2024-11-10, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det fanns vl ingen person somp allvar trodde att Harris hade ngon som helst cans?

Folk har en s jkla konstig uppfattning om Trump.

De frsta hundra dagarna el s kommeratt bli vldigt intressanta.

Jag sg idag en tweet om att Bill Gates frsker f politiskt arbeta med Trump nu efter allt han har sagt och gjort. Rttorna kommer krypande nu fr att frska rdda sitt skinn.

BREAKING: Bill Gates wants to work with Trump in his administration to build a better future.

What do you say?

https://x.com/_wake_up_USA/status/1855044878524199116
Citera
2024-11-10, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarprins
Hyfsat njda med att Ryssland och Ukraina snart kan sluta fred och Sverige kanske f tillbaka sammanlagt tolv miljarder dollar, samt att Kim kan ta nordkoreanska enklaver av Ukraina s att det blir rttvisa i vrlden.
Frst till kvarn angende Ukraina om vem som vill ha mer mark... Men vi saknar Kamalas utlovade woke. Senaten blir vl 55 GOP. Huset invntas.

Det r inte fred ifall Ryssland gynnar p kriget. De borde inte f ngon mark alls och de borde kompensera Ukraina. Vldigt svagt av Trump att st p Rysslands sida
Citera
2024-11-10, 08:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det fanns vl ingen person somp allvar trodde att Harris hade ngon som helst cans?

En total jordskredsseger. Han vann ju alla vgmstarstater. Han sopar rent fullstndigt, det hade jag aldrig trott. Kommer Jorden g under nu?
Citera
2024-11-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strejtvisus
Det r inte fred ifall Ryssland gynnar p kriget. De borde inte f ngon mark alls och de borde kompensera Ukraina. Vldigt svagt av Trump att st p Rysslands sida

Vad vi tycker om detta har noll betydelse om de inte kan tvingas lyda, och det har misslyckats.
Citera
2024-11-10, 08:53
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grisbenet
Vi fr hoppas att narcissisten trumpfh tnker om och p riktigt pumpar in pengar i Ukraina s att ryssen kan frgras. Om man p ngot stt kan spinna det till att det blir en bra deal fr trumpens familj/business ( typ han fr bygga skylinenen i Kiev) r man hemma. Han r en man som tnker p sig sjlv i frsta andra och tredje hand. Fyra kommer familjen, femma och nedt resten.
Det enda som krvs r att Kreml frkastar hans fredsplan.
Vilket dom kommer att gra om freden gr ut p det som det ryktas om, att nuvarande grnser fryser.
Kreml kommer aldrig g med p det.
Och d kar istllet stdet till Ukraina.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-11-10 kl. 08:57.
Citera
2024-11-10, 08:57
Medlem
Citat:

Tack vare gammelmedias enorma psyop s jo, det var mnga som trodde att detta var en cointoss.
Citera
2024-11-10, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pengarnaforsvann
Tack vare gammelmedias enorma psyop s jo, det var mnga som trodde att detta var en cointoss.
Att vrldens strsta kabelTVbolag och vrldens strsta sociala medieplattform r rena propagandakanaler fr Trump gjorde s klart uppfrsbacken svr fr Harris. Hon saknar helt okritisk media vilket r OK. Ngon personkult liknande Trumps dr den store ledaren r ofelbar vill ingen se.
Citera
2024-11-10, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeMarketPatriot

Men det som du frsker styra bort ifrn r att demokraterna gick till val p att avskaffa yttrandefriheten som du fick flera lnkar om.

Det r alltid vnstern som frsker ha gandertten till vad du fr tycka, tnka och sga.
gummiryggslagar, hat och vld som de str fr. Nsta steg r att de vill ha fngelse fr tankebrott.
Citera
2024-11-10, 10:07
Medlem
Jag mste ha missat nt, men om man jmfr valet 2024 med valet 2020 s r det 10 miljoner frre rster i r n 2020. Antar att valdeltagandet drmed r vsentligt lgre n fr fyra r sen.
Citera
2024-11-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Jag mste ha missat nt, men om man jmfr valet 2024 med valet 2020 s r det 10 miljoner frre rster i r n 2020. Antar att valdeltagandet drmed r vsentligt lgre n fr fyra r sen.

AntiDemoKKKraterna hann inte s 15 miljoner dda att rsta p dem i det hr valet.
Citera
2024-11-10, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Att vrldens strsta kabelTVbolag och vrldens strsta sociala medieplattform r rena propagandakanaler fr Trump gjorde s klart uppfrsbacken svr fr Harris.

Vilket kabelTVbolag menar du? Sker jag p det s r comcast vrldens strsta kabelTVbolag och kollar jag p wiki s stdde de Obama? Men kan inte hitta hur de r propaganadakanaler fr Trump? Vad har jag missat? Frklara grna
Citera
2024-11-10, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Att vrldens strsta kabelTVbolag och vrldens strsta sociala medieplattform r rena propagandakanaler fr Trump gjorde s klart uppfrsbacken svr fr Harris. Hon saknar helt okritisk media vilket r OK. Ngon personkult liknande Trumps dr den store ledaren r ofelbar vill ingen se.
X r inte vrldens strsta sociala medieplattform. Men det r ganska tydligt hur du formulerar dig att du r rtt s efterbliven, s jag tror inte vi kommer lngre n shr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in