Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 09:34
Medlem
Rumpkorvens avatar
Hoppas nu att Ukraina med långdistansrobotarna attackerar bron som förbinder Ryssland och krim.
Citera
Idag, 09:35
Medlem
psychicsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anktalare
Du pratar bara om Västs eskalering, men aldrig om Rysslands.

Det stämmer inte. Kolla tillbaka i tråden. Allt Ryssland kan göra som svar är eskaleringar.
Citera
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Polen ingick inte i Sovjetunionen, och det begriper du väl själv att Ryssland inte har en ringaste chans att erövra landet? Du ser väl hur det går med deras försök att erövra det icke natoanslutna landet Ukraina?

Ni trodde ju åtminstone tidigare att Putin ska ta över hela Europa, till att börja med...?
Citera
Medlem
BuckshotBills avatar
Nu när Demokraterna förlorat kom han på det, Biden. Det är nu marginellt mindre skamligt än om han hade struntat i det helt och hållet.
Citera
Idag, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traden
Drar Biden en Zelensky? "Woops, nu när 3:e världskriget är igång kan vi nog tyvärr inte byta administration . Jag får fortsätta helt enkelt , dä va en ooolyckshändelse"
Det blir inget tredje världskrig. Det blir en promenadseger för väst.

Ryssarnas pengar räcker inte ens för att kriga i Ukraina:
Citat:
Ett kontroversiellt beslut om att justera ner soldatarvoden väcker ilska. Enligt tankesmedjan ISW är förändringen ett tecken på Vladimir Putins oro för Rysslands ekonomi, och kan få konsekvenser för militären.

– Antalet frivilliga kommer att minska, säger Aleksandr Golts, analytiker på Centrum för Östeuropastudier.

https://www.dn.se/varlden/expert-min...m-resursbrist/
Citera
Idag, 09:37
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Så blir det säkert. Jag gissar på att Trump pratar med Putin just nu i telefon.

Ja han avslöjar väl vilka mål man siktar in sig på...
Citera
Idag, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Du är beredd att offra din familj för Ukraina? Som sagt… ska ni trolla så kan ni iallafall försöka göra det utan att skrika ”jag är ett troll”…

Jag vill verkligen inte offra mig eller min släkt/ vänner (eller andra oskyldiga för den delen heller). Just därför måste vi få stopp på ryssen nu då denne är försvagad. För ryssen säger själv att "deras gränser slutar ingenstans" så vi vet redan vad de har siktet inställt på. Ett nytt storryssland. Medelst våld (eftersom ingen frivilligt vill ingå allians med det efterblivna Ryssland). De stoppar inte med Ukraina utan kommer plåga världen med krig, intriger och terror i decennier framåt om de inte stoppas nu. Så länge Ukraina vill försvara sig ska vi därför givetvis fullt ut stötta dem.

https://www.bbc.com/news/world-europe-38093468
https://www.newsweek.com/russia-endl...lboard-1861020
Citera
Idag, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Ja han avslöjar väl vilka mål man siktar in sig på...
Det vet ryssjävlarna Donald förutan.

De har redan dragit tillbaka potentiella mål, när beslutet blev känt.

Sedan är nog inte Donald så god vän med Putin längre nu när det blivit känt att Putins allierade förskt mörda Donald.
Citera
Idag, 09:42
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Det vet ryssjävlarna Donald förutan.

De har redan dragit tillbaka potentiella mål, när beslutet blev känt.

Sedan är nog inte Donald så god vän med Putin längre nu när det blivit känt att Putins allierade förskt mörda Donald.

Putin säger något snällt om Donald bara så är han tillbaka hos husse.. Duktig vovve..
Citera
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychicsailor
Det stämmer inte. Kolla tillbaka i tråden. Allt Ryssland kan göra som svar är eskaleringar.
Eller bita i det sura äpplet och erkänna att invasionen inte var genomtänkt! Alla rustar upp nu och Sverige och Finland gick med i Nato.
Citera
Medlem
Så, scriptet globalisterna kör på var alltså de "nordkoreanska soldaterna i Kursk".

Det är så jävla uppenbart hur desperata de är att dra igång ett större krig, innan Trump kommer in och styr upp de sjuka globalisterna.

Vi har fortfarande inte sett en enda bild på de ökända koreanerna, hur jävla dumt folk har vi som går på detta gång på gång? Ännu ett onödigt krig i något skitland som har massa resurser, vi vill komma åt.

Grattis dumsvennen du åkte på blåsningen igen. Nu hoppas jag att många Svenska soldater åker ut och strider för NATO, då kanske vi får lite starka män i landet igen efter att de gått igenom ett krig, så att de vaknar upp ur drömmen och hjärntvätten.
Citera
Idag, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newkie
Putin säger något snällt om Donald bara så är han tillbaka hos husse.. Duktig vovve..
Ja med tanke på Donalds låga intelligens kan du kanske ha rätt, tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in