2024-11-07, 00:12
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
Har en president i USA mandat att se till att ngon som r amerikansk medborgare tappar sitt medborgarskap?

Tnke att det finns ju en kndislista p folk som verkligen ppet gick emot han.

Han borde ju kunna gra processen kort dr och sparka ut dom ur USA.

Tnk att f se superpsykopaten De Niro bli utslngd med skallen fre...

Vars? -Mexico och eller Honduras kan horungen fara till.
Citera
2024-11-07, 00:12
Medlem
Pissmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Om du slpper din asperger och lyssnar p budskapet istllet fr att fokusera p varje bokstav s blir det enklare fr dig. Du tror bara att han ljuger fr att MSM har sagt det.

Men lyssna p vad han sger!!! Lyssna p vad han str och lovar. Jag antar att du inte ens lyssnar p talet? Eller r du bara s kr att du r blind och dv?
Citera
2024-11-07, 00:14
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Jag ska brja med att rsta p att du blir president s att du kan anvnda din stora hjrna till att rdda vrlden. Typ som din Idol

Tror du helt missfrsttt US domestic.
Citera
2024-11-07, 00:15
Medlem
Citat:
Men lyssna p vad han sger!!! Lyssna p vad han str och lovar. Jag antar att du inte ens lyssnar p talet? Eller r du bara s kr att du r blind och dv?

Jag har lyssnat p honom och det kommer bli lysande med honom som President igen, sknt att packet fick sparken! Dremot lyssnar jag inte p MSM's lgner om vad han sger eller menar.
Citera
2024-11-07, 00:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Vljarskrm?

r det som jordgubbskrm?

Fr varje dag blir det svrare och svrare att avgra om du r en bot eller bara psykotisk.
Jag kastade snabbt in ett parti via translate, dubbelkollade dock inte s mer mrkvrdigt var det inte.

Det mer mrkvrdiga r att du lste texten som berr politik men fokuserade p mig och anklagar mig fr att vara en bot.

Jag har ett vldigt eget stt att uttrycka mig s det vore faktiskt en riktigt duktig boooot.
Kanske nt frn Musk?

ON TOPIC.

Har du nt att komma med i sak kring val, abort och DeSantis?
Senast redigerad av develi 2024-11-07 kl. 00:20.
Citera
2024-11-07, 00:17
Medlem
Citat:
Du r medveten om att kvinnlig rstrtt infrdes 1922 va och att vi drmed blev en demokrati eftersom alla personer ver 18 fick rtt att rsta. Men du kanske missade den delen av skolan

Visst vare vl nd 1919 du som satt och lyssnade s ordentligt vid skolbnken.
Alla ver 18 hade inte rstrtt d. Ls vad jag skrev alla kvinnor fick det helt utan motprestation. Medans massor av mn typ folk som vgrade militrtjnst, underbegvade, brottslingar osv hade inte rstrtt 1919
Citera
Medlem
Citat:
Lser du inte vad du skriver eller r du bara kass p att uttrycka dig?

Det r nog snarare du som har problem med lsfrstelsen, men om du brjar med att torka pisset ur gonen s.
Citera
Avstngd
Citat:

Hen fr i h-e, i hens signtolkningar frn scenen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Trump r redan ett knt varumrke och hon startade i rejl uppfrsbacke efter Biden.

Snarare mkta frvnad ver enorm uppslutning p s kort enormt kort startstrcka och hon var absolut inte s kass som Maga frsker gra gllande.
Det r ren Propaganda eftersom jag fljt hennes rallies per video och hon vxte stort.

Hon presenterade ekonomi. Trump kom aldrig med nt svar om prislapp.
Hon presenterade insatser fr barnfamiljer, summor och planer.
Han brjade prata om att ta katter i debatten och svamla nt s anskrmligt.

Det r ven double standards - extremt mycket bullshit passerar nr det kommer till Trump.

P rallyt i Madison Square Garden stod en barndomsvn till Trump och vevade med ett krucifix och skrek att hon var djvulen och antikrist.
(Det visade sig sen att han var en sopgubbe frn NY som nyss bekantat sig med Trump..)

En annan inbjuden speaker betecknade Harris som prostituerad med sina hallickar.

P utsidan kpte Maga T-shirt beskrev Harris som "Hoe to Joe". De gick som smr.

Han dansade irrationellt i 40 minuter som ett miffo och avrundade med att suga av ett stativ till en mikrofon.

Jag hade grna lst rubrikerna om detta gllt Harris och kampanjteamet.

Aldrig har en presidentkandidat haft mer rkmacka. Vem som helst hade nedfrbacke efter Biden, ocks s Harris. Gubben r ju ett vandrande lik. Tid var inte Harris vn, tvrtom. Problemet var att hon inte stllde upp i rtt forum och dessutom i en tid dr vljarna vill ha transparens till 100% hll sig till dlig regi i form av likformade intervjuer och teleprompters. Demokraterna frstr inte sin samtid.
Citera
2024-11-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Hur mnga nsdukar har du konsumerat idag till fljd av all grt?

Skkan leder nog Sverigeligan i TDS.
Citera
2024-11-07, 00:19
Medlem
VoldemortZelenskyjs avatar
Mrkligt hur statstelevisionen blir vldigt nykter och objektiv i sin rapportering ipso facto, men r alldeles vnsterbliven i mnader dessfrinnan.
Citera
2024-11-07, 00:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Lter bra!

Kanske dags att du tar dig en reality check? Du babblar p i all evighet om abortfrgan kontra amerikanska valet utan att frst att det inte var en stor frga alls i valet. Det kanske kommer som en verraskning fr dig men de flesta bryr sig mer om man har rd att kpa mat och betala hyran n din jvla abortrtt.
Faktum r att jag inte ppnat om abort i trden, din jvla gnllspik.

Jag svarar dock p inlgg s skit du i det.

Det r en stor frga i usa och det visar enbart Florida som med normala vrden mtt r majoritet emot DeSantis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in