En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad. Efter det har hon kontaktat mig i princip varje dag. Jag har väldigt sällan hört av mig först.
Vi har totalt träffats 5 gånger och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Senast vi sågs så sa hon till mig i sängen när vi skulle sova att hon verkligen gillade mig.
På morgonen ställde hon en fråga i soffan och jag svarade lite drygt. Hon övertänkte och blev ledsen. Några tårar rann ner för hennes kind. Jag tröstade henne och förklarade att det inte är någon fara med att fråga saker. Hon skämtade även om att jag skulle följa med henne och träffa hennes familj.
Men tyvärr har jag sett vissa varningssignaler. Hon har gett mig en smäll på kinden och även slagit mig med en ganska hård kudde i huvudet på mig utan anledning. Han tog en bild på mig och sparade bilden. Hon skickade även bilden på mig till en släkting till henne.
När vi skiljdes åt sist så skickade hon förlåt över att hon frågat en fråga. En dag senare så frågar hon om hon kan komma till mig. Jag svarar att det går bra. Samma dag som vi ska ses så skickar hon ett meddelande och säger att hon är på dåligt humör och ställer in. Jag svarar kort och säger att det är lugnt.
Senare på kvällen så frågar hon mig om jag vet någon som kan tänka sig att köpa hennes bil. Jag svarar och hon verkar allmänt passivt aggressiv i sina svar trots att hon hörde av sig till mig. Hon svarade kort och jag svarade inte eftersom det inte fanns något att svara på. Vad är detta för beteende?
Det mest otäcka är: När hon sa att hon tyckte om mig i sängen så sa hon att
”jag känner att om du skulle ligga med någon annan så har jag lust att döda tjejen”.
Vad är detta? Hon lät seriös när hon sa det också.