Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-08, 17:13
Medlem
MortalDiseases avatar
Hej och välkomna till tråden om den nya Nvidia appen som lanserats för ett par veckor sedan, jag har sett att många fått otroligt bra bild ingame på alla möjliga spel med RTX HDR aktiverat, nu till mina frågor här till er som är kunniga inom området.

- Varför finns inte RTX HDR i min lista av alternativa AI förbättringar? jag går in via "globala inställningar", men det finns verkligen inte med. Jag har allt på svenska och skulle gärna vilja ändra språket till engelska, någon som vet hur man ändrar det?

Så dessa två frågor skulle jag vilja ha svar på, jag har för övrigt ett RTX 3080 TI och en AW3423DW skärm. och utöver det 2 andra sidoskärmar inkopplade om det skulle kunna vara problem iomed det?
Citera
2024-03-08, 17:53
Moderator
Protons avatar
Programvara: Windows --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2024-03-08, 19:24
Medlem
Vad jag kan se så stödjer detta inte multimonitor setups, så antingen får du köra utan HDR eller utan dina extra skärmar.
Citera
2024-03-08, 21:23
Medlem
Fuckwindowss avatar
Är det en app anpassad för spel eller finns det massa annat roligt? Ja jag kan kolla deras hemsida, men frågar här nu vad ni har att säga om den överlag
Citera
2024-03-08, 21:51
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
Vad jag kan se så stödjer detta inte multimonitor setups, så antingen får du köra utan HDR eller utan dina extra skärmar.

Såg det nu, men det verkar som det kommer att komma en uppdatering för stöd!

Citat:
Ursprungligen postat av Fuckwindows
Är det en app anpassad för spel eller finns det massa annat roligt? Ja jag kan kolla deras hemsida, men frågar här nu vad ni har att säga om den överlag

Jag använder det för spel, men jag vet att man även kan använda det till exempelvis youtube eller andra videovisningssidor/program för att skala upp upplösningen igenom AI.
Citera
2024-03-12, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Såg det nu, men det verkar som det kommer att komma en uppdatering för stöd!

Jag använder det för spel, men jag vet att man även kan använda det till exempelvis youtube eller andra videovisningssidor/program för att skala upp upplösningen igenom AI.

Damn visste inte allt detta gick lol men förstog inte de mesta ..än! xD
Citera
2024-11-12, 18:31
Medlem
Installerade det för några månader sen, hittade inte heller RTX HDR, men nu finns det helt plötsligt, så jag antar att dom gjort det möjligt för multiple monitors nu!
Citera
2024-11-12, 21:55
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OccultusMysterium
Installerade det för några månader sen, hittade inte heller RTX HDR, men nu finns det helt plötsligt, så jag antar att dom gjort det möjligt för multiple monitors nu!

Vilket sammanträffande!!

https://www.sweclockers.com/nyhet/40...llningsprogram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in