Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlspelle
Som vissa andra skriver - om kvinnor i Sverige hade börjat med det här beteendet så hade de enbart eliminerat sig själva ifrån genpoolen. Män i Sverige med duglig ekonomi skulle i detta läge bara kunna börja dejta kvinnor ifrån andra länder.

Man ska komma ihåg att svenska män har avsevärt högre status i många länder än Sverige av flera skäl.

Jag tror ibland att kvinnor inte förstår hur män tänker. Män som grupp bryr sig inte ett dugg om vissa kvinnor. Vi tittar bara på utseendet och andra bra egenskaper.

Biologin har redan kodat ganska starkt vad vi dras till.

Vad betyder det att kvinnor eliminerar sig själva från genpoolen? Om alla kvinnor i ett land vägrar få barn så kan deras bröder, fäder, morbröder eller manliga kusiner tillsammans föra vidare de flesta av deras gener. 21 av våra 22 kromosompar är icke-könskromosomer och är en mix av moderns och faderns gener. Endast mitokondriernas gener kommer enbart från modern. Det krävs väldigt många generationer med enbart svenska fäder och utländska mödrar innan genernas har blandats bort.
Senast redigerad av guru1966 2024-11-11 kl. 18:37.
Citera
2024-11-11, 18:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Du börjar prata om andra saker när du borde bemöta det faktum att du anser att kvinnor är korkade idioter som inte förstår sitt eget bästa och som gör allt för manlig uppmärksamhet. Det är dina ord - inte mina.

Pick-me:s är den kvinnliga motsvarigheten till erat "simp".

Pick-me:s kvinnorna simpar som fan för män och för männens kadaverpolitik.

Vidare, jag är fullt medveten om att de kan ha gått på Trumpadministrationens skrämselpropaganda och exakt allt är inte skit i hans politik, men för mycket är.

Pick-me:s kvinnornas rösträtt ska inte dras in, jag är inte extremist såsom ni är.

Vilka stora mainstream media gick ut med att kvinnor som röstade på Trump är korkade?
Citera
2024-11-11, 19:01
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Pick-me:s är den kvinnliga motsvarigheten till erat "simp".

Pick-me:s kvinnorna simpar som fan för män och för männens kadaverpolitik.

Vidare, jag är fullt medveten om att de kan ha gått på Trumpadministrationens skrämselpropaganda och exakt allt är inte skit i hans politik, men för mycket är.

Pick-me:s kvinnornas rösträtt ska inte dras in, jag är inte extremist såsom ni är.

Vilka stora mainstream media gick ut med att kvinnor som röstade på Trump är korkade?

Varför spammar du samma inlägg igen? Är du efterbliven eller något? Men det är bra att veta att feministen och så kallade kvinnorättskämpen Jenny9 anser att kvinnor är korkade idioter som gör allt för manlig uppmärksamhet. Du hade uppenbarligen ingenting att invända mot det.

Märkligt att allt som krävs för att en feminist ska överge alla sina så kallade principer är att kvinnor inte röstar som du vill och inte håller med dig om feminismens dogmer.

Så för att sammanfatta din världsbild så är män ondskefulla förtryckare som bör hatas och kvinnor är uppmärksamhetsberoende idioter. Låter som ett vinnande koncept för vilken ideologi som helst. Hoppas ni fortsätter sprida det budskapet, klart och tydligt, om och om igen.
Citera
2024-11-11, 20:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Varför spammar du samma inlägg igen? Är du efterbliven eller något? Men det är bra att veta att feministen och så kallade kvinnorättskämpen Jenny9 anser att kvinnor är korkade idioter som gör allt för manlig uppmärksamhet. Du hade uppenbarligen ingenting att invända mot det.

Märkligt att allt som krävs för att en feminist ska överge alla sina så kallade principer är att kvinnor inte röstar som du vill och inte håller med dig om feminismens dogmer.

Så för att sammanfatta din världsbild så är män ondskefulla förtryckare som bör hatas och kvinnor är uppmärksamhetsberoende idioter. Låter som ett vinnande koncept för vilken ideologi som helst. Hoppas ni fortsätter sprida det budskapet, klart och tydligt, om och om igen.

Ahh en hel harang av Reiwas vanliga överdrivna hitte-på floskler.

Jag tycker inte kvinnor är korkade, men det var korkat att rösta på Trump och hans anhang.

Kvinnor får rösta precis som de vill, det är inte jag som brukar gagga om indragen rösträtt för kvinnor, det är ni antifeminister som brukar göra det.

Vilka feministiska dogmer?

Jag hatar inte män, jag älskar män, alltså vanliga normala män, inte avarter som du och de dina. Var har jag utryckt att kvinnor är uppmärksamhetsberoende idioter?
Citera
2024-11-11, 20:36
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Min hypotes är att män som ser sig som riktiga karlakarlar nu blir gnälliga som småbarn bara för att de inte längre tillåts få fett på sylen.

Problemet med din hypotes är feministäcklen bara umgås i progressiva kretsar. Där finns inga män.
Så ingen karlakarl är drabbad.

Jag såg en rubrik idag, "Yale Psychiatrist: Harris Voters May Need To Cut Off Friends & Family Members".
Win, win win för riktiga män.
Män får därmed en sundare miljö och feministäcklen/parasiterna får gå djupare in i sin psykiska ohälsa med lådvin etc.
En av idiotfeministerna här försökte göra gällande att feminister klarar en "egen väg" bättre för att de är socialare. Suiciderna kommer att tala sitt lika enkla som tydliga språk i frågan om hur bra de klarar sig.
Jag gissar att suiciderna kommer att ha haglat välförtjänt tätt en stund om ca. 3 år bland 4b-idioterna.

Kvinnor åldras som mjölk, män som vin...
Jag tjänade motsvarande en månadslön idag, passiv inkomst. Sådant ökar mitt partnervärde brutalt mycket och jag vägrar ha kvinnor i mitt liv. Väldigt sällan kan de få suga min kuk, men då jävlar skall jag känna för det och det skall vara värt att släppa till. Jag bestämmer, så är det bara.
Citera
2024-11-11, 20:37
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Jag tycker inte kvinnor är korkade, men det var korkat att rösta på Trump och hans anhang.

Jodå, det är precis vad du tycker. Kvinnor är korkade som inte förstår sitt eget bästa och dessutom gör de allt för manlig uppmärksamhet. Det var dina ord.

Citat:
Jag hatar inte män, jag älskar män

Du får nog försöka lite bättre om du ska övertyga någon. Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feminist på detta forum. Hela din existens består utav ett bottenlöst manshat. Du borde söka hjälp för det. Det är inte friskt.

Citat:
alltså vanliga normala män, inte avarter som du och de dina.

I princip alla män tar idag avstånd från feminismen och Trump vann överlägset bland männen. Det är alltså helt vanliga och normala män vi pratar om. De män som tillhör avarterna är den minoritet som röstar vänsterliberalt och som står bakom feminismen och dessa män gör det nästan uteslutande för att få tillgång till sex. En avart är något som är avvikande mot det normala, ofta med negativa konnotationer, så om man ska prata om avarter är det inte männen som tar avstånd från feminismen och som röstar på Trump som uppfyller kraven.

Utöver det kan du ju ta en titt på de kvinnor som publicerat helt hysteriska klipp på sociala medier. Där kan vi snacka om några av de värsta avarter mänskligheten skådat. Här finns några sådana klipp:
(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)

Och det är ingen idé att du ens försöker. Dessa kvinnor är helt utmärkta representanter för vad feminismen är.

Citat:
Var har jag utryckt att kvinnor är uppmärksamhetsberoende idioter?

Jag har redan citerat dig där du gör detta. Varför ska du försöka dig på att ljuga? Du försöker alltid göra det men det tjänar ingenting till på ett forum som Flashback där dina tidigare inlägg står kvar.

(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)
Citat:
Nej de är korkade pick-me:s som kommer fatta alldeles försent vad de röstade på.

Innan du börjar försöka slinga dig och ljuga än mer så är alltså definitionen av en pick-me:
A pick-me girl is a woman who obsessively desires male approval and validation, often at the expense of other women.
https://www.dictionary.com/e/slang/pick-me-girl/

En rätt nedsättande kvinnosyn du uppvisar där du menar på att alla kvinnor som inte tycker och röstar som du bara gör det för att de är korkade och gör allt för manlig uppmärksamhet. En feminist kan förstås inte erkänna att en kvinna någonsin skulle kunna vara kapabel att komma fram till slutsatser som går emot feminismen på egen hand. "Internaliserat kvinnohat" är termen ni feminister brukar använda er utav.
Citera
2024-11-11, 20:40
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jag såg en rubrik idag, "Yale Psychiatrist: Harris Voters May Need To Cut Off Friends & Family Members".
Win, win win för riktiga män.

Ett av de tydligaste tecknen på att man har med en sekt att göra är det här med att man ska isoleras från sin familj. Att woke- och feministgalenskapen är en extremistisk sekt råder det inga tvivel om.

Citat:
Ursprungligen postat av Transcontinental
Problemet med din hypotes är feministäcklen bara umgås i progressiva kretsar. Där finns inga män.
Så ingen karlakarl är drabbad.

Ja. Hela "logiken" är så efterbliven att det bara är något en feminist skulle kunna komma på. 4B-feministkvinnor ska alltså straffa sina vänsterliberala män som röstade på Harris genom att neka dem sex för att andra konservativa män röstade på Trump. De lär ju vara jävligt sugna på att fortsätta rösta vänsterliberalt efter det.
Senast redigerad av Reiwa 2024-11-11 kl. 20:43.
Citera
2024-11-11, 20:44
Medlem
Sven.Tveskaeggs avatar
Den delen av genpolen får gärna rensa ut sig själva. Ingen förlust för män, samhället eller mänskligheten.
Citera
2024-11-11, 21:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Jodå, det är precis vad du tycker. Kvinnor är korkade som inte förstår sitt eget bästa och dessutom gör de allt för manlig uppmärksamhet. Det var dina ord.

Du får nog försöka lite bättre om du ska övertyga någon. Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feminist på detta forum. Hela din existens består utav ett bottenlöst manshat. Du borde söka hjälp för det. Det är inte friskt.

I princip alla män tar idag avstånd från feminismen och Trump vann överlägset bland männen. Det är alltså helt vanliga och normala män vi pratar om. De män som tillhör avarterna är den minoritet som röstar vänsterliberalt och som står bakom feminismen och dessa män gör det nästan uteslutande för att få tillgång till sex. En avart är något som är avvikande mot det normala, ofta med negativa konnotationer, så om man ska prata om avarter är det inte männen som tar avstånd från feminismen och som röstar på Trump som uppfyller kraven.

Utöver det kan du ju ta en titt på de kvinnor som publicerat helt hysteriska klipp på sociala medier. Där kan vi snacka om några av de värsta avarter mänskligheten skådat. Här finns några sådana klipp:

Och det är ingen idé att du ens försöker. Dessa kvinnor är helt utmärkta representanter för vad feminismen är.

Jag har redan citerat dig där du gör detta. Varför ska du försöka dig på att ljuga? Du försöker alltid göra det men det tjänar ingenting till på ett forum som Flashback där dina tidigare inlägg står kvar.

Innan du börjar försöka slinga dig och ljuga än mer så är alltså definitionen av en pick-me:
A pick-me girl is a woman who obsessively desires male approval and validation, often at the expense of other women.
https://www.dictionary.com/e/slang/pick-me-girl/

En rätt nedsättande kvinnosyn du uppvisar där du menar på att alla kvinnor som inte tycker och röstar som du bara gör det för att de är korkade och gör allt för manlig uppmärksamhet. En feminist kan förstås inte erkänna att en kvinna någonsin skulle kunna vara kapabel att komma fram till slutsatser som går emot feminismen på egen hand. "Internaliserat kvinnohat" är termen ni feminister brukar använda er utav.

Går din monolog bra? Du skulle kunna öka på dramat och intensiteten något genom att skriva: "Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feministen i hela världen"

Detta är för lamt: "Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feminist på detta forum."
Jag blir nästan förnärmad.... Vadå på detta forum liksom, det säger väl inte så mycket.

Så du menar alltså att alla amerikanska män (bland annat 78% av de svarta männen) som röstade på Kamala Harris är en "vänsterliberal minoritet"? Hur jävla idiotisk är du egentligen?
Citera
2024-11-11, 23:31
Medlem
Citat:
Går din monolog bra? Du skulle kunna öka på dramat och intensiteten något genom att skriva: "Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feministen i hela världen"

Detta är för lamt: "Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feminist på detta forum."
Jag blir nästan förnärmad.... Vadå på detta forum liksom, det säger väl inte så mycket.

Så du menar alltså att alla amerikanska män (bland annat 78% av de svarta männen) som röstade på Kamala Harris är en "vänsterliberal minoritet"? Hur jävla idiotisk är du egentligen?
Bli inte mer förnärmad nu Jenny, men du är inte ens ensam om utmärkelsen. Vi är många som är den mest hatiska och bittra feministen på detta forum. För att inte tala om den fulaste, mest korkade, mest lögnaktiga eller vilket som helst valfritt invektiv.
Citera
2024-11-11, 23:57
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Går din monolog bra?

Den enda som har en monolog här är du eftersom att du vill undkomma att behöva stå för det du skrev. Du kan prova att kommentera det jag skrev och ditt eget uttalande om kvinnor.

Men visst, vi kan konstatera att du anser att en majoritet av (vita)kvinnor är korkade, uppmärksamhetssökande idioter som inte förstår sitt eget bästa. Svarta kvinnor är motsatsen till det då antar jag med tanke på hur de röstar?

Citat:
Du skulle kunna öka på dramat och intensiteten något genom att skriva: "Du är utan tvekan den absolut mest hatiska och bittra feministen i hela världen"

Det är enbart ett objektivt faktum. Du hade mått bra utav att vara gift, ha barn och låta patriarkatet bestämma över dig.

Citat:

Jag förstår inte poängen du försöker göra här. Ja, självklart är de en minoritet. En majoritet av män röstade på Trump. Det är intressant att 92% av svarta kvinnor och runt 80% av svarta män röstade på Kamala medan vita män och kvinnor röstar helt annorlunda. Det är också intressant att notera vilken av dessa gruppers sida som feministerna alltid ställer sig på. Sen spelar det säkert in också att Trump nu stoppat en kvinna från att bli president inte bara en gång utan två gånger.
Citera
2024-11-12, 00:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Den enda som har en monolog här är du eftersom att du vill undkomma att behöva stå för det du skrev. Du kan prova att kommentera det jag skrev och ditt eget uttalande om kvinnor.

Jag har redan bemött detta.

Citat:
Men visst, vi kan konstatera att du anser att en majoritet av (vita)kvinnor är korkade, uppmärksamhetssökande idioter som inte förstår sitt eget bästa. Svarta kvinnor är motsatsen till det då antar jag med tanke på hur de röstar?

Som sagt, det var korkat att rösta på Trump. Resten har du själv hittat på.

Citat:
Det är enbart ett objektivt faktum. Du hade mått bra utav att vara gift, ha barn och låta patriarkatet bestämma över dig.

Jaha

Citat:
Jag förstår inte poängen du försöker göra här. Ja, självklart är de en minoritet. En majoritet av män röstade på Trump. Det är intressant att 92% av svarta kvinnor och runt 80% av svarta män röstade på Kamala medan vita män och kvinnor röstar helt annorlunda. Det är också intressant att notera vilken av dessa gruppers sida som feministerna alltid ställer sig på. Sen spelar det säkert in också att Trump nu stoppat en kvinna från att bli president inte bara en gång utan två gånger.

Det var helt klart en majoritet män som la sin röst på Trump ja. Den enda gruppen kvinnor där fler röstade på Trump var vita kvinnor. 47% vita kvinnor för Harris och 52% för Trump. Delar man inte upp efter etnicitet så röstade 54% kvinnor för Harris och 44% för Trump.

Det var helt klart bland unga män han fick sitt största stöd. Varav många av dem troligen spyr ur sig "your body, my choice" på nätet nu.

Nej jag ställer mig inte på de svartas sida, jag tyckte bara det var komiskt att du kallade 39% vita män, 78% svarta män och 53% latino män för en "vänsterliberal" minoritet.

Med tanke på att det var Hilary Clinton han ställde upp mot förra gången så får man ju ändå vara glad att han vann då. Han fick ju ändå inte igenom så mycket av sin politik då mer än att sänka skatterna för de rikaste och riva ner stora delar av "Obamacare"
Senast redigerad av Jenny9 2024-11-12 kl. 00:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in