Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-06, 16:37
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag r tyvrr inte det.
Jag r dremot hgst medveten om att folk faller fr konspirationer som frt Trump framt.

Du r ett tomt skal som massmedia har fyllt med propaganda. En skapad produkt. Du har inte en enda tanke som r din egen utan allt du sger r ngot som massmedia sagt t dig att tycka.

Det r drfr du r helt ofrmgen att kunna frst varfr Trump vann valet relativt enkelt. Din frvridna och frljugna vrldsbild gr det helt enkelt omjligt att begripa.
Citera
2024-11-06, 16:38
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Det har framgtt med all tydlighet hur blst han r som narcissist med megalomani, men Trump har uppenbart lyckats manipulera folk i usa.

r det endast genom manupilation en person kan ha sikter som skiljer sig frn dina egna d du r s perfekt och vet samt har rtt om allt du tycker? Det om ngot r narcissism.
Citera
2024-11-06, 16:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du r ett tomt skal som massmedia har fyllt med propaganda. En skapad produkt. Du har inte en enda tanke som r din egen utan allt du sger r ngot som massmedia sagt t dig att tycka.

Det r drfr du r helt ofrmgen att kunna frst varfr Trump vann valet relativt enkelt. Din frvridna och frljugna vrldsbild gr det helt enkelt omjligt att begripa.
Jada Jada.

Jag r fullt medveten om hur lngt ut mot hger du r vilket r problemet med det som kommer nu i usa.

Jag tror dock det var ndvndigt att han kom till makten fr att folk ht ska inse hur stor skada han kommer tillfra med sin politik.

Jag hoppas dock att det inte drabbar Sverige och vriga vrlden.
Citera
2024-11-06, 16:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
r det endast genom manupilation en person kan ha sikter som skiljer sig frn dina egna d du r s perfekt och vet samt har rtt om allt du tycker? Det om ngot r narcissism.
Det handlar inte om skilda sikter.

Det handlar om att luras in via propaganda av en narcissist och det har skett i usa.
Han r som en enda stor fars. Tyvrr farliga sdan nr han kommer infra sina frndringar i usa.
Citera
Medlem
Kedoxs avatar
Han blir den 45e personen va?

Minns jag rtt r det andra som vinner tv icke-sammanhngande perioder.
Citera
Medlem
Citat:
Drama och verdrifter, finns ingen som grter mer n mjligen de som bor i usa.

Trump lyckas dra fram det absolut vrsta ur varenda mrkt kaninhl som finns.

Problemet med Trump r att han r gravt manipulativ snarare n media.

Problem tv r att folk r extremt lttlurade vad det gller populism som Trump kr med;
Att rena konspirationer vinner mark.

Mera, her mig mera!
Citera
2024-11-06, 16:44
Medlem
Christopher.s avatar
Lr bli jobbigt fr vnstern i Europa.
Citera
2024-11-06, 16:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommelaism
Mera, her mig mera!
Detta r typiskt Maga. Enbart bullshit och trams.
Lgliv som inte kan diskutera politik och mest skramlar.
Citera
2024-11-06, 16:46
Avstngd
Citat:
Jada Jada.

Jag r fullt medveten om hur lngt ut mot hger du r vilket r problemet med det som kommer nu i usa.

Jag tror dock det var ndvndigt att han kom till makten fr att folk ht ska inse hur stor skada han kommer tillfra med sin politik.

Du har spammat trdarna om USA-valet varenda dag i skerligen ett rs tid och haft fel om precis allting. Det borde f dig att komma till ngon sorts insikt kan man tycka, men icke...

Nr brjar den orangea Hitler gasa judar tror du? Du lever i en fantasivrld skapad av massmedias frljugna propaganda. Om massmedia imorgon hade brjat propagera stenhrt fr att jorden r platt s hade det inte tagit lng tid innan du r en vertygad plattjordare.
Citera
2024-11-06, 16:47
Medlem
Citat:
Jada Jada.

Vad pratar du om? Ingenting kan bli vrre n 4 r med Biden-Harris....
Citera
2024-11-06, 16:47
Medlem
area50s avatar
lol s mkt vnster/npc-cope.. Mer! Mer!
Citera
2024-11-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Det var vl lika solklart frra gngen med 1 miljon? mer rster och sen kom vrldens jtteflipp

Nej d frlorade han med 1 miljon och sedan frlorade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in