Man får ha autism om man tror att Anders valt Emma. Det är åtta avsnitt kvar av säsongen så det handlar förmodligen inte om utfyllnad. Den nya bonden fick väl bara sex brev och var då inte lämplig för Sundbyholm.
Däremot är det sannolikt att Lukas och Viktor konfronterar Alma i nästa avsnitt och hon bekräftar att valet är gjort.
En del män går igång på att kvinnan är liten och skör. Det handlar om dominans. Tror att Isak har en mörk sida som träder fram under sex.
Sandra skiljde sig från honom 2018 och blev tillsammans med nån elak snubbe. Klas har varit singel sen dess.
Tänkte också på Tanna-Klas när jag såg den nye. Finns underhållningspotential där
Tyckte hon såg helt normal ut. Näe inga mörka sidor hos Isak
Hittar inte inlägget, men någon skrev om Sanna, som Anders körde iväg, att hon i vilket fall hade visat att hon kunde få barn.
Kan ge mig fan på att präktiga Emma har fertilitetsproblem. Något endokrint är det med henne.
Nu har han ju redan barn så det kanske inte vore hela världen isf
Blir mer och mer skeptisk till formatet. Är det inte helt sjukt att en skara tjejer eller killar tävlar sida vid sida om en persons kärlek. Att någon på båda sidor ens ställer upp är för mig en gåta.
Undra hur ofta första känslan från breven och sundbyholm har ändrats genom åren?
Nu är vi ju alla olika men jag hade nog satsat på den jag känt mest för och bett dom andra åka hem. Kontraktsbrott? Ja, vad ska man göra när kärleken är så stark? Går ju väldigt lätt att förklara det för Linda:
"Vad ska jag säga? Jag drömmer om henne/honom varje natt, vill bara vara nära, hjärtat slår hårt i bröstet varje gång vi är i samma rum och det är som ett ljust skimmer runt henne/honom som ingen av dom andra kunde bryta igenom. Vi får se om det är rätt val när vardagen kommer". Vad ska produktionen säga? Nej, du måste bli kär i avsnitt 14!
Oavsett om det skulle hålla eller inte så har man fått ett gäng tv-minuter och det blir därför lättare att träffa någon i framtiden.
Minns inte namnen men var ett par för länge sen som delade säng redan 1a natten o var säkra på vad dom ville. Då fick han låtsas o spela med resten av avsnitten. Dom gifte sig sen o fick 2 barn
Nån form av kvinnlig intervjuare av Isak i synken vill visa upp för folket sin attraktion till honom genom att för allra första gången i programmets historia ta med intervjuarens replikerande, i detta fall om han menar allvar att det skulle vara förbjudet att röra tjejerna när man ser ut som han
"På riktigt"
"Det vill du inte veta?" (vad är det för konstigt svar? du sa ju just VAD du inte vågade)
Jooooooooo!!!!! "
Nu ska Isak titta på hur tjejerna ser ut, genom att förespråka det sexuella doppet i sjön, han får
bara med sig 1 på det äventyret, och Ebba fick möjlighet att visa upp sin ätstörda kropp! för Linnea
varför hon känner sig alltför hotad av vem hon har bestämt är största konkurrenten till henne i Ebba som tar uppmärksamhet från priset! genom att vara o-neurotiskare än Linnea själv, vilket förlust!
Dags att pröva gråta sig till egentid!
Ja detta gråtande..Hade ALDRIG fallit för en sån partner
Alla som inte fattar vem Tanna-Klas är... har ni ens sett BSF bakåt i tiden? Han gifte sig Mona-Lisa (tavlan då). Googla vid intresse!
Den nya bonden är onödigt "gnussig" med sina kor i presentationen. Får mig enbart att tänka på en osmaklig tidelagshistoria från den värsta dassboken.
Gammelbonden får välja hon med grått axellångt hår. Den enda det kan funka med. Han har en mycket märklig mun. Stökigt att sätta på fingret på allt som är konstigt med denne herre.
Anders måste välja Sanna eller Emma. Hannah är out of his league. Gud vad skämmigt han betedde sig!! Men ja.... han pratar på samma sävliga sätt som Alfred i Emil i Lönneberga.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!