2024-11-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nya siffror. 64% av ursprungsbefolkningen the native i USA rstade p Trump. Dems kommer snart bara ha svarta lesbiska kvinnor kvar som sin strsta grupp vljare.

D kan vi lgga till indianer p listan ver grupper som enligt det vnsterliberala etablissemanget r kvinnohatare, rasister och bokstavligen Hitler.
Citera
2024-11-08, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag har slutat svara folk som kallar sig sjlva fr throwaways har fr mig att det var ngon komiker som anvnde ett liknande ord under Trumpkampanjen...

Du fr fira din Messias p egen hand.

Som jag misstnkte, du drar dina slutsatser rakt ur rumpan.

Du pstr allts att jag skapade mitt konto 2014 fr jag VISSTE att det (som i sig r en icke-sak) skulle nmnas 10 r senare?

Visa grna upp mer av din slutledningsfrmga, stor humor.
Citera
2024-11-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berenpxx
Ska bli spnnande att flja hur Trump kommer att genomfra sitt frmsta vallfte - att deportera alla som vistas illegalt i landet.

Det finns ca 11 miljoner som vistas illegalt i landet (siffror frn 2022).

Det berknas kosta ca US$11 000 att deportera en person + biljetten till hemlandet (siffra frn CNN, s fr tas med en nypa salt).

11 000 x 11 000 000 = US$121 miljarder (exkl resan hem).

$11.000 lter vldigt hgt rknat och dyrt, men ven om s r fallet, s r det ju en liten summa mot vad det kostar att ha kvar dem i landet. En enorm vinst p sikt!
Citera
2024-11-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av throwawayaccount1
Som jag misstnkte, du drar dina slutsatser rakt ur rumpan.

Du pstr allts att jag skapade mitt konto 2014 fr jag VISSTE att det (som i sig r en icke-sak) skulle nmnas 10 r senare?

Visa grna upp mer av din slutledningsfrmga, stor humor.

Du frsker resonera med en person som lider av svr TDS.

Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
$11.000 lter vldigt hgt rknat och dyrt, men ven om s r fallet, s r det ju en liten summa mot vad det kostar att ha kvar dem i landet. En enorm vinst p sikt!

CNN r som sagt kllan. Ungefr lika trovrdiga som Aftonbladet.

Oavsett s r det en enorm vinst. 👌🤟
Citera
2024-11-08, 23:49
Avstngd
Jttebra. MAGA med Trump vann och eftersom resten av msm-vst hrmar USA s kan vi f slut p Woke-mind Virus hr i Europa ocks.

Samt fr vra folkfrnder i hela vrlden. Det kan inspirera tex det nu till hlften sjunkna skeppet England att deportera de folkslag som negern som mrdade vita barn som dansade till Swift. Samt svartskallar arab-pakistanier som vldtog vita barn utan att Englands regeringen inte gjorde nt. Dom inflitrreade av ondska deras regering. Samma sak i Sveriges MSM. Gruppvldtkten emot en svensk flicka 1999 i Rissne , dom r fortfarande kvar i Sverige bara att nn skyddar dom. Vrt land r vra gener ingen som inte r etnisk Svensk har rtt att vara kvar i Sverige

Vi i vst skall deportera 200 miljoner folkfrmlingar och inkrktare liksom MAGA kommer gra den strsta deportationen nnsin i USA.

Detta r ett paradigmskifte i USA eftersom fr frsta gngen har folket talat mer i USAs enpartisystem.
Senast redigerad av Uffe200 2024-11-08 kl. 23:52.
Citera
2024-11-09, 00:43
Avstngd
lls avatar
Intressant att det nu dyker upp uppgifter om att ngon/ngra skickat hat-sms mot svarta.
Och d str det i artikeln att det r oklart vem som str bakom.

Samtidigt som nstan 50% av svarta och Latinos samt vita kvinnor rstade p Trump. Vilket r rekord.
Och av vad vi har sett de senaste 6 mnaderna. r att vnstern r redo att gra i stort vad som helst fr att smutskasta Trump.
Samt att de senaste dagarna har woke och vnster folk gtt helt zombie crackhead style och kallat folk det ena efter det andra. Inklusive deras egna vnner och familjer om de rstat p Trump.

It doesnt make sense. Svarta, Latinos och kvinnor r de som troligtvis ftt Trump att vinna.

MSM har ocks gtt all in och smetat smuts subtilt p hela trumps organisation.
Statshuvuden har lagt sig in i leken och sagt saker de troligtvis kommer ngra om en mnad eller tv.

Det luktar sur fisk.
Vem tjnar p att skapa dessa rubriker?
Jag tror att Trump lever jkligt farligt. Mer n innan. Nu har vi knslomssigt skadade woke och vnster pajaser som hatar allt och alla runt sig.
Senast redigerad av ll 2024-11-09 kl. 01:01.
Citera
2024-11-09, 02:26
Medlem
LittleFishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Jag r i extas.

Alla woke galningar, vnsterdrar och PK-fittor som kommer grta nrmaste ren kommer vara magiskt.

Mycket kan hnda dock. 2 mordfrsk redan p mannen s vi fr se hur desperata demokraterna kommer vara.
Exakt! Det finns ngot vackert symboliskt i detta. Det genomsyrar hela det woke-mediaetablissemangkomplexet och gr dem ambivalenta minst sagt.
Citera
2024-11-09, 05:24
Medlem
Ngot har hnt. Anser jag. Med denna valutgng.

Man kan sga:

1995-2025: den politiska korrekthetens era.

2025- : den radikala konservatismens era.

Nu ligger vgen ppen fr normalisering, implicit whiteness, smstder mot storstder... och Jung mot Freud, tradition mot modernism, anstndighet mot MTV-kultur.

Allt detta kommer vi att f p kpet... Trump r ingen kulturkung men att han vann valet skapar ett gynnsamt kulturklimat fr radikalkonservatism.

Om Trump ens lyckas med hlften av sin djupa agenda s r detta historiska tider.
Citera
2024-11-09, 05:39
Medlem
Fibululans avatar
Bsta talet av amerikansk president.
https://www.instagram.com/reel/DCIHgJ6xxOm/
Citera
2024-11-09, 06:57
Medlem
zupdawgs avatar
Kunde inte ha slutat bttre, underbart att se alla vnstermuppar ha ont i rven
Citera
2024-11-09, 07:30
Medlem
Att pst att Trump vann stort r vl att ta i , antalet rster r ju samma som frra valet men av Bidens rstare stannade 11 miljoner hemma.
Citera
2024-11-09, 07:32
Medlem
berenpxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Visst r det s. Och Trump har ju ven sagt att det finns ingen prislapp, de ska helt enkelt ut frn USA.

Its not a question of a price tag, Trump told NBC.

Really, we have no choice. When people have killed and murdered, when drug lords have destroyed countries, and now theyre going to go back to those countries because theyre not staying here. There is no price tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in