2024-11-10, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pissguden
Den autistiske "reportern" i Grävgruppen på telegram ringde upp föräldrarna och fick den ovetande mamman att börja gråta. Han postade det med rubriken "pedofilmor grinar" rätt smaklöst om du frågar mig.

Vad fan!

Var det samma som ringde Hank?
Citera
2024-11-10, 11:34
Medlem
Är ju märkligt att flera gubbar på sistone liknat varandra med sin jävla skägg och dessutom sagt exakt samma saker "Jag trodde att det var ni" och "Hur mycket ska ni ha, hundratusen kronor, eller?".

Känns som att Dumpen håller på att normaliseras. Gäddorna rycker på axlarna när de blir påkomna, för de är insatta och hade räknat med att det kunde hända. Känns som att gäddorna både läser på Dumpens hemsida, alla artiklar om Dumpen och även här i tråden.
Citera
2024-11-10, 11:42
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Är ju märkligt att flera gubbar på sistone liknat varandra med sin jävla skägg och dessutom sagt exakt samma saker "Jag trodde att det var ni" och "Hur mycket ska ni ha, hundratusen kronor, eller?".

Känns som att Dumpen håller på att normaliseras. Gäddorna rycker på axlarna när de blir påkomna, för de är insatta och hade räknat med att det kunde hända. Känns som att gäddorna både läser på Dumpens hemsida, alla artiklar om Dumpen och även här i tråden.
Knappast, fast en viss resignation kanske kan skönjas hos svenska folket. Insikten i vad unga möter för skit på nätet har boomergenerationen inte behövt fejsa tidigare.

Jag tycker en oproportionerlig andel gäddäckel är (eller verkar ha varit innan det föll av/grånade) gäddor är rödhåriga.
Citera
2024-11-10, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Ursäkta mig men hur fan skulle Kungälvsgäddan kunnat ha inspirerats av Kungsgäddan? Konfrontationen av Kungälvsgäddan är gjord för längesedan (jämför löven på trädens färg, ljuset och marken på Stampgatan med hur det ser ut under denna årstid). Kungsgäddan publicerades för bara några dagar sedan (2024-11-03, närmare bestämt). Kungälvsgäddan kan alltså inte ha suttit med en grogg och pumpat upp sig med att se avsnittet med Kungagäddan innan han gick till mötet med Patrik och Sara och "barnet".

Eller hur tror du att det har gått till? Tror du att alla med yvigt skägg samlas i ett Teams-samtal varje vecka och tipsar varandra om hur man skall få dumpens fiskare på rygg likt Kungagäddan så framgångsrikt gjorde?

Aftonbladets artikel publicerades 22/10, gräddgäddan 505 publicerades 3/11.

Det kanske var helgen innan Tobbe 508 filmades, men det jag vet är att alla gäddor och blivande gäddor följer Dumpen och diskussionerna på Flashback slaviskt. Det skulle inte förvåna mog om de har egba slutna grupper där de chattar om strategier för att kringgå Dumpen och delar övergreppsmaterial och olika knep för att hitta och manipulera offer.
Citera
2024-11-10, 11:57
Medlem
Citat:

Låg fallhöjd= nonchalant gädda. De har ingen familj och kanske inget jobb att förlora.
Citera
2024-11-10, 12:20
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
#508 Han checkar snabbt av med barnet att hon verkar uppfylla vissa kriterier han har utseendemässigt och regisserar genom att exempelvis beställa klänning på tjejen. Känns lite som pizzabeställnings-situationen igen, så han har väl betat av en massa köpedamer där sånt beteende är standard. Nu var det länge sedan jag dejtade, men kan inte minnas att man la sig i varandras klädsel, känns som en väldigt konstig grej att göra.

Att en kortvuxen gammal gubbe med risigt skägg som har en specifik fetisch som BDSM skulle överösas av kvinnor finns inte på kartan.

Ja, han håller på som att han beställer en pizza. Och han tror att han råd att vara en dryg kravmaskin. Obegripligt. Säg att man sitter på lunchen på jobbet och jag berättar om ett av mina intressen. Inget sexuellt och inte i ett sammanhang där jag vill få personen intresserad av mig. Bara småprat. Tänk om jag drygt skulle säga till att googla mitt intresse. Nån obskyr idrott eller liknande. "Googla om du inte vad det är!" Väldigt märkligt och otrevligt. Man gör inte så. Man framstår som jävligt självcentrerad och knäpp i huvudet.

Den här dryga kravmaskinen till dvärgtroll tror att han kan bete sig så i en situation där han ska väcka nåns (sexuella) intresse. Googla! Det står nog inte helt rätt till med de sociala färdigheterna. Som du säger så har han antagligen träffat betaldamer och då funkar troligtvis beställningen av kläder och uppmaningar om att googla.

Han är nyligen fyllda 45 men ser ut som en gammal gubbe. Kort, fet, flintis, risigt skägg och otrevlig. Nej, det är klart att kvinnorna inte hänger runt honom som klasar. Inte ens om han klär ut sig i gummidräkt och kommer med stora piskan. #508
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-11-10 kl. 12:46.
Citera
2024-11-10, 12:50
Medlem
Tårtgäddan insinuerar i början att fiskaren är gammal och ful och sedan raggar han på henne i slutet Caféet borde inte serverat honom
Citera
2024-11-10, 12:52
Medlem
Graevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Tårtgäddan insinuerar i början att fiskaren är gammal och ful och sedan raggar han på henne i slutet Caféet borde inte serverat honom

Det var två kvinnor där, han raggade på den yngsta.
Citera
2024-11-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Synd att inte Dumpen tog tillfälle i akt att gå hem till gäddan så att dom fick se och dokumentera alla sexverktyg som han hade. Han bjöd ju hem dom (iallafall en av kvinnorna).
Hade varit intressant att se hur det ser ut hemma hos ett sånt ärkepeddo.

Verkligen! Jag hoppas innerligt att han polisanmäls & att polisen går igenom hans dator + telefon. Det han skrev i chatten vi båda var med i var saker som antydde på att han var tillsammans med/dejtade en minderårig och det verkar ju stämma med det han skriver om att han varit med några yngre 🤢
Citera
2024-11-10, 13:11
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Det stämmer inte. Det är två kvinnor närvarande vid konfrontationen. Han ifrågasätter den gamla kärringens utseende. Mitt emot honom till vänster (Kungsgäddans vänster) sitter den söta trettiofyraåringen som han raggar på. Med på träffen är också en cuck. Skicka gärna eventuella följdfrågor i PM så skall jag försöka besvara dem.

Varför skulle inte kaféet serverat honom? De är näringsidkare som vill tjäna pengar och de såg att han hade ekonomiska resurser och en vilja att spendera sina pengar i deras kassa.
Citera
2024-11-10, 13:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezra75
#508 Rebus
Förnamn 1: Poppes förnamn
Förnamn 2: Hårfagres förnamn
Förnamn 3: Namn som har Tobbe som smeknamn (Hans tilltalsnamn)
Efternamn: Hårfagres förnamn +s+son

Ort står på Dumpen
#508 Jag gissar att det kommer att bli lite konstig stämning vid nästa styrelsemöte i bostadsrättsföreningen.
Citera
2024-11-10, 13:38
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
De gör ändå Sverige en tveksam tjänst. Lättade gäddor lägger några tuss på fickan och vandrar (eller stapplar) glatt mot sexträffen med heta Trixie, 13 år och storrökare.

Uppgifterna om friköp är som en luskam som pillar ut gäddor till höger och vänster.

Citat:

Han är nog portad nu. De lär ha sett det på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in