Citat:
Ursprungligen postat av
Black.Panther
Det gjorde jag nu med. Vill inte skräpa ned min portfölj helst men fylla på ETF känns trevligt. Hur länge håller Trump effekten i sig?
Jag skulle gissa på att det lär svalna lite nu - det känns som att marknadens reaktion kom för att valet är över och att det blev en tydlig vinst, oavsett vilken kandidat det varit. Men just att Trump vann gasade nog på kryptohandeln betydligt mycket mer än om Kamala vunnit, då Trump även vill skapa en egen krypto. Tror att det lär bli mer normalt på börsen men en uppåt-trend fram tills årsskiftet.
Om Trump lanserar sin egen crypto kommer jag nog att köpa den för att försöka vara med i den självklara pump-and-dump som kommer ske, det är bara svårt att ha någon aning om hur pass länge något sådant håller i sig. Är man inne tidigt och vågar hålla något år kan man nog göra sig en hacka. Ska nog spara ett par tusenlappar så får "Trump Coin" eller "Freedom Coin", eller vad fan det kommer kallas, bli nästa års riktiga gamble!
Men vem tusan vet - bäst vad det är står man där med byxorna nere! Det enda som är självklart här i livet är att varje dag kommer vara en ATH för Swingexperten.