• 1
  • 2
2024-11-10, 18:55
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Haha, kör inte stryk eller europatipset utan bara vanliga lappar, går ej gardera den helt.
Lämna in två eller tre lappar om det behövs där den sista matchen är olika. 2-3 ggr kostnaden för inlämningen men är det alltid den sista matchen du förlorar på så är det snabbt intjänat.
Citera
2024-11-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Lämna in två eller tre lappar om det behövs där den sista matchen är olika. 2-3 ggr kostnaden för inlämningen men är det alltid den sista matchen du förlorar på så är det snabbt intjänat.

Brukar köra bara ”säkra” matcher, dvs alla storlag som spelar på hemmaplan, funkar rätt bra då majoriteten vinner och lägger aldrig storlag när de spelar på bortaplan då det är många skrällar men hursomhelst orkar jag inte lägga fler lappar samma dag då det blir i princip samma matcher.

Men men, handlar inte om det utan lite irriterande de senaste tiden hur allt faller på sista matchen.
Citera
2024-11-10, 20:00
Medlem
Jag förlorar också som regel, bryr mig inte om det är första eller sista matchen.

Oddsen är mot dig, jag vet att några skryter om alla sina vinster, men det är alltid spelbolagen som vinner.

Spela bara inte för att tjäna pengar, det är ett nöje som kostar pengar.
Citera
2024-11-10, 21:26
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Tja,

Detta är helt sjukt, jag lägger aldrig stora summor utan max 200-300kr men den senaste tiden har jag nog missat 20+ tusen på extrem otur.

Först var det Bilbao som har en XG på 4,3 (!!!!) mot Betis hemma men spelar oavgjort och jag går miste om 12 000, sedan kan inte Häcken slå fattiga Halmstad på HEMMAPLAN och jag går miste om 6-7 tusen och nu idag så kan inte Tottenham slå premier leaguse sämsta lag och jag går miste om 7 tusen igen. Detta har hänt oändligt många gånger och det är ALLTID sista matchen som spelas, fine om det är första matchen och jag torskar hela lappen men den allra sista matchen gång på gång?

Istället för 20+ tusen i plus på en månad så är jag minus 600-700kr.

Händer detta enbart mig???

Om du spelar seriösa pengar på sista omgången i allsvenskan där lag, som Häcken har noll och Inget att spela för så är jag mer förvånad över att det bara är sista matchen du brukar torska.
Citera
2024-11-10, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Om du spelar seriösa pengar på sista omgången i allsvenskan där lag, som Häcken har noll och Inget att spela för så är jag mer förvånad över att det bara är sista matchen du brukar torska.

Om du läser riktigt så är det inte denna omgång jag torskar på Häcken utan för några omgångar sedan när de mötte Halmstad på Bravida och hade fortfarande chans på europaspel.

Sluta lek smart och läs ordentligt istället, pajas.
Citera
2024-11-10, 22:38
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Om du läser riktigt så är det inte denna omgång jag torskar på Häcken utan för några omgångar sedan när de mötte Halmstad på Bravida och hade fortfarande chans på europaspel.

Sluta lek smart och läs ordentligt istället, pajas.

Du har rätt, jag läste fel.
Men pajas alltså? Du spelar bara på "säkra" matcher med storlag men hänger allt på ett Häcken som du tycker har god chans på europaspel och är vida överlägsna Halmstad.
Ett Häcken som inför den matchen i 28e omgången har 42 pinnar och fem lag framför sig med respektive poängskörd,
Malmö 58
Hammarby 50
Aik 48
Djurgården 47
Mjällby 45
Ett Häcken som hemma på Bravida har raden 5 vinster 5 förluster och tre oavgjorda. Där en av förlusterna är mot Norrköping och oavgjorda mot Värnamo och Blåvitt, samtliga sorgliga bottenlag. Ett Häcken som torskade mot just Halmstad med 0-3 i mitten av maj.
Jag tycker din användning av citattecken kommer väl till pass och önskar dig lycka till med ditt spelande framöver.
Citera
2024-11-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
är det här vanligt

jag spelar powerplay 8 matcher utdelning 65.000 med 3 minuter kvar jag har en målskytten på en match
och på matchen 1x då blir det tvåa och jag missar 65.000kr

jag spelar powerplay 8 matcher igen har 7 matcher sista matchen har jag 1x , x utdelning ger 60.000kr men det blir en 1a och jag vinner 11.000kr istället för 60.000kr

jag spelar 4 nhl hockey matcher satsar 1.000kr odds 110. första perioden har jag alla matcher andra peridoen h ar jag alla matcher 10 tredje is hockey perioden får jag ett cash out erbjudande på 10.000kr jag accepterar cash outen men när jag kollar på matcherna så går alla matcher jag hade går in och jag förlorar 110.000kr för jag cashar ut 10.000kr . SATANS OSIS HAR JAG ÄR DET BARA JAG ELLER DET HÄR ÄR VANLIGT

PÅ europa tipset har jag 13 matcher med 5 minuter kvar utdelning 256.000 kr då förlorar jag igen när alla matcher är slut.

Så om jag ska förstå det rätt så gnäller du för att du vinner men inte vinner tillräckligt? Du är dum i huvudet om du tror att någon ska tycka synd om dig, vissa utav oss har gått konstant back i 15 år.
Citera
2024-11-11, 13:42
Medlem
Bjurras avatar
Har man 13 rätt i 85e minuten är det fortfarande långt under 50% chans att man efter full tid fortfarande har 13 rätt.

Nu med så mycket tillläggstid i alla matcher så ska man nog in en bra bit över 90 min för att det ska det ska bli sannolikt att man får 13 rätt.

Sen till er som spricker på sista matchen: Ni kommer förmodligen inte ihåg alla gånger ni sprack på första matchen eller andra matchen. Och även om sista matchen ser ”säker” ut är ju sannolikheten aldrig extremt stor i europeisk klubbfotboll att favoriten vinner. Tottenham som nämndes hade enligt oddsen 77% chans att vinna, dvs nästan 25% chans att den spricker. Ingen som slår en tärning i ett sällskapsspel och behöver en 5a eller 6a blir väl chockad om man får 5 eller 6?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in