2024-11-06, 17:28
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det kan du tycka men jag r inte mnet.

Det finns inga belgg fr det du skrev om att dems ville ha JFKjr och kan konstateras som bullshit eftersom du heller inte har klla som styrker dina pstenden.

As simple as that.

Du r med andra ord ifrgasatt p etg debattforum, gilla lget.

Hller du p n. Det roligaste av allt med att Trump vann r hur sttta s mnga personer blev.
Citera
2024-11-06, 17:29
Medlem
Man kan ju hoppas att Vance ser till att han blir klippt sen.
Citera
2024-11-06, 17:30
Medlem
Citat:
Nej.
Jag gick in i forumet infr valet och har fljt valet. Det lnar som sagt inte att vara drama.

Jag har ht inte beskrivit att Trump ska gasa judar heller.

Diskutera politik och Trump du snedseglar off topic fr nrvarande som en fjolla.
Din TDS smakar s salt, underbart. Det blir spnnande att se hur fel du kommer ha nrmaste 4 ren. Ditt omdme r minst sagt grumligt.

Det r hpnadsvckande hur ni pverkas av denne orangea man, hur kan ha sdan makt ver era hjrnor? Jag tror att man vetenskapligt kan mta detta fenomen och att det skulle visa sig i nedsatt kognitiv frmga. Ert omdme frsvinner helt bara ni ser en bild p honom, eller ens lser hans efternamn. Fantastiskt underhllande och intressant.
Citera
2024-11-06, 17:30
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Fast.. det r rtt efterblivet att tnka som dig.

Eller tnkte du att Biden var skitbra helt pltsligt.. bara fr att han vann frra valet? D hade ju majoriteten rtt och du helt fel om precis allting? Verkligheten kom ikapp dig d? r du 12 r?

Det hr r ditt och andras problem. Du tror att en objektiv vrdefri beskrivning av verkligheten, den att allting tydde p att Trump skulle vinna valet 2024, p ngot stt r en vrdering av hans politik. Det r det inte. Om allt hade pekat mot en vinst fr Kamala s hade jag sagt det - trots att jag anser att hon r betydligt smre kandidat rent politiskt.

Fr det andra s spammade jag inte forumet dagligen i ett rs tid om att Trump kommer vinna valet 2020 s som vissa spammat forumet om att Kamala kommer vinna 2024.
Citera
2024-11-06, 17:31
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Vad skulle hnda om Trump avlider innan han svrs in? Omval eller blir Vance president?

D tar Vance ver.
Citera
2024-11-06, 17:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Hller du p n. Det roligaste av allt med att Trump vann r hur sttta s mnga personer blev.
Sjlvklart. Du ocks?

Det r skert jttekul i din bubbla, andra r oroliga fr hans utrikespolitik som Nato och Ukraina.

Jag tillhr den gruppen eftersom Trump r narcissist och han har inte uppvisat stabilitet.
.... Oavsett om han beundras ang frra sittningen.
Citera
2024-11-06, 17:32
Medlem
USA byter en heldement mot en halvdement gubbe, r dessa mnniskor de bsta de kunna vaska fram?
Men om inte annat blir det roligt att se dessa hysteriska reaktioner frn alla i politiken och media i Sverige som reflexmssigt fredrar demokraterna i USA och verkligen inte kan, eller vill, frst varfr de frlorar.
Citera
2024-11-06, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triton5150
Vi vann. Du frlorade !!! 4 r av skadegldje AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA !!

om du rstar eller anser att man ska av skadegldje, s tar du inte demokratin p allvar. sicket stolpskott
Citera
2024-11-06, 17:33
Avstngd
Citat:
Du har inte frklarat ett dugg och du centrersr dig fortfarande kring min person.

Jod, frklaringen finns i mina inlgg. Det r en frklaring du inte tycker om att hra men den r likvl sann. Sanningen kan vara svr att acceptera ibland.

Citat:
Han r mer skruvad, degenerad och mer radikal.

Vi fr hoppas att han blivit betydligt mer hgerradikal n frra gngen. Sanningen r dock att han r center-right och inte srskilt radikal alls utan mer som en demokrat fast s som demokraterna var fr 25 r sedan.
Citera
2024-11-06, 17:34
Medlem
tackar trump fr att han hll ihop det nda in i ml.. slngde in 20k till 1.55 och kammade hem 11k i profit. mange takk.
Citera
2024-11-06, 17:34
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Vad tror ni att Harris nu gr?

Hon har ju framstllt honom som fascist och en modern Hitler och sig sjlv som stor ledare. Kommer hon att nu ta konsekvensen av detta och faktiskt sjlv arrangera ngon typ av attack mot honom?

Om hon inte ljg utan verkligen tror p detta s r det ju ngot hon MSTE gra.

Det hr sger s jvla mycket om Trump-fansen allts.
Citera
2024-11-06, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
https://thehill.com/homenews/campaig...ania-election/
https://www.fox5atlanta.com/election...orgia-fox-news

Georgia har strst andel svarta i hela USA, vilket visar att de svarta kndisar som Beyonce, Rihanna och Oprah... vertygade inte svarta att rsta p Harris.
ven latinamerikaner rstade p Trump.

Nu ska han hlla tal, r ni njda?

Svarta var just den grupp som inte gick till Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in