Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 19:50
Medlem
Evendocks avatar
Kiruna.
Enligt artikeln känner polisen till personen som drog en kniv i däcket och klistrade ett wagner-märke på familjebilen (se video i länken).

Vad tror ni?
Lokal tjackpundare eller ett övervintrat rekryteringsförsök från den så länge sedan övergiva Wagnergruppen?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...ymbol-pa-bilen
Citera
Igår, 20:00
Medlem
Eponumoss avatar
”När den ukrainska familjen var inne och handlade i Kiruna slog gärningsmannen till. Ett däck skars sönder och en hotfull Wagnersymbol slogs fast i fronten. Allt spelades in av familjens bilkamera.
– Nu känner vi oss inte säkra här längre, säger Roman.”
Citera
Igår, 20:27
Medlem
Säkert en lokal ryss eller MENA som bara vill jävlas.
Men det är bedrövligt iallafall.
Citera
Igår, 22:38
Medlem
Min gissning är att det är antingen en rejält tillsnurrad pundare alternativt någon yngre förmåga som leker Wagner soldat och tror att terrorisera barnfamiljer "från andra sidan" är detsamma som att påvisa lojalitet.
Citera
Igår, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evendock
Kiruna.
Enligt artikeln känner polisen till personen som drog en kniv i däcket och klistrade ett wagner-märke på familjebilen (se video i länken).

Vad tror ni?
Lokal tjackpundare eller ett övervintrat rekryteringsförsök från den så länge sedan övergiva Wagnergruppen?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...ymbol-pa-bilen

Nån som har filmen oblurrad? Så man får se vem det är
Citera
Idag, 06:22
Medlem
Svärjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niceandnasty
Nån som har filmen oblurrad? Så man får se vem det är
Jag har försökt göra sökningar på vem den ryzka nazisten är men inte lyckats. Alla är blurrade. Jag ska försöka få fram identiteten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in