Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-07, 08:47
Avstngd
lls avatar
De kvinnliga vljarna svek Harris har nu MSM plockat upp 🤣
47% av dem rstade p Trump. Vilket r 15% fler n frra valet mot Biden.

Var inte Trump en kvinnohatare eller har kvinnorna brjat se genom vnsterns lgner?
Harris vrlade ut att Trump var hitler och kvinnohatare rtt s rejlt vill jag minnas 😂😂
Citera
2024-11-07, 08:48
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Hoppas han besker Ryssland/Putin relativt fort samt tar bort Amerikanska sanktioner mot landet.. jklar vad detta hade irriterat Europa..😅😂
Vad r du fr ngot d? Alla vi andra r europer.
Citera
2024-11-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Vem var det som sa att vi skulle ppna vra hjrtan igen?

I USA hade man bakat in de(sssar och Reinfeldt med nyliberaler) i ett gemensamt parti: Demokraterna
Citera
2024-11-07, 08:49
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Nej, hr firar ni en rabiat gubbjvel som imponeras av diktaturer som Ryssland.
Du lter lite rdd vnnen, r det mnne en plats i Gulag jag ser i din framtid.
Citera
2024-11-07, 08:50
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
S jvla gtt!!

Antar att han lyfter sanktionerna mot Ryssland mot att dom lmnar Ukraina. Sen lr han vl gra detsamma med israel/Gaza.
Haha, stor chans. Han kommer ge grnt ljus fr Israel att skvla palestina. Trkigt fr dig och dina arabkompisar.
Citera
2024-11-07, 08:50
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Hoppas han besker Ryssland/Putin relativt fort samt tar bort Amerikanska sanktioner mot landet.. jklar vad detta hade irriterat Europa..😅😂

Ja, ni ryssrttor r sklart glada ver att rysshoran Trump vann valet. Han r dock oberknelig s jag skulle inte hoppas fr mycket om jag var du...
Citera
2024-11-07, 08:52
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Fast det r p tiden finns inget som sger Ukraina komma klara vinna kriget nd och USA mste vl brja tnka p sig sjlva ocks. Lsa sina egna problem

Inte? Ryssland frlorar ju 1500+ soldater per dag och lyckas inte avancera nmnvrt eller ens frsvara sitt egna lands grnser.
Citera
2024-11-07, 08:53
Medlem
ariberts avatar
Citat:

Sanktionerna drabbade inte USA som fortsatt handlat med Ryssland.
Det r helt riktigt att det var Europa som fick ta smllen.
Citera
2024-11-07, 08:53
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epaKungen
Kommer njuta de nrmaste dagarna fr att lsa alla uttalnden som kommer. Ikvll dricker jag vinnoch tittar p lefties/libtard trar. De r helt sopade under mattan. Fantastiskt!
Vet du vart jag kan hitta det? Blev sugen nu faktiskt men jag tar nog hellre en l och tittar p dessa nollor som grter
Citera
2024-11-07, 08:54
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot
Nr man tillter att rster skickas in utan ngon som helst ID koll s kan aldrig fusk bevisas.

Frgan att stlla sig r varfr demokraterna r s starkt emot att skydd mot valfusk infrs och som sagt, varfr vinner demokraterna bara i delstater som inte krver ID. Kan du inte svara p det ngon gng?

Haha, vad bekvmt att din patetiska konspirationsteori inte kan bevisas.
Citera
2024-11-07, 08:54
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Inte? Ryssland frlorar ju 1500+ soldater per dag och lyckas inte avancera nmnvrt eller ens frsvara sitt egna lands grnser.
Allt detta upphr om Usa slutar hjlpa Ukraina. Ingen tror vl att Ukraina r s starka? Kom igen Trump "pall the men back"
Citera
2024-11-07, 08:56
Medlem
HyperboreanCREW-14s avatar
Citat:
Haha ena stunden hvdar ni att ryssen r s svag och hller p att frlora, i nsta stund blar ni om att de kommer ervra hela Europa bara fr att inte USA skyddar oss. *hjsp*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in