• 1
  • 2
2024-11-16, 23:26
Medlem
Jah har tagit centslstimulantia igår. Och jsg tog två benzo ikväll. Efter ca 1 timme efter intag av benzo så började jag få svårt att andas. Jag skakade i hela kroppen. Jag trodde verkligen jag skulle dö. Men det höll i sig i kanske 30 sekunder. 20 min efter hände samma sak men inte like kraftigt. Nu vågar jag inte somna.

Min värsta mardröm är att sluta andas. Tänker på det dagligen. Jag bor själv.

Tror ni att jag kan dö i sömnen? Kan man dö av att sluta andas bara sådär?
Citera
2024-11-16, 23:27
Medlem
Ring 1177, förklara dina symptom, prata med dom
Citera
2024-11-16, 23:28
Medlem
Highfashions avatar
Chilla lite med drogerna låter som en bra ide.

Har du fortfarande svårt att andas så åk till sjukhuset
Citera
2024-11-16, 23:38
Medlem
knark-kungens avatar
Du nojjar ur pga för mycket knark och ohälsosamt leverne.
Citera
2024-11-16, 23:41
Medlem
TS, hur går det? Har det lugnat sig?
Citera
2024-11-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cliffanger
Ring 1177, förklara dina symptom, prata med dom
Jag ringde 112 här i tyskland

Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Chilla lite med drogerna låter som en bra ide.
Aldrig, aldrig, aldrig mer droger!! Något sånt här var tvungen att hända för att inse hur enkelt det är att dö.

Har du fortfarande svårt att andas så åk till sjukhuset

Det har inte hänt sedan 23.00.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Du nojjar ur pga för mycket knark och ohälsosamt leverne.
Om du bara visste hur sportig och god hälsa inklusive nyttig mat jag är/äter! Och gym 5ggr/v

Citat:
Ursprungligen postat av cliffanger
TS, hur går det? Har det lugnat sig?
Tack för att du frågar. Ja det har lugnat ner sig. Sist det hände var kl 23. Så det känns ganska lugnt nu. Jag går till sängen nu. Hoppas att jag vaknar imorgon.....
Citera
2024-11-17, 00:41
Moderator
Lapapps avatar
Rubrik justerad. Utgången rubrik: Snälla svara...problem att andas

Medicin och hälsa --> Drogakuten
/Moderator
Citera
2024-11-17, 01:29
Medlem
Illunoas avatar
Du kallar dig nyttig och hälsosam medan du sprutar i dig steroider och blandar piller som om det vore pyttipanna?

Kroppen din säger ifrån din dumme fan
Citera
2024-11-17, 02:40
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nederlanderna2020
Jah har tagit centslstimulantia igår. Och jsg tog två benzo ikväll. Efter ca 1 timme efter intag av benzo så började jag få svårt att andas. Jag skakade i hela kroppen. Jag trodde verkligen jag skulle dö. Men det höll i sig i kanske 30 sekunder. 20 min efter hände samma sak men inte like kraftigt. Nu vågar jag inte somna.

CS igår och benzo idag, du har absolut INTE blandat. Herregud...

Och du nojar över att sluta andas dagligen = extrem ångest = uppenbart att du fick en panikångestattack ikväll får att du stoppat i dig tabletter.

Ge fan inte skiten och behandla din panikångest istället.
Citera
2024-11-17, 07:49
Medlem
Bushido-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
CS igår och benzo idag, du har absolut INTE blandat. Herregud...

Och du nojar över att sluta andas dagligen = extrem ångest = uppenbart att du fick en panikångestattack ikväll får att du stoppat i dig tabletter.

Ge fan inte skiten och behandla din panikångest istället.

Ja det här är något annat, Det krävs väldigt mycket för att hjärnan ska vara så påverkad för att den ska sluta skicka signaler till lungorna att andas (typ större mängd starkare opiater/opioder + två kartor benzo)
själv så blandar jag alltid tjack med lite benzo. Diazepam eller klonazepam är favoriter för sin muskelavslappnande effekt.
Du ska kanske inte använda dessa droger alls, Eller så var det något i tabletterna som inte ska vara där...
Citera
2024-11-17, 15:55
Medlem
Citat:

Ursäkta, men du fortsätter använda extremt neurotoxisk RC och skriver återigen i drogakuten att du är rädd att dö. Du har också i förra tråden skrivit om symptom som tyder på psykotiska perioder blandat med panikattacker.

Sluta använda RC, om du verkligen är i behov av stims så prata med din läkare och få ett recept. Om inte så köp vanligt tjack.. det är ju uppenbart att det du gör nu inte är hållbart.

Har du funderat på bc eller psyk? Alla behöver hjälp ibland, våga ta de steget för din egen skull och för din familj.
Citera
2024-11-17, 16:05
Medlem
Skeppsvraks avatar
Citat:

Hur mår du idag?
strunta i folket i tråden.
Du frågade om hjälp och fick bra råd om kontakta sjukvården.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in