Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-17, 15:54
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyStartForSverje
Ripple stdde visst Harris kampanj med XRP inte bra. Nu sger jag nej till XRP, verkar vara bank etablissemang vnligt.
Intressant med tanke p att Trump och Musk verkar ha intresse fr just denna:
Reports are circulating that Elon Musk has offered $25 billion to acquire Ripple Labs, the company behind XRP. This proposed acquisition includes Ripple's extensive XRP holdings, potentially making Musk a significant player in the cryptocurrency space. Some sources claim that if this deal goes through, XRP's market cap could potentially soar, with forecasts of up to $40 trillion by 2025, which could bring its price per token to $1,482. Musk reportedly holds about $11.7 million in XRP, which could align with his interest in expanding his presence in the crypto sector. Although details are still speculative and have not been confirmed by Ripple or Musk himself, this potential acquisition has stirred considerable excitement and debate in the crypto community. Klla: Investing.com

Citat:
Ursprungligen postat av Cyber500
XRP ver 1 dollar nu..

XRP Price Skyrockets Past $1 as SEC Faces Legal Troubles And Favorable Regulatory Shift Looms..
https://www.coindesk.com/markets/202...y-shift-looms/
.

Citat:
Ursprungligen postat av MalacoZoo
Jag vill se 100 dollar
Svrt att tro att den kommer n $100. Dremot r det tnkbart att den nr $2 inom en inte alltfr lng framtid.
Citera
2024-11-17, 16:43
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Jag vill se 100 dollar
Det betyder att den skulle bli 4 gnger strre n Bitcoin r idag. Knns det troligt?
Citera
2024-11-17, 16:46
Medlem
MalacoZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Det betyder att den skulle bli 4 gnger strre n Bitcoin r idag. Knns det troligt?
Om det blir en bank-coin som faktiskt anvnds tror jag den blir dyr.
Om det inte blir det blir det en flopp. Mer lutar t ovanstende, men vad fan vet jag vrlden r rolig ibland
Citera
2024-11-17, 16:50
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Om det blir en bank-coin som faktiskt anvnds tror jag den blir dyr.
Om det inte blir det blir det en flopp. Mer lutar t ovanstende, men vad fan vet jag vrlden r rolig ibland
Vad menar du med "bank-coin som faktiskt anvnds"?
Citera
2024-11-17, 16:52
Medlem
MalacoZoos avatar
Citat:
Vad menar du med "bank-coin som faktiskt anvnds"?
Byter ut SWIFT
Citera
2024-11-17, 16:56
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Byter ut SWIFT
Du r medveten att dom 3 banker som testade XRP, kpte tokens direkt av Ripple (som printar dessa frn ingenstans) och inte ute p marknaden dr du kper dina XRP?
Citera
2024-11-17, 16:58
Medlem
MalacoZoos avatar
Citat:
Du r medveten att dom 3 banker som testade XRP, kpte tokens direkt av Ripple (som printar dessa frn ingenstans) och inte ute p marknaden dr du kper dina XRP?
Ja riktig judecoin men det r alltid judarna som vinner s man kan ju haka p lite
Citera
2024-11-17, 17:37
Medlem
Citat:
Byter ut SWIFT
SWIFT kommer integreras med krypto genom samarbete med Chainlink:
https://cointelegraph.com/news/chain...ayments-tradfi
Citera
2024-11-18, 10:25
Medlem
Citat:

Dem "printar" ingenting, du blandar ihop det med fiat. Dem har sina tokens lsta i escrow som dem sljer d och d. Om du ska va hr inne i trden och skriva hela tiden s kan du vl tminstone sluta hitta p saker.
Citera
2024-11-18, 10:27
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dullako
Dem "printar" ingenting, du blandar ihop det med fiat. Dem har sina tokens lsta i escrow som dem sljer d och d. Om du ska va hr inne i trden och skriva hela tiden s kan du vl tminstone sluta hitta p saker.
Potejto, potato - om du frgar mig.
Citera
2024-11-18, 14:39
Medlem
Citat:
Potejto, potato - om du frgar mig.

Helt olika saker, vilket jag r vertygad om att du ocks vet. Skulle kunna sga att bitcoin printas fram ifrn ingenting, av random folk med mycket pengar.

Hur mycket XRP Ripple hller i vanliga plnbcker och vad som finns i escrow r helt ppet. Skulle dem printa hej vilt s har XRPL inflation, men tvrtom r det inbyggd deflation p protokollet

S sluta ljuga och frvrng, du bara framstr som totalt okunnig och idiotisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in