Citat:
Ursprungligen postat av
GaussBonnet
Min hypotes är att män som ser sig som riktiga karlakarlar nu blir gnälliga som småbarn bara för att de inte längre tillåts få fett på sylen.
Problemet med din hypotes är feministäcklen bara umgås i progressiva kretsar. Där finns inga män.
Så ingen karlakarl är drabbad.
Jag såg en rubrik idag, "Yale Psychiatrist: Harris Voters May Need To Cut Off Friends & Family Members".
Win, win win för riktiga män.
Män får därmed en sundare miljö och feministäcklen/parasiterna får gå djupare in i sin psykiska ohälsa med lådvin etc.
En av idiotfeministerna här försökte göra gällande att feminister klarar en "egen väg" bättre för att de är socialare. Suiciderna kommer att tala sitt lika enkla som tydliga språk i frågan om hur bra de klarar sig.
Jag gissar att suiciderna kommer att ha haglat välförtjänt tätt en stund om ca. 3 år bland 4b-idioterna.
Kvinnor åldras som mjölk, män som vin...
Jag tjänade motsvarande en månadslön idag, passiv inkomst. Sådant ökar mitt partnervärde brutalt mycket och jag vägrar ha kvinnor i mitt liv. Väldigt sällan kan de få suga min kuk, men då jävlar skall jag känna för det och det skall vara värt att släppa till. Jag bestämmer, så är det bara.