Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 19:43
Avstngd
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Dubbelmoralens hemland dr hgerkristna rstar fram en notorisk otrogen lgnhals. Det r ngot allvarligt fel p kombination hger och kristen dr narcissister frodas. Runar, Ebba och Trump, vxtkraft ur samma skithg. Religion r skit.

kan du ju sga till dina kompisar i arabvrlden med
Citera
2024-11-06, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Han kommer givetsvis inte att kunna skapa fred inom 24 timmar, inte 24 mnader heller. Det r fakta, sedan att han sjlv har ftt fr sig det ja det kommer ju bli hans problem s smningom nr folk inser att han hittat p.
Han kan ju hjlpa ryssland genom att skita i Ukraina och sluta stdja dem. D skulle kriget sluta ganska fort med en vinst fr Ryssland.
Citera
2024-11-06, 19:45
Medlem
USA hatarna har brjat tycka fiasko. USA hatarna gnller p Trump rstarna.
Citera
2024-11-06, 19:45
Medlem
Jag r glad och (mest) lttad ver att Trump vann. Hanterar han saker rtt kommande fyra r kan han bli ihgkommen som en av USAs viktigaste och mest betydelsefulla presidenter genom historien. Jag hoppas detta blir en folklig revolution, mot ett korrupt och elitistiskt maskineri, som frhoppningsvis kan dra upp ogrset med rtterna frn Washington och ndra skutans kurs p riktigt. P samma gng en nystart och en tergng till USAs och hela vsts rtta riktning.

Jag hoppas att vi nu en gng fr alla kan slnga Demokraternas woke-galenskaper p historiens skrphg och brja om p ngot nytt. En ny riktning som r baserad i verklighet, sanning och sunt frnuft.

Ocks, underbart att se amerikanska folket ge blanka fan i vad en massa kndisar tycker. Skit p er, Taylor Swift, Beyonce och Eminem. Ingen bryr sig vad ni har att sga. Jvla klgg.
Citera
2024-11-06, 19:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Du r frblindad av ditt hat mot Trump.

Jag ser minst lika mycket hat om inte mer frn andra sidan. Trump kritiserar Kamala fr hennes misslyckanden. Kamala kallar honom fr fascist och skit som man gr nr riktiga argument saknas men hon r god och mycket bttre n Trump. S fejkar hon sin dialekt mm ocks. Normalt icke narcissiskt beteende det. Okej.

Vi kommer nog inte lngre s ha det bra
Nej. Jag r dremot vldigt berest ang vad narcissism r och har fljt Trump med stort intresse efter att han blivit kraftigt vrre.

Att Harris har betecknat honom fascist beror p fljande:

det r nmligen en republikan i Trumps direkta nrhet och i hg position som uttalat detta.
Citat:
John Kelly, tidigare beflhavare inom USA:s flotta, var stabschef i Vita huset 20172019. Dessfrinnan var han minister fr inrikes skerhet, tillsatt av Trump. F topptjnstemn har tillbringat mer tid bakom lyckta drrar med Trump n Kelly, skriver The New York Times.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...om-en-diktator
Citera
2024-11-06, 19:46
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Vart har Harris tagit vgen?

Har hon erknt sig besegrad?

Har hon gratulerat Trump till segern?

Sitter hon och grinar?

Fr att Trump fuskade?

Vill inte resten av partiet att hon ska visa upp sig?

Hon ska tydligen visa upp sig om 2 timmar:
https://www.youtube.com/watch?v=8JGXcHV2yoY
Citera
2024-11-06, 19:47
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cadde
r du snurrig?

Hur menar du nu? Missfstr vi varandra? Siffrorna sger ju att Trump har fler rster n Harris!
Citera
2024-11-06, 19:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ang trden om Vance.
Jag har definitivt djupdykt ang hans personlighet och de kopplingar han har och det r absolut red flag p honom.

Det r nmligen inte enbart det som kommer ur hstens mun som br bedmas, det handlar om hans kontakter, kopplingar, avsljade mail och hur han slingrar sig som en hal l nr han konfronteras.
Hur han fljer frintelsefrnekare p X och vldigt mycket annat skrp.

Har du lust att lnka till dessa konton, s vi fr bilda oss en egen uppfattning?
Citera
2024-11-06, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Hur menar du nu? Missfstr vi varandra? Siffrorna sger ju att Trump har fler rster n Harris!
Ja, det har han ju.
Ordningen p siffrorna jag anvnt r hger mot vnster?
EDIT: Nu blev jag sjlv snurrig. Vnde p det i detta inlgget.

Trump vinner, och i nulget med 3.4% mot tidigare 3.5%
Citera
2024-11-06, 19:51
Avstngd
Manginazs avatar
Citat:
Ang trden om Vance.
Jag har definitivt djupdykt ang hans personlighet och de kopplingar han har och det r absolut red flag p honom.

Det r nmligen inte enbart det som kommer ur hstens mun som br bedmas, det handlar om hans kontakter, kopplingar, avsljade mail och hur han slingrar sig som en hal l nr han konfronteras.
Hur han fljer frintelsefrnekare p X och vldigt mycket annat skrp.

Hmm intressant! Jag ska granska honom!
Citera
2024-11-06, 19:51
Medlem
Citat:
Vilket jvla svammel.

Rster och val r inte ifrgasatt, den konspirationen str nmligen Trump fr. .
Aha. Du menar att Demokraterna inte spenderade flera r med att frska tala Trump och f bort honom som president med argumentet att han fuskat sig till seger med hjlp av Ryssarna?

Hillary Clinton fick en psykisk kollaps efter det som hon aldrig terhmtade sig ifrn. n idag ker hon land och rike runt och skriker om illegitimate president. Akta s du inte blir som hon fr du r p god vg. Hat och mrker genomsyrar din hjrna. Det bsta du kan gra just nu r att stnga av dig sjlv frn allt internet i en vecka. Ta en skogspromenad och gr snt du tycker r roligt.

Jag har ocks i mitt liv stundtals fastnat fr mycket i debatter p internet. Har insett att det inte gagnar mig sjlv srskilt mycket. Leder bara in i en negativ spiral och slseri med tid man kan gna sig t annat som r mer givande.

Vill ven pminna om att demokraterna vgrade godknna valresultatet r 2000. Det hamnade till slut i hgsta domstolen.
Citera
2024-11-06, 19:52
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Det var vl inte Putin som vertygade Ukraina att dissa fredsamtalen d Ryssland r en av de parter som skulle ha ingtt i dessa samtal?

USA och Europa ville nypa t Ryssland genom att skicka miljarder dollar och vapen till Ukrainarna som nu dr brandes vra vapen medan vi sitter hemma i soffan och kollar p S mycket bttre. Hur fegt r inte det?

Trumpen kommer fracka och trycka upp s mycket olja nstkommande 4 ren att han snker Ivan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in