2024-11-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Han o prinsessbakelsen tror nog på riktigt på Aftonbladet. Dyr läxa, nu vet att etablerad media ljuger. Alltid.

Nu gillar jag visserligen Dumpen, men att det inte ligger någon i sanning i det som har skrivits tvivlar jag på. Så funkar det inte.

Nu har Dumpen även slutat hänvisa gäddorna till Impulskollen, nu är det enbart Preventell som gäller verkar det som.

Det sista ordet är nog inte skrivet där.
Citera
2024-11-09, 20:32
Avstängd
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Ja jag reagerade också på det. Det verkar vara trendigt bland äckliga gäddor och sexdårar. Jävligt fult anser jag, men det passar ju bra då på dessa kräk således.
#508 #505 #504 (m.fl.)

De här skäggiga jävla avarterna av mänskligheten är lätt att bota med en flaska aceton och en tändsticka. Det stripiga skäggen lär brinna bra!
Citera
2024-11-09, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Menar du att de antastade barn?
Beror nog på vilket sorts arbete de söker.
Den ena är för övrigt omplacerad inom kommunen.
Har du några realistiska förslag?

De såg ju till att pedagogen fortsatte antasta barn, har du läst om vad som hänt?
Citera
2024-11-09, 20:42
Medlem
Ezra75s avatar
#508 Rebus
Förnamn 1: Poppes förnamn
Förnamn 2: Hårfagres förnamn
Förnamn 3: Namn som har Tobbe som smeknamn (Hans tilltalsnamn)
Efternamn: Hårfagres förnamn +s+son

Ort står på Dumpen
Citera
2024-11-09, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qft123
De såg ju till att pedagogen fortsatte antasta barn, har du läst om vad som hänt?

De underlät att larma trots info från olika håll , vilket iofs är mycket allvarligt . Dock var det väl knappast så att de uppmuntrade till övergrepp, som du försöker påskina.
Väntar fortfarande på ett realistiskt förslag på åtgärder.
Citera
2024-11-09, 22:09
Avstängd
HajPaDigs avatar
Dessa Gäddor i övre medelåldern är som stöttar i samma form. Långa ovårdade och glesa skägg. Tunnhårig eller flintis. Grisfeta och allmänt motbjudande. Och då talar jag bara om deras yttre. Inte hur sjuka och äckliga de är för övrigt. Gemensamt för dom är också att de har en oerhörd hybris.
Senast redigerad av HajPaDig 2024-11-09 kl. 22:18.
Citera
2024-11-09, 22:11
Medlem
508= "Jag är lite rund men inte fet". Du är fet din tjockis
Citera
2024-11-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jaha, ännu en misslyckad idiot med spretskägg. Är det här någon jävla peddo-standard? Vi har sett flera sådana här individer den senaste tiden.
De kanske odlar skägg för att de lätt ska kunna raka av det och ändra utseendet om de blir påkommna.
Citera
2024-11-09, 22:31
Medlem
Shitbrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Snyggt!

Men för helvete Dumpen. Ni kunde väl gett honom en lite mer minnesvärd titel än "Tobbe".

508

Givetvis borde han fått namnet "Läppstiftet" eller "Läppstiftsdildon". Och givetvis när dom ändå var i krokarna kunde dom ju förmått fettot att gå och möta Aida vid läppstiftet (byggnaden) som ligger ett stenkast från där konfrontationen ägde rum.

Fridens liljor
Citera
2024-11-09, 22:32
Medlem
#508 verkar ha flyttat hemifrån för bara två år sen, vid 43 års ålder. Det säger en del om killen. Och stackars mamma och pappa verkar vara i livet och bor i närheten.
Citera
2024-11-09, 23:44
Medlem

Ännu en sövande déja vu.

Sara: "Varför sexchattar du med BAOURRN?"
Gädda: Diverse skitsnack.

Tänk om någon av dem bara kunde svara: "För att det gör mig så jävla kåt." Och sedan framhärda i samma stil tills Nästäppan och Skinhead fick kortslutning. Det vore underhållning.
Senast redigerad av Simborgarmannen 2024-11-09 kl. 23:47.
Citera
2024-11-09, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1Nordman
Dumpen specialpodd på Spotify från 21 Maj
Pedofilen är avslöjad, MR från Kiruna.
Fått sluta från sitt arbete på LKAB och blivit utesluten ur USA-bilklubben.

Mår illa då man lyssnade på intervjun. Fy fan alltså.

Varför hängdes han aldrig ut? Kan det vara så att en del trots allt kan betala sig fria? Fanns ju tydliga bevis på att han laddar ner skit. Han erkänner ju allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in