Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 06:16
Medlem
Genom historien har ledare som förlorat krig inte haft bra slut. De flesta är döda.

Jag tror att Zelenskys framtid liknar Hitlers. Hans folk trodde på nazismen och gjorde motstånd mot Ryssland, men nu är de flesta av deras trupper döda och kriget är förlorat.

Kommer han att kunna överleva när han lämnar kontoret? Jag slår vad om att hans fru och barn inte kommer att överleva heller.
Citera
Igår, 06:21
Medlem
kalkryggars avatar
Det är nog mer sannolikt att Putin slutar inlåst tills han dör efter att han är dömd för folkmord (av sitt egna folk främst). Zelensky kommer att bli hyllad och i historien beskriven som en av de modigaste ledarna världen någonsin sett.

Kanske blir det så att Zelensky blir president i det nya Ryssland som kommer efter att Ryzzland har förlorat.
Citera
Igår, 07:00
Medlem
Zlinzkii kanske kommer fejka sin död och fly till Amerikas , han lär ha kontakter i Florida.
Citera
Igår, 08:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Det gäller ju enbart om han förlorar kriget. Vinner han kommer han bli ansedd som en Messias. Förlorar Ukraina så är risken stor att de drar ut honom och avrättar han på öppen gata.

Men om han nu skulle ens riskera det. Hade han sökt och fått politisk asyl i säg Kanada med honom och hela sin direkta familj. Så han fanns i Kanada och de kunde inte avrätta honom.
Citera
Igår, 08:04
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
Zlinzkii kanske kommer fejka sin död och fly till Amerikas , han lär ha kontakter i Florida.
Med alla pengar han lurat det egna folket på så kommer han leva gott.
Citera
Igår, 08:40
Medlem
ariberts avatar
Zelensky kommer att bli hängt upp och ned precis som Mussolini.
Citera
Igår, 09:02
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Parallella linjer ?

Det gick i slutakten röda året 1974 illa också för Haile Selassie .

Forne gode buddy, till vår egen siste värdige rojalitet HMKH G VI A .

Sista resan, i trång Folkabubbla var för Ras Tafari plebejiskt i überkant om ni frågar oss .

Om ändå varit en Jagga Mark X / 420G med benutrymme. -Bonjour, Tristesse .

OnT: Zel, lr Z..? Prez Don, kan komma påverka. Vi tror Gud poppar .
Citera
Igår, 09:17
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow
Genom historien har ledare som förlorat krig inte haft bra slut. De flesta är döda.

Jag tror att Zelenskys framtid liknar Hitlers. Hans folk trodde på nazismen och gjorde motstånd mot Ryssland, men nu är de flesta av deras trupper döda och kriget är förlorat.

Kommer han att kunna överleva när han lämnar kontoret? Jag slår vad om att hans fru och barn inte kommer att överleva heller.
Avslutad av bästa kompisarna från AZOV och dumpad helt öppet för att visa hur det går för de som förråder arvtagarna till Stepan Bandera?
Z har många ovänner på olika sidor som vill hämnas för att de blivit lurade/förrådda.
Det finns folk över hela världen som vill avsluta Z, så det finns alltid en arm som når fram för att göra jobbet.
Även mycket möjligt att USA avslutar Z då han ses som en belastning och gör mindre skada som död och då inte kan berätta den sk. "sanningen".
Citera
Igår, 09:23
Medlem
MrWins avatar
Likt den tidigare presidenten av Afghanistan Ashraf Ghani packar han resväskan med dollarsedlar och flyr till UAE
Citera
Igår, 09:26
Medlem
Baisianuss avatar
Skyddad av Israel? Inte helt otänkbart. Att Zelensky kommer att åldras ifred i det som blir kvar av Ukraina är otänkbart. Han har redan en exitplan redo.
Citera
Igår, 09:27
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrow

Hela väst stödde Nazzarna i östra Ukraina. Deras syfte överglänste deras ideologi.
Därav Västs totala panik, men sanningen kommer såklart att komma fram och slå dem i ansiktet.
Förr eller senare.
Zelenskys framtid är säkrad, han har med USA hjälp stoppat undan miljarder av de pengar väst har
pumpat in I Ukraina, det är såklart för han ska hålla käft när detta är över. Gör han inte det och ger ut en "Mitt liv som marionett docka" så kommer CIA knäppa honom på ett par dagar.
Citera
Igår, 09:51
Medlem
Gridiots avatar
Det skulle vara spännande om han gick in i en hollywoodkarriär, en actionhjälte likt Arnold.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in