Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Min upplevelse r att de gtt ner sig s djupt i woke-trsket att de enbart sg Kamala som svart och kvinna. De sg det och tyckte att det var allt som krvdes fr att hon skulle bli president. Nr vljarna inte hller med mste det ju bero p just detta - att hon var svart och kvinna. Hon hade ju inte ens ngon politik, fr tusan. Slutatsen kan drfr inte bli annat n att hon valdes bort pga rasism och misogyni.
Ja, s r det. Hela hennes kampanj bestod av tre saker:
1) Jag r inte Donald Trump
2) Jag r kvinna och svart
3) Inte prata politik utan prata feminiserat knslostyrt svammel och knslor som "Joy & Hope".
Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
De r sjuka och jag hoppas de dr ut fr att aldrig mer teruppst.
Det man frst och frmst mste ha klart fr sig r att den hr woke-ideologin inte egentligen r en ideologi utan mer att betrakta som en psykisk sjukdom och virus. Det andra r att varenda id som hr till den psykiska sjukdomen hrstammar frn universiteten och akademien. Frn universiteten sipprar det sedan ut i det amerikanska samhllet och drifrn p resten av vrlden inklusive Sverige.
Att en s klar majoritet av amerikanska folket sa NEJ till Kamala visar att en majoritet av vanliga anstndiga amerikaner avvisar dessa avgrundsvarelser och deras woke-nonsens.
Det r s klart goda nyheter, men det r inte ver frrn woke och psyksjukdomen som spridit sig i USA och Vst r permanent utrotad. Det behvs en total avprogrammering och avlobotomering av hela akademien och hela den s kallade "intelligentian".