• 1
  • 2
2024-10-26, 18:44
Medlem
tomyhockeys avatar
är det här vanligt

jag spelar powerplay 8 matcher utdelning 65.000 med 3 minuter kvar jag har en målskytten på en match
och på matchen 1x då blir det tvåa och jag missar 65.000kr

jag spelar powerplay 8 matcher igen har 7 matcher sista matchen har jag 1x , x utdelning ger 60.000kr men det blir en 1a och jag vinner 11.000kr istället för 60.000kr

jag spelar 4 nhl hockey matcher satsar 1.000kr odds 110. första perioden har jag alla matcher andra peridoen h ar jag alla matcher 10 tredje is hockey perioden får jag ett cash out erbjudande på 10.000kr jag accepterar cash outen men när jag kollar på matcherna så går alla matcher jag hade går in och jag förlorar 110.000kr för jag cashar ut 10.000kr . SATANS OSIS HAR JAG ÄR DET BARA JAG ELLER DET HÄR ÄR VANLIGT

PÅ europa tipset har jag 13 matcher med 5 minuter kvar utdelning 256.000 kr då förlorar jag igen när alla matcher är slut.
Citera
2024-10-26, 18:53
Medlem
Zaedrewss avatar
Japp det är vanligt. Ett jävla mål ifrån! Kunde inte bara det laget sätta ett bara jävla mål till, eller kunde inte den där hästjävulen fan vinna! Det är liksom som spel är.

Det är inte som hela världen är emot just dig. Utan bara att de som anordnar spel är bättre på det. Att det alltid ska vara de som vinner.
Citera
2024-10-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
är det här vanligt

jag spelar powerplay 8 matcher utdelning 65.000 med 3 minuter kvar jag har en målskytten på en match
och på matchen 1x då blir det tvåa och jag missar 65.000kr

jag spelar powerplay 8 matcher igen har 7 matcher sista matchen har jag 1x , x utdelning ger 60.000kr men det blir en 1a och jag vinner 11.000kr istället för 60.000kr

jag spelar 4 nhl hockey matcher satsar 1.000kr odds 110. första perioden har jag alla matcher andra peridoen h ar jag alla matcher 10 tredje is hockey perioden får jag ett cash out erbjudande på 10.000kr jag accepterar cash outen men när jag kollar på matcherna så går alla matcher jag hade går in och jag förlorar 110.000kr för jag cashar ut 10.000kr . SATANS OSIS HAR JAG ÄR DET BARA JAG ELLER DET HÄR ÄR VANLIGT

PÅ europa tipset har jag 13 matcher med 5 minuter kvar utdelning 256.000 kr då förlorar jag igen när alla matcher är slut.

Ja, det är vanligt och det suger. Kolla bara stryktipset idag och matchen mellan Aston Villa - Bournemouth, brentford - ipswtich, swansea - millwall. Så nära och så gör alla dessa pisslag mål i 90e minuten..

EDIT.
Everton kvitterar 90+5. Faaan. Vilken jäkla omgång i stryktipset.
Senast redigerad av Lofiboy 2024-10-26 kl. 20:24.
Citera
2024-10-26, 20:07
Medlem
kalkryggars avatar
Ja det är piss att lägga tid och pengar på såna spel. Lär dig istället aktiemarknaden och lägg tiden på det istället. Då kommer du i slutändan att sitta med mer pengar i det sannolika fallet.

I spelfallet så kommer du sannolikt att sitta med i bästa fall inget och i värsta fall kronis efter dig. I mycket sällsynta fall så sitter du på en kassakista efter spel.
Citera
2024-10-26, 21:44
Medlem
proconsuls avatar
Ja, det är vanligt att förlora pengar i spel. Snarare vanligt än ovanligt skulle jag säga.
Citera
2024-10-26, 21:50
Medlem
MrMadoffs avatar
Så du har otur när du vinner? Spela några år till och återkom gärna då. Glöm inte tagga mig
Citera
2024-10-27, 00:14
Avstängd
Pungsvings avatar
Sluta spela då. Lär dig baka bröd och sälj till grannarna.
Citera
2024-11-10, 18:01
Medlem
Bara jag som torskar gång på gång på sista matchen?

Tja,

Detta är helt sjukt, jag lägger aldrig stora summor utan max 200-300kr men den senaste tiden har jag nog missat 20+ tusen på extrem otur.

Först var det Bilbao som har en XG på 4,3 (!!!!) mot Betis hemma men spelar oavgjort och jag går miste om 12 000, sedan kan inte Häcken slå fattiga Halmstad på HEMMAPLAN och jag går miste om 6-7 tusen och nu idag så kan inte Tottenham slå premier leaguse sämsta lag och jag går miste om 7 tusen igen. Detta har hänt oändligt många gånger och det är ALLTID sista matchen som spelas, fine om det är första matchen och jag torskar hela lappen men den allra sista matchen gång på gång?

Istället för 20+ tusen i plus på en månad så är jag minus 600-700kr.

Händer detta enbart mig???
Citera
2024-11-10, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Tja,

Detta är helt sjukt, jag lägger aldrig stora summor utan max 200-300kr men den senaste tiden har jag nog missat 20+ tusen på extrem otur.

Först var det Bilbao som har en XG på 4,3 (!!!!) mot Betis hemma men spelar oavgjort och jag går miste om 12 000, sedan kan inte Häcken slå fattiga Halmstad på HEMMAPLAN och jag går miste om 6-7 tusen och nu idag så kan inte Tottenham slå premier leaguse sämsta lag och jag går miste om 7 tusen igen. Detta har hänt oändligt många gånger och det är ALLTID sista matchen som spelas, fine om det är första matchen och jag torskar hela lappen men den allra sista matchen gång på gång?

Det händer oss ALLA som spelar, men man inbillar sig att det är bara jag som har sån otur.
Jag missade vinst på 90.000kr på matchens sista spark i fotboll, 3 minuter tillägg och målet kom 93.10.
Var svart i ögonen flera månader efter.
Men nuförtiden blåser jag spelbolagen genom endast spela live och vänta på deras misstag.
Citera
2024-11-10, 18:34
Medlem
Belters avatar
Jag vann just på att Burnley satte en straff i absoluta slutet av en match. Tur kommer och går…
Citera
2024-11-10, 18:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Tja,

Men gardera den sista matchen varje gång då!
Citera
2024-11-10, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Men gardera den sista matchen varje gång då!

Haha, kör inte stryk eller europatipset utan bara vanliga lappar, går ej gardera den helt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in