Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag tror inte du förstår hur begreppet ”offerkofta” används.
Då kan du kanske förklara varför det är ett felaktigt sätt det använts på här.
Citera
2024-11-01, 22:57
Medlem
rikastistorstans avatar
Ganska märkligt med tanke på att han är en judedyrkande sionist. Fast också ytterligare ett lustigt exempel på att juden hatar dig oavsett hur mkt du krälar och försöker ställa dig in. För vidare referenser se SD, Trump, Wilders mfl
Citera
2024-11-02, 01:19
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Ganska märkligt med tanke på att han är en judedyrkande sionist. Fast också ytterligare ett lustigt exempel på att juden hatar dig oavsett hur mkt du krälar och försöker ställa dig in. För vidare referenser se SD, Trump, Wilders mfl
Snälla måste varenda jäkla tråd förpestas av lågbegåvade som spyr ut konspirationsteorier skapta ur den fejkade pamfletten Elders of Sion för 100 år sen. Du förstår att du är med i en antisemitisk kult va när du skyller all världens problematik på en grupp människor?
Citera
2024-11-02, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Snälla måste varenda jäkla tråd förpestas av lågbegåvade som spyr ut konspirationsteorier skapta ur den fejkade pamfletten Elders of Sion för 100 år sen. Du förstår att du är med i en antisemitisk kult va när du skyller all världens problematik på en grupp människor?

Nu råkar det vara 100% korrekt så du kanske ska ta det lite lugnt?
Citera
2024-11-02, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är mer exakt det här det handlar om:

Robinson har, trots domstolsförbud, återupprepat påståenden om att en syrisk flykting attackerat skolflickor. Något han tidigare dömts för förtal för.

Om det stämmer att syrianen har attackerat flickorna eller inte har jag inte en susning om.

Ja de är ju de jag undrar. Du svarar på frågan genom att ställa samma fråga
Citera
2024-11-02, 07:10
Medlem
UK är en diktatur på riktigt numer. Se till ex att man fängslar barn för åsikts brott. Robinson stora problem är att han är en sionist och hatar äkta nationalism. Därför gråter jag inte över honom något mer.
Citera
2024-11-02, 07:16
Avstängd
Får betalt av Kreml för att orsaka splittring.
Citera
2024-11-02, 11:07
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Ja de är ju de jag undrar. Du svarar på frågan genom att ställa samma fråga

Jag säger så eftersom jag inte har sett bevis. Men efter att ha sett den några minuter långa "dokumentären" så tror jag helt och fullt att det stämmer. Det gör jag eftersom min erfarenhet av Herr Robinsson är att han är så ärlig och transparant man kan bli.

Lägg där till andra domar i England under senare år där folk har fått fängelse för att de skrivit invandringskritiska inlägg på Facebook, någon hade en hund som bedömdes vara nazist och annat sånt trams.

Så jag tror helt och fullt på det utan att ha granskat dokument, om man säger så.
Citera
2024-11-03, 09:46
Medlem
-Fake-News-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Om det stämmer att syrianen har attackerat flickorna eller inte har jag inte en susning om.

Du har helt fel. Det var ingen syrian utan en muslimsk syrier. Du verkar inte förstå skillnaden.

Engelsmännen är rasande. Se här. "URGENT: Tommy Robinson Islamic MURDER Plot"
https://www.youtube.com/watch?v=mUwLjS6mpaY
Citera
2024-11-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Fake-News-
Den engelska staten vilar inte med sina återkommande försök att få Tommy Robinson mördad.

Vad är den "engelska staten"?
England är det enda landet av de som ingår i Förenade kungadömet som inte har något lokalstyre.
Citera
2024-11-03, 22:29
Medlem
MagnusStenbock1710s avatar
Finns ingen engelsk stat. Menar du den brittiska staten?
Citera
2024-11-07, 22:50
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas

Jag kommer att fortsätta att leverera sanningar även om dom är obekväma för dig ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in