• 1
  • 2
2024-11-14, 10:57
Medlem
ThaiPads avatar
En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad. Efter det har hon kontaktat mig i princip varje dag. Jag har väldigt sällan hört av mig först.

Vi har totalt träffats 5 gånger och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Senast vi sågs så sa hon till mig i sängen när vi skulle sova att hon verkligen gillade mig.
På morgonen ställde hon en fråga i soffan och jag svarade lite drygt. Hon övertänkte och blev ledsen. Några tårar rann ner för hennes kind. Jag tröstade henne och förklarade att det inte är någon fara med att fråga saker. Hon skämtade även om att jag skulle följa med henne och träffa hennes familj.

Men tyvärr har jag sett vissa varningssignaler. Hon har gett mig en smäll på kinden och även slagit mig med en ganska hård kudde i huvudet på mig utan anledning. Han tog en bild på mig och sparade bilden. Hon skickade även bilden på mig till en släkting till henne.

När vi skiljdes åt sist så skickade hon förlåt över att hon frågat en fråga. En dag senare så frågar hon om hon kan komma till mig. Jag svarar att det går bra. Samma dag som vi ska ses så skickar hon ett meddelande och säger att hon är på dåligt humör och ställer in. Jag svarar kort och säger att det är lugnt.

Senare på kvällen så frågar hon mig om jag vet någon som kan tänka sig att köpa hennes bil. Jag svarar och hon verkar allmänt passivt aggressiv i sina svar trots att hon hörde av sig till mig. Hon svarade kort och jag svarade inte eftersom det inte fanns något att svara på. Vad är detta för beteende?

Det mest otäcka är: När hon sa att hon tyckte om mig i sängen så sa hon att ”jag känner att om du skulle ligga med någon annan så har jag lust att döda tjejen”.
Vad är detta? Hon lät seriös när hon sa det också.
Senast redigerad av ThaiPad 2024-11-14 kl. 11:36.
Citera
2024-11-14, 11:01
Medlem
67arigGubbes avatar
Ja hon låter ju inte helt frisk, vad vill du komma fram till?
Citera
2024-11-14, 11:01
Medlem
Hamadryads avatar
Kort och gott så får en tjej som är kär i dig att börja gråta och sedan undrar varför hon blev sur?

Simma ur bild.. för hennes skull
Citera
2024-11-14, 11:04
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
2 saker:

1. Hon verkar lite instabil, men det låter som att ni är rätt unga så det är inte någon varningsklocka i sig.

2. Det verkar, baserat på hur du skriver som att hon är betydligt mer investerad i detta än vad du är. Hon pratar om att träffa föräldrar, att hon verkligen tycker om dig, att hon (på ett lite psycho sätt) vill vara exklusiv etc. Du skriver mest att ni knullat och att du fått avsugningar. Så jag misstänker att hennes beteende delvis kommer från att hon märker av att du är betydligt mindre brydd, vilket kan stressa henne när hon tycker om dig och vill ha bekräftelse tillbaka. Låter inte som en sund situation
Citera
2024-11-14, 11:07
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyOldAR-10
2 saker:

1. Hon verkar lite instabil, men det låter som att ni är rätt unga så det är inte någon varningsklocka i sig.

2. Det verkar, baserat på hur du skriver som att hon är betydligt mer investerad i detta än vad du är. Hon pratar om att träffa föräldrar, att hon verkligen tycker om dig, att hon (på ett lite psycho sätt) vill vara exklusiv etc. Du skriver mest att ni knullat och att du fått avsugningar. Så jag misstänker att hennes beteende delvis kommer från att hon märker av att du är betydligt mindre brydd, vilket kan stressa henne när hon tycker om dig och vill ha bekräftelse tillbaka. Låter inte som en sund situation

Vi är båda 30+.
Vi har mest pratat och gosat i soffan. Druckit alkohol hemma och även ätit frukost ihop.
Citera
2024-11-14, 11:08
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja hon låter ju inte helt frisk, vad vill du komma fram till?
Varför hon ställde in dejten hon själv bett om och sen kontaktar mig om något helt random senare på kvällen.
Samt hur sjuk hon faktiskt är?
Citera
2024-11-14, 11:18
Medlem
CrustyOldAR-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiPad
Vi är båda 30+.
Vi har mest pratat och gosat i soffan. Druckit alkohol hemma och även ätit frukost ihop.

Alright då är det väl ditt sätt att skriva på som får dig att verka obrydd. Nu till själva situationen:

Jag tycker inte att det där med att hon var på dåligt humör och ställde in daten är konstigt. Sånt händer, hon kanske inte kände sig på topp och behövde vila, vem vet.

Det är lätt att överanalysera och tolka folk över SMS, om du tycker om henne och ni har trevligt när ni ses etc. så skulle jag inte övertänka det i detta stadie.

Att hon tar bilder på dig och delar med släktingar(normala bilder antar jag) är inte konstigt heller.

Våld får mig såklart att höja på ögonbrynet, att hon slår dig annat än lite lätt på skämt är inte ok(konstigt nog har vissa tjejer nära till att slå manliga bekanta, vänner partners etc. eftersom de ser det som ok för att de är tjejer, inte ok...)
Citera
2024-11-14, 11:19
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamadryad
Kort och gott så får en tjej som är kär i dig att börja gråta och sedan undrar varför hon blev sur?

Simma ur bild.. för hennes skull
Jag skrev aldrig att hon var kär.
Hon började gråta lite lätt över en skitsak och jag tröstade henne. Sedan svarade jag och förklarade mitt svar.
Citera
2024-11-14, 11:27
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Varför hon ställde in dejten hon själv bett om och sen kontaktar mig om något helt random senare på kvällen.
Samt hur sjuk hon faktiskt är?

Hur sjuk hon faktiskt är får en läkare avgöra. Svårt att bedöma utifrån din text, narcissist kanske?
Citera
2024-11-14, 11:27
Medlem
ThaiPads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrustyOldAR-10
Alright då är det väl ditt sätt att skriva på som får dig att verka obrydd. Nu till själva situationen:

Jag tycker inte att det där med att hon var på dåligt humör och ställde in daten är konstigt. Sånt händer, hon kanske inte kände sig på topp och behövde vila, vem vet.

Det är lätt att överanalysera och tolka folk över SMS, om du tycker om henne och ni har trevligt när ni ses etc. så skulle jag inte övertänka det i detta stadie.

Att hon tar bilder på dig och delar med släktingar(normala bilder antar jag) är inte konstigt heller.

Våld får mig såklart att höja på ögonbrynet, att hon slår dig annat än lite lätt på skämt är inte ok(konstigt nog har vissa tjejer nära till att slå manliga bekanta, vänner partners etc. eftersom de ser det som ok för att de är tjejer, inte ok...)
Jo men hon ställer in och sedan kontaktar hon mig och frågar om jag vet någon som vill köpa hennes bil. Så hon har ju inte erbjudit sig att ses en annan dag.

Har man känt varandra i mindre än en månad så kanske man inte skickar en bild på någon till en släkting. Inget jag är van vid dock.

Första gången var det på skämt men smällen var ändå betydligt hårdare än väntat.
Kudden var helt oprovocerat och hon verkade genuint sur utan anledning.

Men att hon vill ”döda” en tjej som jag skulle ligga med låter helt knas. Aldrig hört förut. Är det ett dåligt skämt eller är hon på riktigt helt sjuk?
Citera
2024-11-14, 11:35
Medlem
Citat:
En tjej har varit efter mig ett tag. Hon frågade ett flertal gånger om jag ville träffa henne men jag avböjde. Till sist så valde jag att nappa på betet och vi tog en promenad.
Vi har totalt träffats 5 gånger om och vi har knullat, sovit över och myst på morgonen.
Hon har även sugit min kuk ett flertal gånger.
Har du funderat över hur många kukar hon har sugit i sina dagar? Begreppet lättfotat luder är tyvärr något denna tös förefaller vara. Personligen så anser jag att detta är ett "töm och glöm" fall. Hoppas att du slipper könssjukdomar, lycka till!
Citera
2024-11-14, 11:38
Medlem
CC75s avatar
Uttrycket "Don´t put your dick in crazy" är det första jag kommer att tänka på. Hon verkar emotionellt instabil. Hon ger dig mycket av det du vill ha (sex) i syfte att du ska gilla henne. När hon märker att du inte ger tillbaka lika mycket eller gillar henne på samma sätt, då blir hon ledsen och hon drar sig tillbaka.

Det kan också vara så att hon spelar spel. Att spela kall/varm om vartannat är inte ovanligt att tjejer (men även killar) gör i syfte att göra den andre mer intresserad.

Oavsett anledning. Dra dig ur. Det är inte normalt att uttrycka sig som hon gör. Du vill inte vakna upp som John Bobbitt.

// CC
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in