Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-11, 05:59
Medlem
billigosts avatar
Jag har kontaktat Hjv9 för över 24 timmar sedan men moderatorn behagar inte svara.

Det gäller detta inlägget:

Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Håller med Surgubben Jan här!

CheapyCheese är expert på allt - vallning, skidåkning, träning, brott, tennis - finns inget denna person inte kan mer än vi andra här här - flashbacks egna Henry Muhrén!

som tillåts vara i tråden: (FB) Längdskidsäsongen 2024/2025

Inlägget är skrivet av samma idiot till "användare" som frekvent skriver trams.

Men jag frågar Hjv9 återigen, vad har häcklande tramsinlägg om andra användare att göra i ett forum om världscupen i längdåkning? Det vore faktiskt intressant att få veta.
Senast redigerad av billigost 2024-11-11 kl. 06:35.
Citera
2024-11-11, 06:33
Medlem
franges avatar
Solklart tramsande.
Citera
2024-11-11, 06:41
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag har kontaktat Hjv9 för över 24 timmar sedan men moderatorn behagar inte svara.

Men jag frågar Hjv9 återigen, vad har häcklande tramsinlägg om andra användare att göra i ett forum om världscupen i längdåkning? Det vore faktiskt intressant att få veta.

Har du rapporterat inlägget?

Håller för övrigt helt med dig. Det där inlägget är 0.03.
Citera
2024-11-11, 06:44
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Ja för två dagar sedan.
Citera
2024-11-11, 06:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ja för två dagar sedan.

Du har dock en felaktig approach när du angriper Hjv9 i topic. Det gynnar knappast dig själv.

Forumavdelningen har fyra moderatotorer som alla ser RP:n.

Det är inte säkert Hjv9 varit online.

Om du tycker det är selektiv moderering gäller den ju alla moderatorer i forumavdelningen.
Citera
2024-11-11, 07:07
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Du har dock en felaktig approach när du angriper Hjv9 i topic. Det gynnar knappast dig själv.

Forumavdelningen har fyra moderatotorer som alla ser RP:n.

Det är inte säkert Hjv9 varit online.

Om du tycker det är selektiv moderering gäller den ju alla moderatorer i forumavdelningen.

Det är dock den moderatorn som skapat tråden och förmodligen följer vad som sker i den. Och moderatorn har varit aktiv i andra trådar senast igår kväll så jag är övertygad om att den uppmärksammat allt.
Citera
2024-11-11, 08:07
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:

Du utelämnar att du själv skriver tramsinlägg av samma art och att dessa har raderats.
Citera
2024-11-11, 08:22
Moderator
pbos avatar
Citat:

Citat:
Ja för två dagar sedan.
Jag har rapporterat inlägget igen. Håller med om att det är OT, men moddar inte det forumet.
Citera
2024-11-11, 08:42
Moderator
Maviels avatar
Jag har ändrat rubriken då jag tänker att din trådstart riktar sig till samtliga moderatorer i delforumet. Även om det är en av dem du vänt dig till med frågan.

/Moderator
Citera
2024-11-11, 08:52
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Du utelämnar att du själv skriver tramsinlägg av samma art och att dessa har raderats.

Du syftar på min citering av GretaForPresidents inlägg (som tråden handlar om) där min citering där jag svarade med samma mynt rök, men GretaForPresidents inlägg fick vara kvar?
Citera
2024-11-11, 08:54
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Jag har rapporterat inlägget igen. Håller med om att det är OT, men moddar inte det forumet.

Tackar. Det skedde moderering av den tråden igår men inlägget denna tråd handlar om tydligen fick vara kvar av okänd anledning.
Citera
2024-11-11, 09:10
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Du syftar på min citering av GretaForPresidents inlägg (som tråden handlar om) där min citering där jag svarade med samma mynt rök, men GretaForPresidents inlägg fick vara kvar?

Ja, det hade varit rimligt av dig att nämna det i trådstarten. Du tycker uppenbarligen att det är OK att häckla andra användare så länge det är du som står för häcklandet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in