Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
#508 Han checkar snabbt av med barnet att hon verkar uppfylla vissa kriterier han har utseendemässigt och regisserar genom att exempelvis beställa klänning på tjejen. Känns lite som pizzabeställnings-situationen igen, så han har väl betat av en massa köpedamer där sånt beteende är standard. Nu var det länge sedan jag dejtade, men kan inte minnas att man la sig i varandras klädsel, känns som en väldigt konstig grej att göra.
Att en kortvuxen gammal gubbe med risigt skägg som har en specifik fetisch som BDSM skulle överösas av kvinnor finns inte på kartan.
Ja, han håller på som att han beställer en pizza. Och han tror att han råd att vara en dryg kravmaskin. Obegripligt. Säg att man sitter på lunchen på jobbet och jag berättar om ett av mina intressen. Inget sexuellt och inte i ett sammanhang där jag vill få personen intresserad av mig. Bara småprat. Tänk om jag drygt skulle säga till att googla mitt intresse. Nån obskyr idrott eller liknande. "Googla om du inte vad det är!" Väldigt märkligt och otrevligt. Man gör inte så. Man framstår som jävligt självcentrerad och knäpp i huvudet.
Den här dryga kravmaskinen till dvärgtroll tror att han kan bete sig så i en situation där han ska väcka nåns (sexuella) intresse. Googla! Det står nog inte helt rätt till med de sociala färdigheterna. Som du säger så har han antagligen träffat betaldamer och då funkar troligtvis beställningen av kläder och uppmaningar om att googla.
Han är nyligen fyllda 45 men ser ut som en gammal gubbe. Kort, fet, flintis, risigt skägg och otrevlig. Nej, det är klart att kvinnorna inte hänger runt honom som klasar. Inte ens om han klär ut sig i gummidräkt och kommer med stora piskan. #508