Jag skrattade nästan när jag såg den nya manliga bonden
https://antiknews.lt/wp-content/uplo...re-Skogman.jpg
även om det under en tidigare BSF säsong fanns en ännu sämre Skogman actionman-figur som hade alla vapen=glugg, ännu roligare blev det när jag såg att en av kvinnorna som sökt till honom var en en sämre karbonkopia av Susanna som är gift med Hannes från tidigare säsonger, det fanns en del andra kändisar bland hans tjejer som jag får återkomma till, inklusive två tungviktare som tyckte att dom kunde ge sig själva frikort baserat på hans svagare ansikte
Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Hade hon varit snygg hade hon inte blivit provocerad av att Anders är snäll* mot Emma.
Hon har en hypoplasi i ansiktet som ser illa ut, framförallt när hon ler.
*kortsiktigt snäll, egentligen gör han bara det värre som jag skrev förut
Det Anders upplever hos Emma är psykisk attraktion/distraktion, han är intresserad av hennes hjärna (tror han) enbart, kan ju vara så att Hanna inte uppfattar det som snällhet utan att hennes värdemätare är den som får mest uppmärksamhet är intressantare, det kan ju vara så att snygga kvinnor inte vill tro att deras snygghet allena räcker nej?
en värdemätare för att etablera ett förhållande brukar i populärkulturen vara "att (inledningsvis måsta) kunna ha kul tillsammans" av nån anledning
Varför är Linnea annars hos Isak avundsjuk på Ebba? trots att Ebba om man ska vara på generöst humör ligger 1 utseendepoäng över henne i ansiktet, Linnea sparkar uppåt (eller ut åt sidan) men enligt dig gör inte kvinnor så på andra kvinnor?