Citat:
Frigrande av Bidens politik r ett stadigt terkommande tema, men sllan presenterat vad?S har inte jag uppfattat hur det sett ut.
Trump r illa omtyckt av mnga, men Biden var nnu smre. Nr Harris fick ta ver blev hon frst otroligt populr samt fick tillgng till en enorm kampanjkassa.
Sedan klantade hon bort det frsprnget genom att inte distansera sig frn Bidns politik och svara p frgan om vad som ska bli annorlunda. Hon fick flera chanser ocks att gra detta samt std i CNN.
S Demokraterna br nog titta sig i spegeln istllet fr att frska hitta undanflykter.
Trump r illa omtyckt av mnga, men Biden var nnu smre. Nr Harris fick ta ver blev hon frst otroligt populr samt fick tillgng till en enorm kampanjkassa.
Sedan klantade hon bort det frsprnget genom att inte distansera sig frn Bidns politik och svara p frgan om vad som ska bli annorlunda. Hon fick flera chanser ocks att gra detta samt std i CNN.
S Demokraterna br nog titta sig i spegeln istllet fr att frska hitta undanflykter.
Ekonomi har strkts, inflation gtt ner, fldet in av immigranter har minskat. Jobb har kat.
Vad n Trump pstr.
Det som ses mer fr gemene man r vl matpriser som behvde kapas.
Any way.
Du begriper vl att det var ett markant tapp fr dems nr Biden fullstndigt misslyckades mot Trump i debatten?
Redan hr har Trump ett frsprng, vilket sgs mkt vl i fortlpande mtarunderskningar, hon var helt klart underdog initialt.
Varav kraven p att lra knna henne var p tapeten.
Detta behvde inte Trump tangera ens, han har konstant en cementerad grupp av Magas.
De r ju s fljtiga att mnga ker runt som nn sorts groupies p hans rallies och campar.
Det r flertal som uppger att de rest runt p 10-tals rallies om inte fler.
Att hon sen fick ett starkt std i donationer var mrkbart, vilket kallades smekmnaden som dock hll i sig.
Men polls var motstrviga av given anledning.
Det vnder efter debatten mot Trump dr han var mer som en sskopp.
Att det sen finns flera orsaker till tappet r ju uppenbart, jag har sjlv funderar kring en del.
Jag anser dock att startstrckan var fr kort, att media pladdrade bort hur ekonomer kritiserade Trumps frnvaro av planer. Att han absolut inte konfronterades, han tillts svva ivg i sin Weave.
Det har mest varit hur kocko han r (sant frvisso.. ) och fokus p hans drama och jippo.
Hans kampanj har lyckats gra ett jvla buller och distraktion och det har Trump vunnit p.