Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2024-11-07, 23:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Jag kommer att fortsätta att leverera sanningar även om dom är obekväma för dig ja.

Är du muslim, vänsterpartist eller NMR?
Citera
2024-11-07, 23:14
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Är du muslim, vänsterpartist eller NMR?
Jag är född muslim, aktiv i vänsterpartiet lokalt och röstar NMR till riksdagen. För det är ju helt omöjligt att vara kritisk mot judar annars. Annars hade jag nog älskat judarnas inflytande över bankerna, porren och Hollywood. Annars hade jag säkerligen älskat att dom drivit på krig och flyktingsstormar. Jag hade garanterat jublat över att dom äger alla medier och där sitter och propagerar för könsbyten, Pride och massinvandring.
Citera
2024-11-07, 23:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag är född muslim, aktiv i vänsterpartiet lokalt och röstar NMR till riksdagen. För det är ju helt omöjligt att vara kritisk mot judar annars. Annars hade jag nog älskat judarnas inflytande över bankerna, porren och Hollywood. Annars hade jag säkerligen älskat att dom drivit på krig och flyktingsstormar. Jag hade garanterat jublat över att dom äger alla medier och där sitter och propagerar för könsbyten, Pride och massinvandring.

Judar är vitare än araber så vi vita nationalister stödjer Israel.

Titta på den här vita flickan som blev ihjälbränd av äckliga islamister. När en vit normal människa ser henne så ser de sin egna dotter:
https://www.document.no/wp-content/u...3-1140x713.jpg
Citera
2024-11-07, 23:26
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Judar är vitare än araber så vi vita nationalister stödjer Israel.

Titta på den här vita flickan som blev ihjälbränd av äckliga islamister. När en vit normal människa ser henne så ser de sin egna dotter:
https://www.document.no/wp-content/u...3-1140x713.jpg
Judar hatar vita européer minst lika mycket som islamister. Den enda gången dom själva kallar sig vita är när dom ska klanka ner på vita människor. Dom hatar dig av hela sitt hjärta. Expo, ADL och SKMA är tre judiska organisationer du kan kolla upp om du vill veta vad juden tycker om dig. Om du själv inte är jude så är det nog dags att ta tungan ur sioniströven och förespråka lite riktigt nationalism.
Citera
2024-11-07, 23:29
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Judar hatar vita européer minst lika mycket som islamister. Den enda gången dom själva kallar sig vita är när dom ska klanka ner på vita människor. Dom hatar dig av hela sitt hjärta. Expo, ADL och SKMA är tre judiska organisationer du kan kolla upp om du vill veta vad juden tycker om dig. Om du själv inte är jude så är det nog dags att ta tungan ur sioniströven och förespråka lite riktigt nationalism.

Vad är riktig nationalism och vilka står för den?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in