Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Alla som inte fattar vem Tanna-Klas är... har ni ens sett BSF bakåt i tiden? Han gifte sig Mona-Lisa (tavlan då). Googla vid intresse!

Den nya bonden är onödigt "gnussig" med sina kor i presentationen. Får mig enbart att tänka på en osmaklig tidelagshistoria från den värsta dassboken.

Gammelbonden får välja hon med grått axellångt hår. Den enda det kan funka med. Han har en mycket märklig mun. Stökigt att sätta på fingret på allt som är konstigt med denne herre.

Anders måste välja Sanna eller Emma. Hannah är out of his league. Gud vad skämmigt han betedde sig!! Men ja.... han pratar på samma sävliga sätt som Alfred i Emil i Lönneberga.
jag minns Klas klättermus men visste inte att han kallas tanna
Citera
2024-11-14, 20:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Alla som inte fattar vem Tanna-Klas är... har ni ens sett BSF bakåt i tiden? Han gifte sig Mona-Lisa (tavlan då). Googla vid intresse!

Anders måste välja Sanna eller Emma. Hannah är out of his league. Gud vad skämmigt han betedde sig!! Men ja.... han pratar på samma sävliga sätt som Alfred i Emil i Lönneberga.
Jo vi har sätt Tore Skogman bonden bakåt i tiden, men vi undrar vad FAN Tanna betyder, skulle det vara en känd bruksort i Sverige?

Finns ingen som heter Sanna hos Anders, däremot finns det en Annie
Hannah verkar inte anse att Anders är out of hör league, så varför skulle han då inte försöka stressa sig till att fake it till you make it i hennes farmaliga?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-11-14 kl. 21:01.
Citera
Igår, 09:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
jag minns Klas klättermus men visste inte att han kallas tanna
Sök på Tanna-Klas på flashback så ser du att det är så han benämns.
Citera
Igår, 10:22
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Nu är vi ju alla olika men jag hade nog satsat på den jag känt mest för och bett dom andra åka hem. Kontraktsbrott? Ja, vad ska man göra när kärleken är så stark? Går ju väldigt lätt att förklara det för Linda:
"Vad ska jag säga? Jag drömmer om henne/honom varje natt, vill bara vara nära, hjärtat slår hårt i bröstet varje gång vi är i samma rum och det är som ett ljust skimmer runt henne/honom som ingen av dom andra kunde bryta igenom. Vi får se om det är rätt val när vardagen kommer". Vad ska produktionen säga? Nej, du måste bli kär i avsnitt 14!

Har för mig att nån bonde gjorde så. Svårt att dölja att man är vrålkär.
Citera
Igår, 16:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har för mig att nån bonde gjorde så. Svårt att dölja att man är vrålkär.

Jag tror att det är vanligt att bonden säger till en brevskrivare off kamera en bra tid innan valet att "jag kommer att välja dig" men ändå spelar osäker in i det sista. Vore konstigt annars.
Citera
Igår, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jo vi har sätt Tore Skogman bonden bakåt i tiden, men vi undrar vad FAN Tanna betyder, skulle det vara en känd bruksort i Sverige?

Finns ingen som heter Sanna hos Anders, däremot finns det en Annie
Hannah verkar inte anse att Anders är out of hör league, så varför skulle han då inte försöka stressa sig till att fake it till you make it i hennes farmaliga?
Jo Sanna heter väl hon som blev bortvald pga att hon har barn.
Citera
Igår, 16:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Jo Sanna heter väl hon som blev bortvald pga att hon har barn.
Bandida.loca verkar inte uppfattat att hon är hemskickad, vilket jag anpassade mig efter
Citera
Igår, 20:10
Medlem
Crapmagics avatar
felpost
Citera
Igår, 21:54
Medlem
Citat:
Vem såg helt normal ut?
Hon som en del säger verkar ha ätstörningar
Citera
Igår, 21:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Hon som en del säger verkar ha ätstörningar
Hon som inte skulle skriva under på detta har själv most likely ätstörningar
Citera
Igår, 22:18
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Bandida.loca verkar inte uppfattat att hon är hemskickad, vilket jag anpassade mig efter

Blandade ihop kjolstygen!

Förlåt mig snälla!
Citera
Igår, 22:24
Medlem
Citat:
Hon som inte skulle skriva under på detta har själv most likely ätstörningar
Visserligen är normen halvfet nu, så det har väl jag då, för jag tycker bara hon var smal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in