Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-13, 22:18
Medlem
Crapmagics avatar
Jag skrattade nästan när jag såg den nya manliga bonden https://antiknews.lt/wp-content/uplo...re-Skogman.jpg
även om det under en tidigare BSF säsong fanns en ännu sämre Skogman actionman-figur som hade alla vapen=glugg, ännu roligare blev det när jag såg att en av kvinnorna som sökt till honom var en en sämre karbonkopia av Susanna som är gift med Hannes från tidigare säsonger, det fanns en del andra kändisar bland hans tjejer som jag får återkomma till, inklusive två tungviktare som tyckte att dom kunde ge sig själva frikort baserat på hans svagare ansikte

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Hade hon varit snygg hade hon inte blivit provocerad av att Anders är snäll* mot Emma.
Hon har en hypoplasi i ansiktet som ser illa ut, framförallt när hon ler.

*kortsiktigt snäll, egentligen gör han bara det värre som jag skrev förut
Det Anders upplever hos Emma är psykisk attraktion/distraktion, han är intresserad av hennes hjärna (tror han) enbart, kan ju vara så att Hanna inte uppfattar det som snällhet utan att hennes värdemätare är den som får mest uppmärksamhet är intressantare, det kan ju vara så att snygga kvinnor inte vill tro att deras snygghet allena räcker nej? en värdemätare för att etablera ett förhållande brukar i populärkulturen vara "att (inledningsvis måsta) kunna ha kul tillsammans" av nån anledning

Varför är Linnea annars hos Isak avundsjuk på Ebba? trots att Ebba om man ska vara på generöst humör ligger 1 utseendepoäng över henne i ansiktet, Linnea sparkar uppåt (eller ut åt sidan) men enligt dig gör inte kvinnor så på andra kvinnor?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-13 kl. 22:34.
Citera
2024-11-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag hejar på Emma! Tror inte hon är så tråkig som hon ser ut och tror inte Anders går på utseende i 1a hand
Emma är genuin o charmigt jordnära.
Absolut favorit för de flesta. En sådan flickvän vill många önska sig, slagfärdig o humoristik.Varm o godhjärtad. Helt omedveten om sin varma utstrålning.
Dumskallar göre sig inte besvär..
Citera
2024-11-13, 23:55
Medlem
Hittar inte inlägget, men någon skrev om Sanna, som Anders körde iväg, att hon i vilket fall hade visat att hon kunde få barn.
Kan ge mig fan på att präktiga Emma har fertilitetsproblem. Något endokrint är det med henne.
Citera
2024-11-14, 00:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Hittar inte inlägget, men någon skrev om Sanna, som Anders körde iväg, att hon i vilket fall hade visat att hon kunde få barn.
Kan ge mig fan på att präktiga Emma har fertilitetsproblem. Något endokrint är det med henne.
Hur är hon präktig?
Citera
2024-11-14, 01:44
Medlem
makuhiras avatar
Lukas tycks vara schysst och så men känns som han skulle kunna snea när som. Tror nog inte Alma går vidare med honom.
Citera
2024-11-14, 06:34
Medlem
Blir mer och mer skeptisk till formatet. Är det inte helt sjukt att en skara tjejer eller killar tävlar sida vid sida om en persons kärlek. Att någon på båda sidor ens ställer upp är för mig en gåta.
Undra hur ofta första känslan från breven och sundbyholm har ändrats genom åren?
Nu är vi ju alla olika men jag hade nog satsat på den jag känt mest för och bett dom andra åka hem. Kontraktsbrott? Ja, vad ska man göra när kärleken är så stark? Går ju väldigt lätt att förklara det för Linda:
"Vad ska jag säga? Jag drömmer om henne/honom varje natt, vill bara vara nära, hjärtat slår hårt i bröstet varje gång vi är i samma rum och det är som ett ljust skimmer runt henne/honom som ingen av dom andra kunde bryta igenom. Vi får se om det är rätt val när vardagen kommer". Vad ska produktionen säga? Nej, du måste bli kär i avsnitt 14!
Oavsett om det skulle hålla eller inte så har man fått ett gäng tv-minuter och det blir därför lättare att träffa någon i framtiden.
Citera
2024-11-14, 08:02
Medlem
anledningen att de tar in en ny bonde halvvägs in i serien är ju förstås för att den där Anders redan visat att han valt Emma. De andra tjejerna kommer med största sannolikhet välja att åka hem nästa vecka. Då finns inte så mycket kvar att visa. Så den nya bonden blir väl någon slags utfyllnad.
Citera
2024-11-14, 08:22
Medlem
Carl Serungs avatar
Ebba såg ut som en Belsenfånge! Knotig och platt både fram och bak.

Har hon varit med i något annat tidigare? Någon reklam eller nåt?
Är helt säker på att jag har sett henne tidigare, känner igen henne men kan inte riktigt placera henne.

Visst påminde den nya bonden lite om Tanna-Klas?
Senast redigerad av Carl Serung 2024-11-14 kl. 08:25.
Citera
2024-11-14, 08:59
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ebba såg ut som en Belsenfånge! Knotig och platt både fram och bak.

Har hon varit med i något annat tidigare? Någon reklam eller nåt?
Är helt säker på att jag har sett henne tidigare, känner igen henne men kan inte riktigt placera henne.

Visst påminde den nya bonden lite om Tanna-Klas?

Lite hårt mot Ebba. En vanlig mager tjej.

Korrekt analys om nya bonden. Klas sävliga kusin skulle jag säga!
Citera
2024-11-14, 09:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Lite hårt mot Ebba. En vanlig mager tjej.

Korrekt analys om nya bonden. Klas sävliga kusin skulle jag säga!
Mager är hon. Kanske har/haft ätstörningar?

Jag fick som sagt inte resning när jag såg henne i bikini, plaskande runt i havet med ölandstoken.

Tänk om det är Tanna-Klas kusin? Har dålig koll på den gamla göken. Han skilde väl sig?
Citera
2024-11-14, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Mager är hon. Kanske har/haft ätstörningar?

Jag fick som sagt inte resning när jag såg henne i bikini, plaskande runt i havet med ölandstoken.

Tänk om det är Tanna-Klas kusin? Har dålig koll på den gamla göken. Han skilde väl sig?

Det är nog en hel del kvarg-ätande där hos Ebba...
Citera
2024-11-14, 10:28
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tittsmcgee
Det är nog en hel del kvarg-ätande där hos Ebba...
Om ens det?
Ett glas fesljummet vatten på sin höjd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in