Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 12:26
Medlem
Emelitos avatar
Grattis DJT! En levande legend. Helt fantastiskt! S jvla gtt nr rttvisan segrar!!!

r s jvla glad!! Enormt viktig vinst fr mnskligheten.
Citera
2024-11-06, 12:26
Medlem
r riktigt njd! Det hr var det bsta som kunde hnda usa och ven resten av vrlden.
Citera
2024-11-06, 12:30
Medlem
FarbrorFredriks avatar
Knner mig inte helt sker med dessa tv egocentrerade despoter p var sin sida om mig.
Citera
Medlem
Som svensk har man absolut ingenting att vara glad ver. Jag har iaf resurser fr att fly, det har inte ni.
Gissar att Kaliningrad kommer sitta ihop med Ryssland innan dessa fyra r r ver.
Citera
Medlem
nintendoKalles avatar
Ngon som har koll p eventuella kndisar som i frvg sa att de exempelvis skulle fly landet om Trump vann eller gjorde liknande uttalanden s man kan f garva lite gott t dem?

Hr i Sverige vet jag iallafall att Filip Hammar och Sigge Eklund kommer lipa i sina poddar s det ser man ju fram emot att lyssna p.
Citera
Medlem
Snlla. Kan ngon av er som gldjer er detta frklara hur det hr p ngot stt gynnar oss i Sverige, Europa och vrlden?

Inga halvsanningar, ogrundade pstenden eller lsningar som saknar realistisk plan.

Uppskattas!
Citera
2024-11-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelito
Grattis DJT! En levande legend. Helt fantastiskt! S jvla gtt nr rttvisan segrar!!!

r s jvla glad!! Enormt viktig vinst fr mnskligheten.

P vilket stt r det viktigt fr mnskligheten?
Citera
2024-11-06, 12:32
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morbrorsan
Som svensk har man absolut ingenting att vara glad ver. Jag har iaf resurser fr att fly, det har inte ni.
Gissar att Kaliningrad kommer sitta ihop med Ryssland innan dessa fyra r r ver.
Hej d
Ingen kommer sakna dig
Citera
2024-11-06, 12:33
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Hller med. Media mlar upp honom som en kvinnohatande sjlvgod buffel men han tackade fan nstan alla p scen och pratade varmt om sin fru och JD Vance fru samt ngon gumma som hjlpt till med valet.

Medias lgner har aldrig varit mer verklighetsfrnvnda.
Vill man se Trumps rtta sida, s ska man se nr han spelade golf med Bryson DeChambeau.
Citera
2024-11-06, 12:33
Medlem
Svensk nyhetsrapportering om Trump kan inte stmma. De har ju genom ren framstllt Donald Trump som en galen babian men nd sympatiserar hlften av amerikanerna med honom. Skulle hlften av amerikanerna vara korkade? Det r inte troligt.
Citera
2024-11-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chookity
Snlla. Kan ngon av er som gldjer er detta frklara hur det hr p ngot stt gynnar oss i Sverige, Europa och vrlden?

Inga halvsanningar, ogrundade pstenden eller lsningar som saknar realistisk plan.

Uppskattas!

r ju bara inc3lls som skriver bra on Trump.
Citera
2024-11-06, 12:34
Medlem
Vilken president eller statsminister trffar Trump frst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in