Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Att en kille skull gråta för att inte bli bortvald av dig kommer nog enbart ske i dina (mar)drömmar, int irl
Om jag vore kille hade jag inte velat ha en gråtande partner då heller, skulle du?
Citera
Idag, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
jag minns Klas klättermus men visste inte att han kallas tanna
Klas hade ovanligt glatt ansikte o hans Mona-Lisa hade även hon ovanligt utseende,
det var trist att inte dessa två kunde hålla ihop.v Ett av de par som man minns.

Ett annat var blyga fredrik o härliga Lena som han valde bort..

I något av bonde programmen dök en blond optimistisk polska upp,
hon förklarade på knackig engelska att hon hade noll koll på lantliv, och inte kunde svenska
men att hon var beredd lära sig,
den bonde hon hon träffade på speed-dejtingen kunde ingen engelska och de två
kunde inte kommunicera ..
så där tog det slut,vilket var trist för hon var en hejig dam. Tror nog hon kunde ha blivit en bra bond-hustru.
Citera
Idag, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Jag tror att det är vanligt att bonden säger till en brevskrivare off kamera en bra tid innan valet att "jag kommer att välja dig" men ändå spelar osäker in i det sista. Vore konstigt annars.

Senaste avsnittets största garv var blicken på Isaks blonda tjej när Isak och Ebba kom upp ur vattnet. Där såg hon sig totalt brädad av Ebbas slanka kropp och Isaks tvättbräda. Att Ebba även känns mer bekväm och kanske har ett lugn läser hon också in som att Isak gjort sitt val redan. Hon ser säkert inte den rödhåriga som ett hot. Ebba som kom först till Isak betedde sig också lite märkligt när de andra kom. Varför gömde hon sig i huset till en början för att istället bara följa med och hälsa på dom andra och säga att hon nyss kommit. Om det nu inte hänt något speciellt. Eller är hon en utmärkt spelare i kärlek?
Sen kan jag inte förstå hur man kan tacka nej till ett morgondopp när den man tävlar om frågar. "Jag har inga badkläder". Nähä? Det har man inte alltid. Bada naken om så krävs eller i trosorna. Du är typ tio minuter från hans hem så vara utan bh och trosor under kläder och jacka borde inte vara något större spektakel. Jag är medveten om att tjejer kan ha andra anledningar men att säga det på ett roligt sätt hade åtminstone i mina ögon stärkt en dejts aktier. "JA, jag älskar morgondopp av alla slag(blink med ögat) men inte just denna vecka" Allt går ju ut på att känna av varandra. Isak vill ha en impulsiv och äventyrlig tjej. Inte något nejsägande soffmongo han måste släpa runt på. Ju längre jag skriver måste han välja Ebba...

Alma känns mer genuin och barnslig på något sätt även om det inte säger så mycket i sammanhanget. Att hon blir en fnittrig tonåring med mekanikern behöver inte betyda att han vet att hon kommer välja honom.

Varför bryr jag mig så mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in