfulla" demonstrationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in